eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce"Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły "



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4a2b520-2fe8-4ca8-835e-52a915f9c1b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026685/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Leonida teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EKSiZ.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w
Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły ”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowej wiaty wykonanej w konstrukcji drewnianej z drewna klejonego z
dachem z poliwęglanu dwukomorowego dymionego:
W ramach zamówienia należy zdemontować istniejącą konstrukcję wiaty, oraz wykonać następujące etapy nowej
konstrukcji:
Pod elementy nowej konstrukcji wykonać ławy żelbetowe: pod schody wejściowe oraz platformę dla osób
niepełnosprawnych, dwie stopy fundamentowe pod słupy wiaty.
Nową wiatę wykonać w konstrukcji drewnianej z drewna klejonego zaimpregnowanego grzybobójczo i ognioodpornie.
Pokrycie dachu planowane jest z poliwęglanu dymionego w kolorystyce naturalnego drewna sosnowego. .
W ramach inwestycji projektuje się w piwnicy wykucie stolarki okiennej pod istniejącymi
schodami ażurowymi i zamurowanie otworów okiennych bloczkami gazobetonowymi. Po zamurowaniu otworów okiennych
pod schodami wejściowymi projektuje się ścianę ocieplić styropianem gr. 20cm. z siatką i klejem., oraz zabezpieczyć
przeciwwilgociowo.
W ramach inwestycji wykonać skucie stopni wejścia głównego do budynku od strony ul. Poznańskiej zasypanie pospółką
piaskowo – żwirową z zagęszczeniem, oraz wykonanie schodów o stopniach 15x35 płytowych betonowych dwubiegowych z
podestem pośrednim korzystając z konstrukcji nośnej istniejących schodów.
W związku z przebudową schodów wejściowych, wykonania nowej nawierzchni tarasu, oraz
zamontowania platformy dla osób niepełnosprawnych, należ zdemontować istniejące barierki stalowe na schodach i tarasie,
oraz wykonać nowe stalowe z rury ocynkowanej z wypełnieniem dymionej PLEKSI o wys. na tarasie 100 cm. natomiast na
biegach i podeście wys. 75 i 110 cm. Na tarasie projektuje się terakotę w kolorze RAL 7016. z oznaczeniem dojścia do
głównych drzwi pasem z terakoty szer. min. 50cm. Nowe obróbki blacharskie, koryto spływowe i rury spustowe z blachy
stalowej ocynkowanej .
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w
dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, przedmiarze stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. Pozostałe
warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SW
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót (załącznik nr 8,
przedmiar ) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na własny koszt Wykonawcy. Podane przedmiary są materiałami
pomocniczymi, które powinny być pomocne w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podane przedmiary przed
przystąpieniem do wykonania prac. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy,
2) dokumentację powykonawczą,
3) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
4) informowanie wyprzedzająco użytkowników o utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie
stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
5) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością,
właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450611,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450611,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5971727983

7.3.3) Ulica: ul. Królewiecka 45

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450611,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.