Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264611/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b778d23-ecf3-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 105812,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 107802,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 89950 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołachwyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 75053,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części I, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W terminie składania ofert na Część I zamówienia wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1, Wykonawcy ALBATROS TRAVEL MACIEJ BUJNIEWSKI, została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, natomiast oferta nr 2, Wykonawcy Biuro Turystyczno-Handlowe EID-POL Ewa Konarzewska Dariusz Konarzewski s.c. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp.
Przesłanka wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp jest okolicznością nakładającą obowiązek unieważnienia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części II, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W terminie składania ofert na Część II zamówienia wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1, Wykonawcy ALBATROS TRAVEL MACIEJ BUJNIEWSKI, została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, natomiast oferta nr 2, Wykonawcy Biuro Turystyczno-Handlowe EID-POL Ewa Konarzewska Dariusz Konarzewski s.c. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp.
Przesłanka wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp jest okolicznością nakładającą obowiązek unieważnienia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części III, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W terminie składania ofert na Część III zamówienia wpłynęła jedna oferta, Wykonawcy ALBATROS TRAVEL MACIEJ BUJNIEWSKI, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
Przesłanka wskazana w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp jest okolicznością nakładającą obowiązek unieważnienia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66411,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59586,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Frankowski Przedsiębiorstwo Transportowo - Usługowo - Handlowe "BOSMAN" - przewóz osób krajowy i zagraniczny, wynajem przyczep w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 841 100 47 71
7.3.4) Miejscowość: Łeba
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59586,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie na podstawie zleceń Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2026 r., albo do momentu wyczerpania puli kilometrów (dot. Wyjazdów powyżej 200 km) i liczby Wyjazdów objętych ,,ryczałtem’’ – w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO
- Dostawa sprzętu do laboratorium dydaktycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa granulatora laboratoryjnego z reometrem
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w dniach 21 i 23.11.2025 roku na trasie Warszawa-Piaski Królewskie - Warszawa (Polska)
- usługa transportowa w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowcą, dla potrzeb realizacji zajęć terenowych w roku akademickim 2025/ 2026 (stypendyści Centrum AGH UNESCO) - KC-DE-zp.272-551/25
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w 2026 roku w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- "Wyjazdy edukacyjne w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego" - cz. 3"
- Organizacja dwu- i trzydniowych wycieczek dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Usługa organizacji trzydniowych wyjazdów prozdrowotnych o charakterze edukacyjno-profilaktycznym...
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.