eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji budynku administracyjnego w Mikołowie przy ul. Towarowej 11."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji budynku administracyjnego w Mikołowie przy ul. Towarowej 11.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji budynku administracyjnego w Mikołowie przy ul. Towarowej 11.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-329f6a18-c73b-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009283/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie projektu adaptacji budynku administracyjnego w Mikolowie przy ul.Towarowej 11

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego dla zamierzenia budowlanego pn. „Projekt adaptacji budynku administracyjnego w Mikołowie przy ul. Towarowej 11” wraz z obsługą komunikacyjną, lokalizacją parkingu oraz placu zabaw.
Wykonywanie przedsięwzięcia budowlanego będzie realizowane na działkach o numerach ewidencyjnych nr 2274/54, 2273/54, 1378/54 oraz 2541/1, 622/45 w Mikołowie.
Dokumentacja Projektowa powinna zostać opracowana na podstawie Programu Funkcjonalnego-Użytkowego – stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności::
1.5.1 Opracowanie koncepcji adaptacji budynku wraz z jego wizualizacją :
1.5.2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zawierającej:
a) Projekt zagospodarowania terenu;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny;
d) Projekt wykonawczy;
g) Projekt niezbędnych przyłączy zewnętrznych;
h) Projekt koniecznych przekładek instalacji w wymaganym zakresie, w tym kanalizacji deszczowej i sieci teletechnicznej;
i) Projekt technologii robót i organizacji placu budowy;
j) Projekt tymczasowej organizacji ruchu ( w razie takiej konieczności).
1.5.3 Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich osobno dla poszczególnych zakresów oraz branż;
1.5.4 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB);
1.5.5 Opracowanie planu BIOZ;
1.5.6 Przeprowadzenie badań geologicznych i gruntowych w zakresie niezbędnym przy budowie obiektu.

1.6 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień wymaganych prawem w zakresie projektowym, sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz dokumentów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projektu (uzgodnienie p.poż ,bhp, pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych i.t.p);
b) niezwłocznego udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, ewentualne modyfikacje dokumentacji projektowej, a także ustosunkowywania się do twierdzeń i uwag wykonawców robót budowlanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych, aż do zawarcia umowy z wykonawcą robót, bez dodatkowego wynagrodzenia;
c)nieodpłatnego pełnienia usług doradczych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem, w szczególności w zakresie podmiotów dostarczających wyposażenie techniczne, technologiczne i funkcjonalne, w tym w szczególności współpraca z Zamawiającym podczas przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie merytorycznym, wraz z załącznikami oraz jeżeli będzie taka konieczność - udział wraz z Zamawiającym w posiedzeniach Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych instancjach odwoławczych;
d) Uzyskanie, jeżeli będzie taka konieczność, wymaganych uzgodnień z rzeczoznawcami,
e) Uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań koncepcyjnych i projektowych;
f) Sporządzenie projektu budowlanego i innych niezbędnych dokumentów spełniających wymogi uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę ,
g) Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie decyzji, warunków, odstępstw i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi wraz z ich uzyskaniem.
h) Przeprowadzenie ewentualnych badań i ekspertyz potrzebnych do opracowania dokumentacji projektowej.
i) Pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających, bądź wynikłe z przyjętych rozwiązań projektowych.
j) Uzyskanie oświadczeń właściwych jednostek o zapewnianiu dostaw mediów,
k) Nieodpłatnego uzupełnienia ewentualnych braków w dokumentacji projektowej (rysunki, rzuty, obliczenia itp.) na każde żądanie Zamawiającego,
l) dokonania jednokrotnego zaktualizowania ( przeliczenia) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wszystkich branż zakresu projektu bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminie 14 dni od daty zlecenia tej czynności przez Zamawiającego. .3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy , z tym że termin opracowania koncepcji adaptacji budynku wraz z jego wizualizacją, wynosi 3 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486465 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355101,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archidom Projekty sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392027591

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335101 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.