Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elektronicznych kart podarunkowych przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku – znak sprawy Adm 13/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Srebrniki 17
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-282
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wsp-bilikiewicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsp-bilikiewicz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elektronicznych kart podarunkowych przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku – znak sprawy Adm 13/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec01682f-6a1d-4a13-ab75-4bfa074630f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048781/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa elektronicznych kart podarunkowych przedpłaconych dla pracowników Szpitala
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą
formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: szpital@wsp-bilikiewicz.pl.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje,
zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy
zakupowej do konkretnego Wykonawcy na adres e-mail wskazany w ofercie. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania poczty elektronicznej zgodniej z adresem e-mail podanym w ofercie (uwaga na folder SPAM/Śmieci), komunikatów i
wiadomości bezpośrednio na Platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego. Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierani dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Szczegółowo opisane w
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna znajduje się na stronie http://www.wsp-bilikiewicz.pl/oszpitalu/rodo.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Adm 13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart podarunkowych przedpłaconych dla pracowników Szpitala w asortymencie (ilości i wartości) określonym w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji oraz w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do niniejszej dokumentacji.
Elektroniczne karty podarunkowe przedpłacone Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego w ilości
357 szt. o wartości 1300,00 zł każda.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: A) ilość punktów handlowych stacjonarnych na terenie woj. pomorskiego na dzień terminu składania ofert, z którymi wykonawca ma podpisaną umowę na okoliczność udzielania użytkownikom kart promocji i zniżek przy dokonywaniu transakcji kartami podarunkowymi – waga kryterium 40%
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: B) okres ważności kart – waga kryterium 20%
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: C) zaoferowanie karty zbliżeniowej z możliwością dokonywania transakcji bezstykowych (zbliżeniowych) – waga kryterium 20%
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D) zbiorcza aktywacja kart – waga kryterium 20%
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz punktów handlowych stacjonarnych na terenie woj. pomorskiego na dzień terminu składania ofert, z którymiwykonawca ma podpisaną umowę na okoliczność udzielania użytkownikom kart promocji i zniżek przy dokonywaniu
transakcji kartami podarunkowymi.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 do SWZ- Formularz ofertypełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wymienione w Projekcie umowy - załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu gimnastycznego do Sali gimnastycznej nr III w AWFiS Gdańsk wraz z montażem oraz zapewnieniem kompleksowej obsługi serwisowej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w chirurgii klatki piersiowej oraz kolców typu spike do butelek dla UCK.
- Dostawa fantomu miednicy żeńskiej, trenażera do badania per rectum, wirówki i zamrażarek niskotemperaturowych w 5 pakietach.
- Dostawa elektronicznych kart podarunkowych przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13/2025
- Dostawa energii elektrycznej
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego na Ujeścisku" w ramach zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2024 - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa kart podarunkowych.
- Dostawa elektronicznych kart podarunkowych przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13/2025
- Dostawa kart podarunkowych dla pracowników Spółki Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. oraz ich dzieci
- Dostawa dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej Pakiet nr 1- kart przedpłaconych Pakiet nr 2- bonów towarowych papierowych
- Dostawa bonów towarowych w formie kart przedpłaconych przeznaczonych dla pracowników Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.