Og³oszenie z dnia 2025-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00177161/01 - Og³oszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00177326/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00198118/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez MPGL w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 245-40-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-584db43b-1317-49bc-bc7d-54f8eb6ea5fe1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez MPGL w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-584db43b-1317-49bc-bc7d-54f8eb6ea5fe
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00264334
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00177161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/DZP/ZR/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1425934,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 1 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. Chorzowskiej 99 oraz tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w piwnicach budynków przy ul. ¦w. Jana 2, 4, 6, ul. Wallisa 3 i ul. Chorzowskiej 99 w ¦wiêtoch³owicach.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia (Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - odrêbna na wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania i odrêbna na wykonanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania – stanowi±ce Za³±czniki nr 1.1.a i 1.1.d do SWZ;
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - odrêbne na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i odrêbne na wykonanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania – stanowi±ce Za³±czniki nr 1.1.b i 1.1.e do SWZ.
c) przedmiary robót – odrêbny na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i odrêbny na wy-konanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania – stanowi±ce Za³±czniki nr 1.1.c i 1.1.f do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.1 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 544253,19 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 2 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 1-1A w ¦wiêtoch³owicach.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia(Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - stanowi±ca Za³±cznik nr 1.2.a do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.2.b do SWZ;
c) przedmiary robót – odrêbny dla segmentu 1 i odrêbny dla segmentu 1A - stanowi±ce Za³±czniki nr 1.2.c i 1.2.d do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.2 (wspólny dla Czê¶ci 2-4) do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 276566,63 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 3 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 3-3A-3B w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 3A-3B.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia (Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - stanowi±ca Za³±cznik nr 1.3.a do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.3.b do SWZ;
c) przedmiar robót - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.3.c do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.2 (wspólny dla Czê¶ci 2-4) do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 302557,54 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 4 - Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 6-6A-6B w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 6-6A.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia (Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - stanowi±ca Za³±cznik nr 1.4.a do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.4.b do SWZ;
c) przedmiar robót - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.4.c do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.2 (wspólny dla Czê¶ci 2-4) do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 302557,54 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 288270,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 441998,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288270,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALSERWIS Sebastian Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389058133
7.3.3) Ulica: Chojnik 130
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gromnik
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
jakie przetargi wygra³a firma
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 288270,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 120500,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 235854,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120500,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALSERWIS Sebastian Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389058133
7.3.3) Ulica: Chojnik 130
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gromnik
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
jakie przetargi wygra³a firma
Sebastian Kucharzyk INSTALSERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 120500,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 196532,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 299517,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196532,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy „Inwestprojekt-Katowice”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003451625
7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 9
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-600
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓ£DZIELNIA PRACY "INWESTPROJEKT-KATOWICE"
jakie przetargi wygra³a firma
SPÓ£DZIELNIA PRACY "INWESTPROJEKT-KATOWICE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 196532,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 192946,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 299517,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192946,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy „Inwestprojekt-Katowice”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003451625
7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 9
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-600
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓ£DZIELNIA PRACY "INWESTPROJEKT-KATOWICE"
jakie przetargi wygra³a firma
SPÓ£DZIELNIA PRACY "INWESTPROJEKT-KATOWICE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 192946,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie za³adunku, wywozu oraz zagospodarowania nieczysto¶ci sta³ych z Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦wiêtoch³owicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Dostawa sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw±: "Budowa przedszkola i klubu dzieciêcego na terenie Miasta i Gminy Piwnicznej - Zdrój"
- Wykonanie modernizacji wnêtrza budynku - roboty budowlane - przychodni Gabinetów Lekarza Rodzinnego Filia w ¦niadowie i Filia w Jedwabnem, w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- " Doposa¿enie budynku gminnego wraz z infrastruktur± towarzysz±c± na potrzeby organizacji miejsc opieki nad dzieæmi do lat trzech."
- Dostawa i monta¿ nowego d¼wigu osobowego wraz z wykonaniem robót budowlanych na obiekcie Domu Pomocy Spo³ecznej w Zielonej Górze
- Modernizacja bloku ¿ywieniowego wraz z dostosowaniem ci±gu komunikacyjnego zaplecza kuchennego
- Rewitalizacja zabytkowej zieleni parkowej wraz z zagospodarowaniem patio w Ma³opolskim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Krzeszowicach II
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.