Og³oszenie z dnia 2025-07-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja krytej p³ywalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja krytej p³ywalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd8c5d90-7d04-4426-a282-b2cfc713fcf9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00346603
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026685/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Rozbudowa i modernizacja krytej p³ywalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Kontakt z Wykonawcami, w
szczególno¶ci sk³adanie zapytañ,o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, jak równie¿ przekazywanie informacji odbywa siê przy u¿yciu
Platformy Zakupowej, dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania techniczne i organizacyjne
sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy
zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostêpnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz 2) „Instrukcji dla wykonawców” dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;
2) Inspektor ochrony danych urzêduje w Urzêdzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, e-mail: iod@pyrzyce.um.gov.pl w godzinach w poniedzia³ki 800-1600, w pozosta³e dni tygodnia w godzinach 700-1500;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : „ Rozbudowa i modernizacja krytej p³ywalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiID.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i modernizacja krytej p³ywalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”, zadanie realizowane w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja budynku p³ywalni w Szkole Podstawowej przy ul. Tadeusza Rejtana 6 w Pyrzycach” oraz w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja p³ywalni przy ul. Rejtana 6 w Pyrzycach”
Zamówienie bêdzie prowadzone w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja budynku p³ywalni przy Szkole Podstawowej w Pyrzycach (dz. ewid. o nr: 20/54 oraz 20/51 i 188/2 dr, obrêb 6 Pyrzyce), wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu, na podstawie wykonanej przez Wykonawcê dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ zaprojektowanie i przebudowê drogi wewnêtrznej na dz. 178/73, prowadz±c± z ul. Tadeusza Rejtana na projektowany parking (opisana na PZT) oraz zaprojektowanie i realizacjê placu zabaw dla dzieci – lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiaj±cym. Rozbudowa obejmuje zabudowê dziedziñca, stanowi±cego wewnêtrzny teren zielony. Modernizacj± objêta jest istniej±ca p³ywalnia wraz z przynale¿nymi pomieszczeniami szatniowo-sanitarnymi oraz technicznymi.
Wykonawca winien podj±æ wszelkie niezbêdne czynno¶ci, w tym ewentualn± rozbiórkê istniej±cego budynku basenu w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie.
W ramach rozbudowy i modernizacji budynku p³ywalni, zgodnie z zapisami programu Ministerstwa Sportu i Turystyki pn.: „Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - Edycja 2024”, zamówienie obejmuje:
a) wykonanie 4 torowej niecki do nauki p³ywania o wymiarach: 16,67m x 8,5m i g³êboko¶æ: 0,9m - 1,35m z dodatkowymi atrakcjami wodnymi (2 fontanny do masa¿u karku typu d³ugiego, 6 podwodnych dysz ¶ciennych do masa¿u).
b) budowa strefy odnowy biologicznej,
c) budowa zaplecza sanitarno-szatniowo-technicznego p³ywalni,
d) modernizacja zaplecza sanitarno – szatniowego sali gimnastycznej,
e) wykonanie placu zabaw,
f) zagospodarowanie terenu.
1. Zamówienie obejmuje wykonanie:
1) pe³no bran¿owej dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej, kosztorysowej) wraz z pozyskaniem wszystkich niezbêdnych decyzji, uzgodnieñ, opinii, warunków i innych formalnych dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia,
2) dokonanie uzgodnieñ z Zamawiaj±cym i przysz³ym U¿ytkownikiem w zakresie wszelkich za³o¿eñ i rozwi±zañ projektowych oraz budowlanych.
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. dokumentacji projektowej, w tym równie¿:
a) organizacja placu budowy,
b) pozyskanie niezbêdnych zgód na wej¶cie na teren (dotyczy s±siednich dzia³ek),
c) zapewnienie niezak³óconego funkcjonowania Szko³y przez ca³y okres budowy,
d) pe³ne uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu budowy, w tym odtworzenie istniej±cych nawierzchni na trasie prowadzonych przy³±czy, zewnêtrznych odcinków instalacji wewnêtrznych oraz terenie prowadzonych prac,
4) zaprojektowanie i wykonanie wewnêtrznej identyfikacji wizualnej obiektu ( oznakowanie wewn±trz budynku)
5) pozyskanie decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie.
2. Szczegó³owy zakres zamówienia, oraz standard wykonania, zosta³y okre¶lone w Programie funkcjonalno-u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Prace budowlane winny byæ realizowane zgodnie z opini± ornitologiczo- hiropterologiczn±.
Je¿eli prace budowlane bêd± realizowane w sezonie lêgowym ptaków to znaczy w terminie od marca do pa¼dziernika z uwagi na fakt stwierdzenia na budynku gniazda sroki, Wykonawca w imieniu Zamawiaj±cego powinien uzyskaæ zezwolenie Regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska na odstêpstwa od zakazów w stosunku do zwierz±t chronionych oraz sporz±dziæ sprawozdanie z wykorzystania zezwolenia na odstêpstwo od zakazów ( je¶li wymagane).
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy, obs³ugi geodezyjnej,
2) ustanowienie kierownika robót budowlanych,
3) dokumentacjê powykonawcz±,
4) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbêdnych do realizacji zadania.,
5)) inne koszty niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, je¿eli Wykonawca, dzia³aj±cy z najwy¿sz± staranno¶ci±, w³a¶ciw± profesjonali¶cie powinien by³ je przewidzieæ.
4. Warunki dodatkowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia
1) Je¿eli w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, zosta³y wprowadzone nazwy w³asne materia³ów lub produktów, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowania materia³ów i produktów równowa¿nych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materia³y i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzuj±cych wskazany produkt, stanowi±cych o ich przydatno¶ci, charakterze, wytrzyma³o¶ci, itp.
2) U¿yte materia³y musz± byæ fabrycznie nowe, posiadaæ certyfikaty i atesty oraz spe³niaæ normy przewidziane przepisami prawa.
3) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi byæ zgodne z wiedz± techniczn±, zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppo¿. oraz obowi±zuj±cymi normami technicznymi i przepisami prawa.
4) Wykonawca wykona zaplecze terenu budowy na swój koszt.
5) Wykonawca odpowiada za przekazany przez Zamawiaj±cego plac budowy i zobowi±zany jest po zakoñczeniu robót do doprowadzenia terenu do stanu niepogorszonego oraz pokryje wszelkie koszty z tym zwi±zane.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody, jakich mog± doznaæ Zamawiaj±cy, jak i osoby trzecie w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, a w tym tak¿e zwi±zane z nienale¿ytym wykonaniem.
5. Wykonawca przed przyst±pieniem do prac oraz przez ca³y okres realizacji robót zobowi±zany jest na w³asny koszt zamontowaæ i utrzymywaæ Tablicê informacyjn± ( o wym. 180x120 cm) , a po zakoñczeniu robót zaktualizowaæ tre¶æ tablicy informacyjnej, o której mowa w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych, zgodnej z wytycznymi dotycz±cymi obowi±zków informacyjnych przy zadaniach dofinansowanych ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej ( FRKF)
6. Wykonawca wykona i zamontuje tablicê informacyjn± o wymiarach min. 2,0 m x1,5m informuj±c± o realizacji robót z dofinansowaniem ze ¶rodków zewnêtrznych z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
7. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania ze ¶rodków FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ zadania inwestycyjnego w ramach programu SPORTOWA POLSKA – PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ – EDYCJA 2024, oraz z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstêpn± promes± Nr Edycja6PGR/2023/4567/PolskiLad \
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena -najni¿sza cena brutto 2. Przed³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji Wykonawcy zostan± przyznane punkty w nastêpuj±cy sposób:
a) okres rêkojmi i gwarancji na przedmiot umowy w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ, tj. w wymiarze 60 miesiêcy - 0 pkt.
b) okres rêkojmi i gwarancji na przedmiot umowy d³u¿szy od minimalnego o minimum 4 miesi±ce - 10 pkt.
c) okres rêkojmi i gwarancji na przedmiot umowy d³u¿szy od minimalnego o minimum 8 miesiêcy - 20 pkt,
d) okres rêkojmi i gwarancji na przedmiot umowy d³u¿szy od minimalnego o minimum 12 miesiêcy – 40 pkt.
Minimalny okres rêkojmi i gwarancji na przedmiot umowy wymagany przez Zamawiaj±cego - 60 miesiêcy. Oferta zawieraj±ca krótszy od minimalnego okres gwarancji zostanie odrzucona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu rêkojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
Ocena spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
Ocena spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku dotycz±cego sytuacji finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ min. 5 000.000,00 z³ (piêæ milionów z³otych).
4) Zdolno¶ci techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy szczegó³owe warunki
udzia³u w postêpowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musz± wykazaæ, ¿e wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów basenowych z nieckami wykonanymi w systemie panelowym ze stali o powierzchni lustra wody nie mniejszej ni¿ 130 m², o warto¶ci min. 10 000 000,00 z³ brutto.
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego,
w oparciu o informacje zawarte w:
o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
b) Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazaæ, ¿e
w wykonywaniu zamówienia uczestniczyæ bêd±:
- jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy wymaga aby ta osoba posiada³a minimum 5 lat do¶wiadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci.
- jedna osoba, jako kierownik robót, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy wymaga aby ta osoba posiada³a minimum 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci.
- jedna osoba, jako kierownik robót, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy wymaga aby ta osoba posiada³a minimum 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci.
- jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy wymaga aby ta osoba posiada³a minimum 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci.
- jedna osoba do kierowania robotami w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektronicznych, komputerowych systemów sterowania i sieci komputerowych / teleinformatycznych, która posiada minimum 5 lat do¶wiadczenia w zakresie realizacji i eksploatacji instalacji i urz±dzeñ elektronicznych, komputerowych systemów sterowania oraz sieci komputerowych / teleinformatycznych.
- jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat wykona³a co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej bran¿y architektonicznej na podstawie, której uzyskano pozwolenie na budowê obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,
- jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjnej bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat, wykona³a co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej w zakresie konstrukcji na podstawie, której uzyskano pozwolenie na budowê obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,
- jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci sanitarnej bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat wykona³a co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej bran¿y sanitarnej na podstawie, której uzyskano pozwolenie na budowê obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,
- jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci sanitarnej bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat, wykona³a co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej bran¿y sanitarnej w zakresie technologii uzdatniania wody basenowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowê obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”,
- jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci bran¿y elektrycznej i niskich pr±dów bez ograniczeñ, uprawniaj±ce do projektowania, która w okresie ostatnich 5 lat, wykona³a co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej przedmiotowej bran¿y, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowê obiektu o powierzchni lustra wody pod dachem o gabarytach co najmniej takich jak niecka typu „Delfinek”
Przez uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic± a uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (projektantów i kierowników budowy).
Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego w oparciu o informacje zawarte w
- o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
- wykazie osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia,
- o¶wiadczeniu, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy w niniejszym
postêpowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazuj±c brak podstaw do wykluczenia z³o¿yli wymagane o¶wiadczenia / dokumenty do
oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenia o braku
podstaw do wykluczenia z postêpowania – Za³±cznik numer 2 do SWZ
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.2) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,
Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz w dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
4) Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazaæ, ¿e w wykonywaniu zamówienia uczestniczyæ bêd± osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
5) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. W przedmiotowym postêpowaniu jest wymagane wadium. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci:200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych) w terminie
do dnia 11 sierpnia 2025 r. do godz.10:00
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Ustawy, tj.:
a) pieni±dzu
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zmianami).
Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: w BNP Paribas Bank Polska S.A. nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacj± na blankiecie przelewu:
Wadium: „ Rozbudowa i modernizacja krytej p³ywalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego.- zgodnie z art. 97 ust. 5 Ustawy,.
Szczegó³owy opis znajduje siê w SWZ - czê¶æ IX. Wymagania dotycz±ce wadium
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy.
Szczegó³owy zakres zmian umowy okre¶lono w za³±czniku nr 5 do SWZ - wzór umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y zo¿yæ za po¶rednictwem formularza na Platformie na stronie postêpowania znajduj±cej siê pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-09
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Rozbudowa i modernizacja krytej p³ywalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach"
- "Dostawa sprzêtu i oprogramowania wraz z wdro¿eniami s³u¿±ce zwiêkszeniu cyberbezpieczeñstwa realizacji us³ug publicznych w Starostwie Powiatowym w Pyrzycach"
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych- przygotowanie, dostarczenie i podawanie gor±cych posi³ków na miejscu w szkole dla uczniów uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej im. Janusza Korczaka w Pyrzycach
wiêcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z gara¿em dla samochodu ratowniczo - ga¶niczego
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 im. ¯o³nierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeñ w PBW w Nowym S±czu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeñ pod wypo¿yczalniê sprzêtu wspomagaj±cego i pielêgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Us³ug Spo³ecznych w Gminie Be³¿yce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - G³ownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.