Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470e3ec1-a375-42f2-8587-36a403d98b90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115351/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:"Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w pkt XXX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w pkt XXX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-17/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Słubice
Miejsce realizacji – szczegółowa lokalizacja: KPP Słubice
ul. Kazimierza Wielkiego 1, 69-100 Słubice, działki nr ew. 1032 i 1033, obręb 1, m. Słubice.
Id działek: 080505_4.0001.1032 i 080505_4.0001.1033
Budynek kojców zlokalizowany jest w północnym narożniku działek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Świebodzin
Miejsce realizacji – szczegółowa lokalizacja KPP Świebodzin,
ul. Zielona 2, 66-200 Świebodzin, działka nr ew. 432/5, obręb 2, gm. Świebodzin.
Id działki: 080805_4.0002.432/5.
Budynek kojców zlokalizowany jest w pd.-wsch. narożniku działki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Żagań
Miejsce realizacji – szczegółowa lokalizacja KPP Żagań,
ul. Nowogródzka 1, 68-100 Żagań, działka nr ew. 1213/12, obręb 0002 Żagań.
Id działki: 081002_1.0002.1213/12
Budynek kojców zlokalizowany jest w centrum działki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 4 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Wschowa
Miejsce realizacji – szczegółowa lokalizacja KPP Wschowa,
ul. Kazimierza Wielkiego 12, 67-400 Wschowa, działka nr ew. 1879 obręb 1, m. Wschowa.
Id działki: 081203_4.0001.1879.
Budynek kojców zlokalizowany jest przy wschodniej granicy działki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
XI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu
b) spełniają warunki udziału w postepowaniu.
2. OKREŚLENIE WARUNKÓW:
a) Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zdolności
do występowania w obrocie gospodarczym;
b) Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie uprawnień
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, dla poszczególnych części, na kwotę nie mniejszą niż:
- dla Części 1 - Remont kojców dla psów służbowych KPP Słubice - 130 000,00 zł
(słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100)
- dla Części 2 - Remont kojców dla psów służbowych KPP Świebodzin - 140 000,00 zł
(słownie: sto czterdzieści tysięcy zł 00/100)
- dla Części 3 - Remont kojców dla psów służbowych KPP Żagań - 130 000,00 zł
(słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100)
- dla Części 4 - Remont kojców dla psów służbowych KPP Wschowa - 250 000,00 zł
(słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100)
UWAGA: Wykonawca składający ofertę w odniesieniu do kilku lub wszystkich części zamówienia, może wykazać kwotę ubezpieczenia łączną dla poszczególnych części, nie mniejszą niż suma tych części.
d) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaganymi Prawem budowlanym.
d.1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minium dwie roboty budowlane realizowane w ramach oddzielnych zadań, polegające na remoncie lub budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie budynku, o wartości co majmniej :
- dla Części 1 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Słubice - 120 000,00 zł brutto dla każdego z tych zadań,
- dla Części 2 Remont kojców dla psów służbowych – KPP Świebodzin - 120 000,00 zł brutto dla każdego z tych zadań,
- dla Części 3 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Żagań- 120 000,00 zł brutto dla każdego z tych zadań,
- dla Części 4 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Wschowa - 200 000,00 zł brutto dla każdego z tych zadań,
d.2) Wykonawca wykaże(dla każdej z części oddzielnie), że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, które spełniają następujące wymogi tj.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych wykonawczych,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
w branży elektrycznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych wykonawczych,
Ww. uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Ww. osoba musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tych samych osób do kilku lub do wszystkich części zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spółka cywilna) powyższe warunki mogą być spełnione wspólnie przez członków Konsorcjum/Spółki cywilnej.
4. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
5. Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej będą traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (por. wyrok Zespołu Arbitrów z dnia 27 maja 2005 r. sygn. akt UZP/ZO/0-1089/05).
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się w oparciu o informacje zawarte
w podmiotowych środkach dowodowych wymienionych w pkt XIII SWZ. Z treści podmiotowych środków dowodowych złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. Ocena będzie dokonana zgodnie z drukami własnym Zamawiającego, które będą stanowiły załącznik do protokołu z postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiająca nie wymaga złożenia dokumentów zgodnie z art. 273 ust 1. pkt 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane zgodnie z art. 273 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp.
na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a.1.) wykaz robót budowlanych (wzór – zał. nr 9 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Ze złożonego dokumentu musi wynikać spełnianie warunku opisanego w pkt XI ppkt 2 lit. d.1) SWZ.
a.2.) wykaz osób (wzór – zał. nr 10 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, (…) lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Ze złożonego dokumentu musi wynikać spełnianie warunku opisanego w pkt XI ppkt 2 lit. d.2) SWZ.
b) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
b.1.) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia w pkt XI ppkt 2 lit c) SWZ.
- Forma składania dokumentów lub oświadczeń żądanych na wezwanie Zamawiającego zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
- Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego
na podstawie art. 70 Ustawy.
- Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
3. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego.
4. Wymagana kwota wadium wynosi 8.229,49 PLN.(łącznie dla wszystkich części) w tym:
- dla Części 1 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Słubice -1.680,57 PLN
- dla Części 2 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Świebodzin – 1.717,73 PLN
- dla Części 3 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Żagań – 1.588,39 PLN
- dla Część 4 - Remont kojców dla psów służbowych – KPP Wschowa – 3.242,80 PLN
5. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek:
NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. (tzn. w osobnym pliku).
9. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 96 ust. 6 ustawy Pzp.
10. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy P.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera pkt.XIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ustawy Pzp.-szczegóły zostały opisane w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) stanowią Załącznik 5 do SWZ.2. Projekt umowy zawiera warunki i okoliczności możliwych zmian treści umowy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow dedykowaną dla niniejszego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Forma składania dokumentów lub oświadczeń żądanych na wezwanie Zamawiającego musi być zgodna zRozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
2.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania, do dnia składania ofert musi złożyć:
1) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy – oferta, dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia (zał. nr 6.1 do SWZ- Część 1, zał. nr 6.2 do SWZ- Część 2, zał. nr 6.3 do SWZ- Część 3, zał. nr 6.4 do SWZ- Część 4,).
Wykonawca musi złożyć Formularz Ofertowy, pod rygorem nieważności, w formie lub postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. Formularz nie jest dokumentem, który podlega uzupełnieniu.
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których pełnomocnik jest umocowany;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna); Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 7 do SWZ)
5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 8 do SWZ)
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie jest wymagane tylko jeśli dotyczy (wzór zał. nr 11 do SWZ).
7) Dowód wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 – 4 ustawy Pzp – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy podpisane przez wszystkich Wykonawców.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa
w pkt. 4) i 5), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. 4) i 5), także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzeniawydanego na podstawie art. 70 Ustawy.
4. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Informacje dotyczące innego podmiotu, podwykonawców oraz wykonawców zagranicznych zawarte są w pkt. XIII SWZ.
6. Wymagania dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera pkt XXV SWZ
7. Informacja czy Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną, szczegóły zawiera pkt. XXVII SWZ
8. Szczegóły dot. terminów wykonania zamówienia zawiera pkt. X SWZ.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. II
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.