Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00226696/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa domków letniskowych do Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210467089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 8
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7851 200
1.5.8.) Numer faksu: 95 7851 204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.logistyki@lubuskie.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa domków letniskowych do Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1346d69a-2810-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023919/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa domków letniskowych do Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BL-IX.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403252,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonaie 8 domków letniskowych zgodnie z poniższą specyfikacją:
Parametry:
1. Powierzchnia zabudowy domków od 34 do 35m2;
2. Powierzchnia tarasu min. 5m2;
3. Liczba pomieszczeń min. 4:
a) Łazienka o powierzchni min. 2,5m2;
b) 2 sypialnie;
c) Salonik z aneksem kuchennym;
4. Min. 4 okna.
Technologia:
1. Wszystkie elementy drewniane zaimpregnowane środkiem ognioochronnym i grzybobójczym;
2. Ściany zewnętrzne z pojedynczej deski o grubości min. 40mm;
3. Ściany wewnętrzne drewniane;
4. Podłoga domku i tarasu drewniana o grubości min. 25mm docieplona wełną mineralną min. 5cm ;
5. Okna drewniane lub plastikowe otwieralne(również uchylnie) o wymiarach min 0,8m2, z szybą zespoloną wraz z klamką;
6. Drzwi zewnętrzne drewniane, pełne (szer. skrzydła 80cm);
7. Drzwi wewnętrzne drewniane (szer. skrzydła min. 70cm);
8. Pokrycie dachowe z gontu bitumicznego lub blachodachówki;
9. Orynnowanie dachu.
Zamawiający wymaga, żeby towar dostarczony w ramach niniejszego zamówienia był fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych oraz pochodzący z bieżącej produkcji.
2) usługę przechowania w stanie niepogorszonym zrealizowanych domków do dnia 31 marca 2022 r. Składowanie odbędzie się na terenie Polski w odpowiednich warunkach zapewnionych przez Wykonawcę. Dopuszcza się przechowywanie domków w pogrupowanych i opisanych elementach umożliwiających weryfikację ich kompletności.
3) transport i montaż domków na terenie Ośrodka Wypoczynkowego LUW w Pobierowie w terminie od 1 do 31 marca 2022 r. Montaż obejmuje: przygotowanie podłoża, ułożenie bloczków betonowych pod zabudowę o wysokości od 0,2 m do 0,3 m, posadowienie domków na bloczkach betonowych, zamontowanie wszystkich elementów i detali (typu klamki, zamki, okucia, narożniki, itp.) pozwalających na prawidłowe funkcjonowanie obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211000-2 - Budynki z gotowych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niezłożenia żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa publicznego żłobka w mieście Kobyłka w formule zaprojektuj-wybuduj
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Budynki z gotowych elementów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.