eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b778d23-ecf3-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu .
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.
6. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznie – pod adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s;
2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.
Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do aktualnej Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
17. W zakresie kwestii nieuregulowanych w SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego
z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,
w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach
wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im
znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Waga
1Cena brutto wykonania zamówienia 60%
2Rok produkcji pojazdu 20%
3Kryterium środowiskowe 20%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt.
3. Sposób oceny ofert i przyznawania punktów:
1) Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem:
PO = PK1 + PK2 + PK3
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”
PK2 – liczba punktów dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”
PK3 - liczba punktów dla kryterium „Kryterium środowiskowe”
2) Dla kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (PK1)
PK1 = [CN / CR x 60%] x 100
PK1 – liczba punktów dla kryterium Cena brutto wykonania zamówienia
CN – najniższa oferowana Cena brutto wykonania zamówienia
CR – Cena brutto wykonania zamówienia oferty rozpatrywanej
3) Dla kryterium: Rok produkcji pojazdu (PK2)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, wyprodukowanego we wskazanych rocznikach (oznacza rok wyprodukowania pojazdu, a nie rok pierwszej
rejestracji). Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji
w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”. Jeżeli Wykonawca w
formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium
otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje rok produkcji pojazdu w przedziale 2001 – 2003.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK2” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK3”.
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
3) SWZ.
4) Dla kryterium: Kryterium środowiskowe (PK3)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, który będzie spełniać wskazaną poniżej normę emisji spalin. Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym
kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla
kryterium „Kryterium środowiskowe”. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z
podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje normę emisji spalin
poniżej Euro 5.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
4) SWZ.
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK3” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK2”.
Dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę, należy wskazać odrębne (różne) pojazdy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach
wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im
znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Waga
1Cena brutto wykonania zamówienia 60%
2Rok produkcji pojazdu 20%
3Kryterium środowiskowe 20%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt.
3. Sposób oceny ofert i przyznawania punktów:
1) Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem:
PO = PK1 + PK2 + PK3
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”
PK2 – liczba punktów dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”
PK3 - liczba punktów dla kryterium „Kryterium środowiskowe”
2) Dla kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (PK1)
PK1 = [CN / CR x 60%] x 100
PK1 – liczba punktów dla kryterium Cena brutto wykonania zamówienia
CN – najniższa oferowana Cena brutto wykonania zamówienia
CR – Cena brutto wykonania zamówienia oferty rozpatrywanej
3) Dla kryterium: Rok produkcji pojazdu (PK2)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, wyprodukowanego we wskazanych rocznikach (oznacza rok wyprodukowania pojazdu, a nie rok pierwszej
rejestracji). Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji
w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”. Jeżeli Wykonawca w
formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium
otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje rok produkcji pojazdu w przedziale 2001 – 2003.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK2” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK3”.
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
3) SWZ.
4) Dla kryterium: Kryterium środowiskowe (PK3)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, który będzie spełniać wskazaną poniżej normę emisji spalin. Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym
kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla
kryterium „Kryterium środowiskowe”. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z
podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje normę emisji spalin
poniżej Euro 5.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
4) SWZ.
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK3” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK2”.
Dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę, należy wskazać odrębne (różne) pojazdy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach
wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im
znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Waga
1Cena brutto wykonania zamówienia 60%
2Rok produkcji pojazdu 20%
3Kryterium środowiskowe 20%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt.
3. Sposób oceny ofert i przyznawania punktów:
1) Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem:
PO = PK1 + PK2 + PK3
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”
PK2 – liczba punktów dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”
PK3 - liczba punktów dla kryterium „Kryterium środowiskowe”
2) Dla kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (PK1)
PK1 = [CN / CR x 60%] x 100
PK1 – liczba punktów dla kryterium Cena brutto wykonania zamówienia
CN – najniższa oferowana Cena brutto wykonania zamówienia
CR – Cena brutto wykonania zamówienia oferty rozpatrywanej
3) Dla kryterium: Rok produkcji pojazdu (PK2)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, wyprodukowanego we wskazanych rocznikach (oznacza rok wyprodukowania pojazdu, a nie rok pierwszej
rejestracji). Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji
w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”. Jeżeli Wykonawca w
formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium
otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje rok produkcji pojazdu w przedziale 2001 – 2003.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK2” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK3”.
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
3) SWZ.
4) Dla kryterium: Kryterium środowiskowe (PK3)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, który będzie spełniać wskazaną poniżej normę emisji spalin. Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym
kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla
kryterium „Kryterium środowiskowe”. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z
podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje normę emisji spalin
poniżej Euro 5.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
4) SWZ.
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK3” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK2”.
Dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę, należy wskazać odrębne (różne) pojazdy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach
wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im
znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Waga
1Cena brutto wykonania zamówienia 60%
2Rok produkcji pojazdu 20%
3Kryterium środowiskowe 20%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt.
3. Sposób oceny ofert i przyznawania punktów:
1) Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem:
PO = PK1 + PK2 + PK3
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
PK1 – liczba punktów dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”
PK2 – liczba punktów dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”
PK3 - liczba punktów dla kryterium „Kryterium środowiskowe”
2) Dla kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (PK1)
PK1 = [CN / CR x 60%] x 100
PK1 – liczba punktów dla kryterium Cena brutto wykonania zamówienia
CN – najniższa oferowana Cena brutto wykonania zamówienia
CR – Cena brutto wykonania zamówienia oferty rozpatrywanej
3) Dla kryterium: Rok produkcji pojazdu (PK2)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, wyprodukowanego we wskazanych rocznikach (oznacza rok wyprodukowania pojazdu, a nie rok pierwszej
rejestracji). Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji
w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla kryterium „Rok produkcji pojazdu”. Jeżeli Wykonawca w
formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium
otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje rok produkcji pojazdu w przedziale 2001 – 2003.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK2” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK3”.
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
3) SWZ.
4) Dla kryterium: Kryterium środowiskowe (PK3)
Ocenie będzie podlegać zaoferowanie pojazdu przeznaczonego do transportu uczestników wizyty studyjnej objętej przedmiotowym
zamówieniem, który będzie spełniać wskazaną poniżej normę emisji spalin. Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym
kryterium, zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej pozycji w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ, dla
kryterium „Kryterium środowiskowe”. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej pozycji lub zaznaczy kilka z
podanych pozycji, oferta w przedmiotowym kryterium otrzyma 0 pkt, a Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje normę emisji spalin
poniżej Euro 5.
W niniejszym kryterium można otrzymać dodatkowe punkty za jeden lub dwa różne pojazdy, które będą wykorzystywane do
realizacji wyjazdów objętych przedmiotowym zamówieniem w danej części, mogących jednorazowo przewieźć minimum 50 osób w
każdym pojeździe (w tym miejsce dla kierowcy).
Zamawiający przyzna punktację każdemu z dwóch pojazdów w ramach ww. kryterium w sposób opisany w Rozdziale XX ust. 3 pkt
4) SWZ.
Zaoferowane pojazdy oceniane w kryterium „PK3” muszą być tożsame z pojazdami ocenianym w kryterium „PK2”.
Dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę, należy wskazać odrębne (różne) pojazdy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (taki sam warunek dla wszystkich czterech części zamówienia):

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo zrealizował co najmniej 4 wyjazdy autobusowe polegające na świadczeniu usług transportu dla co najmniej 30 osób (każdy wyjazd), przy czym trasa każdego wyjazdu wynosiła powyżej 100 km.

Przy czym, Wykonawca w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku, może posłużyć się tymi samymi wyjazdami dla każdej Części.
Ocena wykazania spełnienia warunków określonych powyżej nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1) SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych usług stanowiący załącznik nr 5 do SWZ).

UWAGA:
1) transport dla co najmniej 30 osób odnosi się do ilości osób podróżujących w autokarze wraz z kierowcą,
2) w przypadku usług nadal wykonywanych wymóg co do ilości zrealizowanych wyjazdów odnosi się do części usługi już wykonanej/zrealizowanej przez Wykonawcę przed dniem, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu,
3) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.

3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy - może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:
1) zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, długości tras, ilości osób i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.

W przypadku świadczeń powtarzający się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia,
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składane są zgodnie z przepisami rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział VII ust. 4 SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
Rozdział VIII ust. 2 pkt 4) SWZ
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wymieniony w Rozdziale VIII warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
Rozdział IX ust. 2 pkt 1) SWZ
Wraz z ofertą należy złożyć:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ:
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII oraz VII.I SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.
Oświadczenie składają odrębnie:
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).
Wymagana forma zgodnie z Rozdz. IX ust. 2 pkt 1) SWZ.
Rozdział IX ust. 2 pkt 2) SWZ
Pełnomocnictwo, w przypadku
(...)
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa lub inny dokument, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.
Wymagana forma zgodnie z Rozdz. IX ust. 2 pkt 2) SWZ.
Rozdział IX ust. 2 pkt 3)
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ):
a) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Rozdział XVII ust. 5 SWZ
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo
dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział XXI ust. 2 SWZ
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,oraz pełnomocnictwa do zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo to nie wynika z treści
tej Umowy lub dokumentów załączonych do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dotyczy wszystkich części:
1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane wyłącznie z uwzględnieniem ograniczeń zawartych w art. 455 ustawy Pzp. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
3. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Strony ustalają, że zmiany Umowy mogą dotyczyć:
1) któregokolwiek z terminów, o których mowa w Umowie lub
2) warunków płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia lub wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji Umowy,
2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia.
Zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, tj. projekt umowy.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie wskazanym w art. 111 ustawy Pzp.
Podstawy wykluczenia zostały wskazane w Rozdziale VII oraz VII.I SWZ.
Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z niniejszego postępowania Zamawiający wykluczy:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykonawca w dniu zawarcia Umowy złoży aktualne oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

Zamawiający ponadto wskazał w:
- Rozdziale IX SWZ Dokumenty składane razem z ofertą
- Rozdziale XVI SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty.
- Rozdziale XVII SWZ Sposób oraz termin składania ofert.
- Rozdziale XIX SWZ Sposób obliczenia ceny.
- Rozdziale XXI SWZ Informacje o formalnościach jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy

Dot. Sekcji 4.2.10 (dla każdej części): Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie na podstawie zleceń Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2026 r., albo do momentu wyczerpania puli kilometrów (dot. Wyjazdów powyżej 200 km) i liczby Wyjazdów objętych ,,ryczałtem’’ – w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.