Og³oszenie z dnia 2024-02-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00264432/01 - Wynik z dnia 2024-03-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe opracowanie wielobran¿owego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji budynku administracyjnego w Miko³owie przy ul. Towarowej 11.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe opracowanie wielobran¿owego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji budynku administracyjnego w Miko³owie przy ul. Towarowej 11.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-329f6a18-c73b-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00101128
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00009283/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Wykonanie projektu adaptacji budynku administracyjnego w Mikolowie przy ul.Towarowej 11
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.mikolowski.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi
zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie
e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne
z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu
przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 13) Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc±
zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis
elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta
Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania
podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalnyrozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz zwygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).Pozosta³e zapisy w sekcji XI
og³oszenia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.2.2024 BM, na: „Kompleksowe opracowanie wielobran¿owego projektu budowlanego i projektu wykonawczego adaptacji budynku administracyjnego w Miko³owie przy ul.Towarowej 11”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z pó¼n.zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe opracowanie wielobran¿owego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego dla zamierzenia budowlanego pn. „Projekt adaptacji budynku administracyjnego w Miko³owie przy ul. Towarowej 11” wraz z obs³ug± komunikacyjn±, lokalizacj± parkingu oraz placu zabaw.
Wykonywanie przedsiêwziêcia budowlanego bêdzie realizowane na dzia³kach o numerach ewidencyjnych nr 2274/54, 2273/54, 1378/54 oraz 2541/1, 622/45 w Miko³owie.
Dokumentacja Projektowa powinna zostaæ opracowana na podstawie Programu Funkcjonalnego-U¿ytkowego – stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci::
1.5.1 Opracowanie koncepcji adaptacji budynku wraz z jego wizualizacj± :
1.5.2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zawieraj±cej:
a) Projekt zagospodarowania terenu;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny;
d) Projekt wykonawczy;
g) Projekt niezbêdnych przy³±czy zewnêtrznych;
h) Projekt koniecznych przek³adek instalacji w wymaganym zakresie, w tym kanalizacji deszczowej i sieci teletechnicznej;
i) Projekt technologii robót i organizacji placu budowy;
j) Projekt tymczasowej organizacji ruchu ( w razie takiej konieczno¶ci).
1.5.3 Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich osobno dla poszczególnych zakresów oraz bran¿;
1.5.4 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB);
1.5.5 Opracowanie planu BIOZ;
1.5.6 Przeprowadzenie badañ geologicznych i gruntowych w zakresie niezbêdnym przy budowie obiektu.
1.6 Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) Uzyskanie wszelkich niezbêdnych opinii i uzgodnieñ wymaganych prawem w zakresie projektowym, sprawdzeñ rozwi±zañ projektowych oraz dokumentów w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa lub wymagañ uprawnionych podmiotów uzgadniaj±cych projektu (uzgodnienie p.po¿ ,bhp, pod wzglêdem wymagañ higienicznych i zdrowotnych i.t.p);
b) niezw³ocznego udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, ewentualne modyfikacje dokumentacji projektowej, a tak¿e ustosunkowywania siê do twierdzeñ i uwag wykonawców robót budowlanych w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê robót budowlanych, a¿ do zawarcia umowy z wykonawc± robót, bez dodatkowego wynagrodzenia;
c)nieodp³atnego pe³nienia us³ug doradczych na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objête projektem, w szczególno¶ci w zakresie podmiotów dostarczaj±cych wyposa¿enie techniczne, technologiczne i funkcjonalne, w tym w szczególno¶ci wspó³praca z Zamawiaj±cym podczas przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie merytorycznym, wraz z za³±cznikami oraz je¿eli bêdzie taka konieczno¶æ - udzia³ wraz z Zamawiaj±cym w posiedzeniach Krajowej Izby Odwo³awczej oraz innych instancjach odwo³awczych;
d) Uzyskanie, je¿eli bêdzie taka konieczno¶æ, wymaganych uzgodnieñ z rzeczoznawcami,
e) Uzgadnianie z Zamawiaj±cym rozwi±zañ koncepcyjnych i projektowych;
f) Sporz±dzenie projektu budowlanego i innych niezbêdnych dokumentów spe³niaj±cych wymogi uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowê ,
g) Przygotowanie i z³o¿enie w imieniu Zamawiaj±cego wniosków o wydanie decyzji, warunków, odstêpstw i uzgodnieñ wymaganych przepisami szczegó³owymi wraz z ich uzyskaniem.
h) Przeprowadzenie ewentualnych badañ i ekspertyz potrzebnych do opracowania dokumentacji projektowej.
i) Pozosta³e inne opracowania niezbêdne w celu wykonania zamówienia wynikaj±ce z wymagañ jednostek opiniuj±cych i uzgadniaj±cych, b±d¼ wynik³e z przyjêtych rozwi±zañ projektowych.
j) Uzyskanie o¶wiadczeñ w³a¶ciwych jednostek o zapewnianiu dostaw mediów,
k) Nieodp³atnego uzupe³nienia ewentualnych braków w dokumentacji projektowej (rysunki, rzuty, obliczenia itp.) na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego,
l) dokonania jednokrotnego zaktualizowania ( przeliczenia) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wszystkich bran¿ zakresu projektu bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminie 14 dni od daty zlecenia tej czynno¶ci przez Zamawiaj±cego. .3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 miesiêcy licz±c od dnia zawarcia umowy , z tym ¿e termin opracowania koncepcji adaptacji budynku wraz z jego wizualizacj±, wynosi 3 miesi±ce licz±c od dnia zawarcia umowy .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne us³ugi zagospodarowania terenu
71327000-6 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. . Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :
Kc - cena – waga 60 %
Kdo – do¶wiadczenie Kierownika zespo³u projektowego - waga 40 %
3. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. £±cznie Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
4.1 Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .
Do oceny w przypadku kryterium „cena” bêdzie brana pod uwagê cena brutto czyli obejmuj±ca podatek VAT. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:
Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc
Kcn = (najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych cen przez wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.
4.2 Sposób oceny oferty w kryterium „do¶wiadczenie kierownika zespo³u projektowego” (Kdo).
Ad. 2) do¶wiadczenie kierownika zespo³u projektowego ( Kdo)
2.2. Zamawiaj±cy w ramach kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika zespo³u projektowego” bêdzie przyznawa³ punkty za do¶wiadczenie zawodowe osoby wskazanej w Rozdziale III, ust. 1, ppkt. 4.2.a) SWZ.
2.3 Zamawiaj±cy przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób:
2.3.1 W przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba wskazana jako Kierownik zespo³u projektowego posiada do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na:
− pe³nieniu funkcji projektanta w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ w ramach jednej dokumentacji projektowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku w rozumieniu art. 3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n.zmianami) – otrzyma 10 punktów;
2.3.2 W przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba wskazana jako Kierownik zespo³u projektowego posiada do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na:
− pe³nieniu funkcji projektanta w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ w ramach dwóch dokumentacji projektowych o warto¶ci ka¿dej z nich, nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku w rozumieniu art. 3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼niejszymi zmianami) – otrzyma 20 punktów;
2.3.3. W przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba wskazana jako Kierownik zespo³u projektowego posiada do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na:
− pe³nieniu funkcji projektanta w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ w ramach trzech dokumentacji projektowych o warto¶ci ka¿dej z nich, nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku w rozumieniu art. 3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n.zmianami) – otrzyma 30 punktów;
2.3.4 W przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba wskazana jako Kierownik zespo³u projektowego posiada do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na:
− pe³nieniu funkcji projektanta w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ w ramach czterech dokumentacji projektowych o warto¶ci ka¿dej z nich, nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku w rozumieniu art. 3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n.zmianami) – otrzyma 40 punktów;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie Kierownika zespo³u projektowego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz.U z 2022 roku, poz.835) ,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
4.1 w okresie ostatnich 3 lat , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: jedn± us³ugê polegaj±c± na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmuj±cej budowê lub przebudowê lub rozbudowê budynku*, o warto¶ci wykonanej us³ugi minimum 250 000 z³otych brutto ; Okres okre¶lony w warunku liczy siê wstecz od dnia , w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
* pod pojêciem „budynek” Zamawiaj±cy rozumie , zgodnie z brzmieniem art.3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity - Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zmianami) obiekt budowlany, który jest trwale zwi±zany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomoc± przegród budowlanych oraz posiadaj±cy fundamenty i dach;
4.2 skieruje do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby:
a) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 682, ze zmianami) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika zespo³u projektowego, którego do¶wiadczenie bêdzie przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert: „Do¶wiadczenie Kierownika zespo³u projektowego”,
b) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zmianami) i Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
c) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 682, ze zmianami) i Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
d) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
e) jedna osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeñ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
f) jedna osobê posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.682 z pó¼n. zm.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
4.2.1 W przypadku osób , które naby³y uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zmianami), z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej ( tekst jednolity: Dz. U. 2023 r., poz. 334). 4.2.2. Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez 1 osobê wiêcej ni¿ jednego z ww. uprawnieñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Uwaga! Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
1) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy;
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
5) potwierdzenie odbycia wizji lokalnej, o którym mowa w pkt.16.5 i 16.6. SWZ.
1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 10 000 PLN (s³ownie z³otych: dziesiêæ tysiêcy). 2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± okre¶lony w rozdziale X SWZ. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:a) pieni±dzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).. 4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Miko³owskim Banku Spó³dzielczym w Miko³owie , na rachunek:
nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001 Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do dnia 26.02.2024 r. do godz.10:00
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê, tj. zostanie zaksiêgowane na rachunku Zamawiaj±cego. 5.Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza przelewem, tytu³ przelewu musi pozwalaæ Zamawiaj±cemu na identyfikacjê przedmiotowego postêpowania w zwi±zku z powy¿szym w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê postêpowania.6.W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ je przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . Niedopuszczalne jest z³o¿enie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . 7.Wprzypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ dokument wadialny (np. e-gwarancjê bankow± lub ubezpieczeniow±) za po¶rednictwem systemu e-zp.mikolowski.pl, w wydzielonym odrêbnym pliku (np. .pdf) , w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu dope³nienie obowi±zku okre¶lonego w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy sugeruje, aby w temacie wiadomo¶ci podaæ znak postêpowania oraz nazwê postêpowania, do którego wadium jest wnoszone. 8.Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z ustawy Pzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej SWZ. Musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W dokumencie wadialnym nie mog± byæ zawarte jakiekolwiek warunki ograniczaj±ce zakres odpowiedzialno¶ci gwarancyjnej.10.Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci: 1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±; 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. Pozosta³e zapisy w sekcji XI
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi , do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Dotyczy tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.
5.W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniê¿nej w tre¶ci dokumentu wadialnego oznaczeni byli wszyscy wspó³wykonawcy lub byli oni rodzajowo oznaczeni tj.: z tre¶ci dokumentu wadialnego musi wynikaæ, ¿e zabezpiecza ona ofertê sk³adan± przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, co jednak nie stanowi roszczenia którejkolwiek ze stron do dokonania zmiany umowy, a to w nastêpuj±cych przypadkach i zakresie:2.1. terminu realizacji Przedmiotu umowy:a)gdy jest ona spowodowana nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, takich jak: opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkodami daj±cymi siê przypisaæ Zamawiaj±cemu. W takim przypadku termin realizacji zostanie zmieniony o czas trwania tych okoliczno¶ci,b)gdy jest ona spowodowana w nastêpstwie przed³u¿ania siê procedur uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnieñ bran¿owych, opinii, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. W takim przypadku termin realizacji zostanie zmieniony o czas przed³u¿enia, o którym mowa w zdaniu poprzednim,c)gdy Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, która to zmiana wp³ynie na wyd³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu umowy – zmiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas trwania us³ug wynikaj±cych ze zmiany umowy w oparciu o art. 455 ust. 2 ustawy Pzp. W celu dokonania zmiany umowy Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia szczegó³owego czasu realizacji us³ug wskazanych w zdaniu poprzednim o którym mowa w niniejszej umowy. Je¿eli powy¿sze determinuje mo¿liwo¶æ wykonania us³ug objêtych Przedmiotem umowy, przesuniêciu ulegnie równie¿ czas ich realizacji,d)wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie uda³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Jednostce Projektowej wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub w czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej,e) w przypadku konieczno¶ci przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, które wstrzymuje lub wyd³u¿a realizacjê Przedmiotu umowy. Przed³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ tylko o okres niezbêdny do prawid³owego i ca³o¶ciowego wykonania Przedmiotu umowy. Okres ten winien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, a¿ do czasu ich faktycznego usuniêcia.2.2.podwykonawcy, je¿eli podwykonawca nie zosta³ zaakceptowany przez Zamawiaj±cego, nie wykonuje prac z nale¿yt± staranno¶ci±, uleg³ likwidacji, dosz³o do rozwi±zania umowy ³±cz±cej go z Wykonawc±,2.3. w pozosta³ych wypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp.3.Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego oraz przez Wykonawcê.
4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zamianê Zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wyp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.5. W przypadku, gdy o zmianê w umowie wnioskuje Wykonawca, zg³asza on wniosek Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia. Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 14 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.6.Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ.7.Wykonawca nie bêdzie uprawniony do przed³u¿enia terminu wykonania umowy i zwiêkszenia wynagrodzenia, je¿eli konieczno¶æ dokonania zmiany zosta³a spowodowana przez jakikolwiek b³±d lub opó¼nienie ze strony Wykonawcy, w³±cznie z b³êdem lub opó¼nionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikaj±cego z obowi±zków Wykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 26.02.2024 r. do g odz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d pkt III punkt.3.61.Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygoremniewa¿no¶ci wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.Oferty,o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, októrymmowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art.118 ust. 3ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowi±zaniem podmiotuudostêpniaj±cegozasoby”,przedmiotowe ¶rodkidowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2ustawy Pzp, sporz±dza siê w postacielektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawieart. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne . 3.Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dzasiê wpostaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia17lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisanybezpo¶redniodo wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacjielektronicznej.cz. dalsza pkt 6.4 Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
12. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 10, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
13. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
14. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
15. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 -4 ustawy Pzp, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o
brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (o ile by³o wymagane;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
16. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiaj±cego nale¿y wpisaæ :
Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Miko³owskiegoz siedzib± przy:ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 2 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 7 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 5 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Przedszkola nr 9 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w roku szkolnym 2025/2026
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñszkolenie dronowe dlauczniów/uczennic, nauczycieli praktycznej nauki zawodu i szkolenie instruktorskie do prowadzenia kursów dronowych dla nauczycieli
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Ksiê¿e - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku ¶wietlicy w miejscowo¶ci Ciêæk
- "Modernizacja budynku basenu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ." (III)
- Budowa ¶cie¿ki turystycznej "Tropem Prza¶nika wzd³u¿ rzeki Wêgierki" w formule "projektuj i buduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenu integracyjno - rekreacyjnego w Czerwieñsku".
- Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 263 im. Powstañców Wielkopolskich przy ul. Szegedyñskiej 11 w Warszawie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.