Og³oszenie z dnia 2025-04-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00177326/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00198118/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00264334/01 - Wynik z dnia 2025-06-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez MPGL w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 245-40-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez MPGL w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-584db43b-1317-49bc-bc7d-54f8eb6ea5fe
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00177161
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-584db43b-1317-49bc-bc7d-54f8eb6ea5fe3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzu oferty lub w innych dokumentach przekazanych Zamawiaj±cemu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Komunikacja w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji (z wy³±czeniem
sk³adania ofert) dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tzn. opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonych podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
6. Pod rygorem niewa¿no¶ci oferta musi byæ:
1) z³o¿ona w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
2) z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
7. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8. Sposoby z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, a tak¿e zmiany i wycofania oferty zosta³y opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia.
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale IX i XII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych w rozumieniu Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem.
2. Kontakt z Administratorem jest mo¿liwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41-600 ¦wiêtoch³owice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
3. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
4. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez Administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.
6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê
przedsiêbiorstwa.
7. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.
8. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami Ustawy do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
9. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
10. Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
• ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
• z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
11. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
12. Podane przez Pani±/a dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 08/DZP/ZR/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1434174,78 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 1 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. Chorzowskiej 99 oraz tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w piwnicach budynków przy ul. ¦w. Jana 2, 4, 6, ul. Wallisa 3 i ul. Chorzowskiej 99 w ¦wiêtoch³owicach.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia (Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - odrêbna na wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania i odrêbna na wykonanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania – stanowi±ce Za³±czniki nr 1.1.a i 1.1.d do SWZ;
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - odrêbne na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i odrêbne na wykonanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania – stanowi±ce Za³±czniki nr 1.1.b i 1.1.e do SWZ.
c) przedmiary robót – odrêbny na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i odrêbny na wy-konanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania – stanowi±ce Za³±czniki nr 1.1.c i 1.1.f do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.1 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 552493,07 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ka¿dej Czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê wy³±cznie kryterium ceny.
2. Oferta, z najni¿sz± cen±, spo¶ród ofert nie odrzuconych, bêdzie wybrana jako najkorzystniejsza oferta w danej Czê¶ci zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 2 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 1-1A w ¦wiêtoch³owicach.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia(Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - stanowi±ca Za³±cznik nr 1.2.a do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.2.b do SWZ;
c) przedmiary robót – odrêbny dla segmentu 1 i odrêbny dla segmentu 1A - stanowi±ce Za³±czniki nr 1.2.c i 1.2.d do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.2 (wspólny dla Czê¶ci 2-4) do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 276566,63 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ka¿dej Czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê wy³±cznie kryterium ceny.
2. Oferta, z najni¿sz± cen±, spo¶ród ofert nie odrzuconych, bêdzie wybrana jako najkorzystniejsza oferta w danej Czê¶ci zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 3 – Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 3-3A-3B w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 3A-3B.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia (Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - stanowi±ca Za³±cznik nr 1.3.a do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.3.b do SWZ;
c) przedmiar robót - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.3.c do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.2 (wspólny dla Czê¶ci 2-4) do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 302557,54 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ka¿dej Czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê wy³±cznie kryterium ceny.
2. Oferta, z najni¿sz± cen±, spo¶ród ofert nie odrzuconych, bêdzie wybrana jako najkorzystniejsza oferta w danej Czê¶ci zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 4 - Wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 6-6A-6B w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 6-6A.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty zamówienia (Za³±cznik nr 1 do SWZ), w tym:
a) dokumentacja projektowa - stanowi±ca Za³±cznik nr 1.4.a do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.4.b do SWZ;
c) przedmiar robót - stanowi±cy Za³±cznik nr 1.4.c do SWZ.
2. Wszelkie obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego, warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz sposób rozliczania zawieraj± projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowi±ce za³±czniki nr 2.2 (wspólny dla Czê¶ci 2-4) do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane to 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
1) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ych budynkach oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
2) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy.
5. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania siê z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowi±zani s± do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em IX SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostan± poinformowani poprzez pocztê elektroniczn± lub platformê e-Zamówienia. Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 302557,54 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ka¿dej Czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê wy³±cznie kryterium ceny.
2. Oferta, z najni¿sz± cen±, spo¶ród ofert nie odrzuconych, bêdzie wybrana jako najkorzystniejsza oferta w danej Czê¶ci zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 Ustawy, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia nw. osoby:
- co najmniej jedn± (1) osobê, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy.
Wykonawca winien wykazaæ siê osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami umo¿liwiaj±cymi wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej samej specjalno¶ci. Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadaj±cych uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te spe³nia³y odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo oraz pozosta³ych przepisów ww. ustawy oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z tre¶ci± art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z odrêbnymi przepisami, wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez t± izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.
Zamawiaj±cy dopuszcza, wskazanie tych samych osób w ka¿dej Czê¶ci zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w Rozdziale VI pkt 1.2.4 SWZ:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ - niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowiæ bêdzie za³±cznik do wezwania, o którym mowa powy¿ej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do wype³nionego i podpisanego formularza oferty (Za³±cznik nr 3 do SWZ) nale¿y do³±czyæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale VI SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
O¶wiadczenie, sk³adaj± odrêbnie Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
3) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonymi projektowanymi postanowieniami umowy, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ;
4) o¶wiadczenia o spe³nianiu wymogów wynikaj±cych z RODO zgodnie z tre¶ci± zawart± we wzorze formularza oferty, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) o¶wiadczenie o obowi±zku podatkowym - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ - je¿eli dotyczy;
6) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty (zalecane, nie wymagane) stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ;
7) informacjê o podwykonawcach, zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ – je¶li dotyczy,
8) kosztorys/y ofertowy/e uproszczony/e, sporz±dzony/e zgodnie z zapisami Rozdzia³u XV SWZ:
a) Czê¶æ 1 – odrêbny kosztorys uproszczony na wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. Chorzowskiej 99 i odrêbny na wykonanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania;
b) Czê¶æ 2 - odrêbny kosztorys uproszczony na wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. ¦redniej 1-1A w segmencie nr 1 i odrêbny na wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. ¦redniej 1-1A w segmencie nr 1A;
c) Czê¶æ 3-4 – odrêbne kosztorysy uproszczone dla ka¿dej Czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê.
Wymagana forma: kosztorys sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
oraz je¿eli dotyczy:
9) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 Ustawy - o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (Za³±cznik nr 5 do SWZ) - je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego.
10) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy – je¶li dotyczy;
11) o¶wiadczenie o podziale obowi±zków pomiêdzy Wykonawcami, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
12) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale XII pkt 12 ppkt 2) SWZ;
13) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (dotyczy warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VI pkt 1.2 SWZ). Podmiot na zasoby, którego Wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nie mo¿e podlegaæ wy-kluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±:
1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy dla podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (Za³±cznik nr 5 do SWZ).
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 3.1) powy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy (na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 3.2) powy¿ej, sk³adanego wraz z ofert±).
6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
7. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian podane s± w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) – Za³±czniki nr 2.1 i 2.2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y sk³adaæ na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji:Dla Czê¶ci 1:
Termin zakoñczenia wykonania zamówienia nast±pi najpó¼niej do dnia 30.09.2025 r., przy uwzglêdnieniu poni¿szych etapów:
1) Etap I – do dnia 30.06.2025 r. – wykonanie wszystkich niezbêdnych robót w celu przygotowania instalacji do uruchomienia ¼ród³a ciep³a w budynku przy ul. Chorzowskiej 99 oraz wykonanie tranzytu instalacji centralnego ogrzewania w piwnicach budynków mieszkalnych przy ul. ¦w. Jana 2, 4, 6, ul. Wallisa 3 i ul. Chorzowskiej 99;
2) Etap II – do 30.09.2025 r. - odbiór ostateczny instalacji zwany „odbiorem na gor±co” (po rozpoczêciu sezonu grzewczego przez TAURON Ciep³o przy wspó³udziale Wykonawcy) oraz likwidacjê starych urz±dzeñ grzewczych – pieców i kot³ów na paliwo sta³e (po uruchomieniu dostawy ciep³a do budynku).
2. Dla Czê¶ci 2-4:
Termin zakoñczenia wykonania zamówienia nast±pi najpó¼niej do dnia 30.09.2025 r., przy uwzglêdnieniu poni¿szych etapów:
1) Etap I – do dnia 30.06.2025 r. – obejmuje wykonanie wszystkich niezbêdnych robót w celu przygotowania instalacji do uruchomienia ¼ród³a ciep³a.
1) Etap II – do 30.09.2025 r. - obejmuje odbiór ostateczny instalacji zwany „odbiorem na gor±co” (po rozpoczêciu sezonu grzewczego przez TAURON Ciep³o przy wspó³udziale Wykonawcy) oraz likwidacjê starych urz±dzeñ grzewczych – pieców i kot³ów na paliwo sta³e (po uruchomieniu
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wa³brzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony ¦rodowiska we Wroc³awiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-spo³ecznego wraz wewnêtrzn± i zewnêtrzn± infrastruktur± techniczn± na ternie dzia³ki 131/14 i 131/13 w miejscowo¶ci D±brówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizacjê pomieszczeñ w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeñ budynku Szko³y i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Przebudowa ul. Rzemie¶lniczej w M³yñcu Pierwszym.
- Budowa zewnêtrznej instalacji gazowej wraz z monta¿em zewnêtrznego kot³a gazowego c.o. i komina w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.