Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163822/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00182274/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach Kałek, Łazy Dąbrowa i Poniatów ul. Przedszkolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10845621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach Kałek, Łazy Dąbrowa i Poniatów ul. Przedszkolna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6432a8-4561-4475-98ec-33163d6fd5c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023546/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sulejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1679578,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 883821,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont nawierzchni jezdni i poboczy na drodze w m. KałekZagospodarowanie terenu objętego inwestycją polega na remoncie nawierzchni jezdni i poboczy na drodze w m. Kałek o dł. 443 mb. w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych'' – zlokalizowanej na działce oznaczonej nr ewid. 196 obręb Korytnica oraz dz. nr 100 obręb Kałek „Gmina Sulejów”. W związku z koniecznością poprawy warunków bezpieczeństwa i komunikacji na remontowanym odcinku przewiduje się wykonanie następujących robót:
1) lokalne ścięcie zawyżonych poboczy;
2) profilowanie i zagęszczenie istniejącej konstrukcji nawierzchni z kruszywa;
3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na całej szerokości jezdni
4) położenie mieszanki mineralno-bitumiczna asfaltowa w warstwie wyrównawczej grubości 4 cm AC 16W KR 1-2 wg PN-EN 13108-1:2016-07 (U) lub równoważna poprzedzona skropieniem podbudowy emulsją asfaltową;
5) położenie mieszanki mineralno-bitumiczna asfaltowa w warstwie ścieralnej grubości 4cm AC 11S KR 1-2 wg PN-EN 13108-1:2016-07 (U) lub równoważna poprzedzona skropieniem warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową
6) odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm
7) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
8) Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 361506,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont nawierzchni jezdni i poboczy na drodze w m. Łazy DąbrowaZagospodarowanie terenu objętego inwestycją polega na remoncie nawierzchni jezdni i poboczy na drodze w m. Łazy Dąbrowa o dł. ok 690 mb i szer. 4,00m w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych'' – zlokalizowanej na działce oznaczonej nr ewid. 417/3 i 317 obręb Podlubień, gmina Sulejów. W związku z koniecznością poprawy warunków bezpieczeństwa i komunikacji na remontowanym odcinku przewiduje się wykonanie następujących robót:
1) lokalne ścięcie zawyżonych poboczy;
2) profilowanie i zagęszczenie istniejącej konstrukcji nawierzchni z kruszywa;
3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm na całej szerokości jezdni
4) położenie mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej w warstwie ścieralnej grubości 5cm AC 11S KR 1-2wg PN-EN 13108-1:2016-07 (U) lub równoważna poprzedzona skropieniem warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową
5) Ścinka i profilowanie poboczy
6) Wykonanie opaski gruntowej o szer. 1,00m, stanowiącej opór dla nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
7) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
8) Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 340925,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont nawierzchni jezdni i poboczy na drodze w m. Poniatów, ul. PrzedszkolnaZagospodarowanie terenu objętego inwestycją polega na remoncie nawierzchni jezdni i poboczy
ul. Przedszkolnej w Poniatowie o dł. ok 250 mb w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa, przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych” – zlokalizowanej na działce oznaczonej nr ewid. 196 obręb Poniatów Gmina Sulejów. W związku z koniecznością poprawy warunków bezpieczeństwa i komunikacji na remontowanym odcinku przewiduje się wykonanie następujących robót:
1) lokalne ścięcie zawyżonych poboczy;
2) odtworzenie zniszczonych krawędzi i przywrócenie pierwotnej szerokości jezdni wynoszącej 4,25 mb poprzez wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr 10 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm- profilowanie i zagęszczenie istniejącej konstrukcji nawierzchni z kruszywa;
3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 5 cm na całej szerokości jezdni
4) położenie mieszanki mineralno-bitumiczna asfaltowa w warstwie wyrównawczej grubości 4 cm AC 16W KR 1-2 wg PN-EN 13108-1:2016-07 (U) lub równoważna poprzedzona skropieniem podbudowy emulsją asfaltową
5) położenie mieszanki mineralno-bitumiczna asfaltowa w warstwie ścieralnej grubości 4cm AC 11S KR 1-2 wg PN-EN 13108-1:2016-07 (U) lub równoważna poprzedzona skropieniem warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową
6) odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm
7) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
8) Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa.
Pozostały opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 181390,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261323,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426740,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261323,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703
7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary
7.3.5) Kod pocztowy: 27-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261323,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262998,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499404,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262998,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703
7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary
7.3.5) Kod pocztowy: 27-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262998,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124522,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202384,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124522,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYLE24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282836580
7.3.3) Ulica: Brzezińska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Bedoń
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124522,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULEJÓW
- Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych w podziale na części
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- Budowa linii oświetlenia ulicznego na ul. Świerkowej we Włodzimierzowie
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 363 w Rożnicy i dz. 528, 529, 558, 510 i 502 w Nowym Węgrzynowie"
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
- Odbudowa Budynku Mieszkalnego Wielorodzinnego Przeznaczonego Pod Najem Lokali
- Przebudowa zabytkowej drogi do fortu Artyleryjskiego III "Łuczyce" w Twierdzy Przemyśl
- Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





