eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieZakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz mierników dla działu utrzymania tunelu w Świnoujściu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz mierników dla działu utrzymania tunelu w Świnoujściu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście-

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Świnoujściu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520894880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Władysława IV 12

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dut@zdm.swi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.swi.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f218ad5e-d875-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz mierników dla działu utrzymania tunelu w Świnoujściu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f218ad5e-d875-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153707/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wyposażenie i narzędzia dla elektryków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163532,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz mierników dla działu utrzymania tunelu w Świnoujściu”.
2. Zamówienie składa się z następujących narzędzi:
1) URZĄDZENIA POMIAROWE, w tym:
a) REFLEKTOMETR – 1 szt.
b) ANALIZATOR JAKOŚCI ENERGII – 1 szt.
c) DETEKTOR BEZDOTYKOWY SIECI ŚWIATŁOWODOWYCH – 1 szt.
d) CYFROWY ANALIZATOR TRANSFORMATORÓW – 1 szt.
e) KAMERA TERMOWIZYJNA – 1 szt.
f) DWUBIEGUNOWE WSKAŹNIKI NAPIĘCIA – 2 szt.
g) MULTIMETR PRZEMYSŁOWY – 1 szt.
h) Akcesoria do miernika MPI 540 – 1 komplet
i) Miernik cęgowy, Multimetr 773 – 1 szt.
j) ANALIZATOR SIECI – 1 szt.
2) ELEKTRONARZEDZIA, w tym:
a) WIERTARKO-WKRĘTARKA W WALIZCE – 1 szt.
b) AKUMULATOROWA MŁOTOWIERTARKA W WALIZCE Z WYPOSAŻENIEM – 1 szt.
c) AKUMULATOROWA SZLIFIERKA 18V Z WYPOSAZENIEM – 1 szt.
d) LAMPA OŚWIETLENIA STREFOWEGO – 1 szt.
e) LAMPA WARSZTATOWA – 1 szt.
f) ODKURZACZ AKUMULATOROWY – 1 szt.
g) SZLIFIERKA SIECIOWA 230V – 1 szt.
h) LATARKA AKUMULATOROWA USB – 5 szt.
i) AKUMULATOROWA LATARKA-CZOŁÓWKA USB HI-VIS – 5 szt.
j) Zestaw wierteł do betonu ( fi, 6,8,10,12 dł. 170mm) TE-CX (SDS PLUS) – 1 komplet
k) Zestaw wierteł do betonu ( fi, 6,8,10,12 dł. 220mm) TE-CX (SDS PLUS) – 1 komplet
l) Tarcza do cięcia metalu 125x1 – 25 szt.
m) Tarcza diamentowa – 2 szt.
n) Tarcza do cięcia metalu 125x1,5 – 25 szt.
o) Szybko wymienny uchwyt końcówek bit – 3 szt.
p) Zestawy końcówek do wkrętaków TX10, TX15, 3xTX20, 3xTX25, 2xTX30, 2xTX40, 2xPH1, 5xPH2, 2xPH3, 2xPZ1, 5xPZ2, 2xPZ3, NS8, NS10, NS12, NS3/8, NS13 – 2 Kpl.
3) NARZEDZIA RĘCZNE, w tym:
a) WALIZKA z teleskopowym uchwytem w dnie oraz dwoma zewnętrzne płynnie pracującymi rolkami – 1 szt.
b) NARZĘDZIA izolowane wg VDE DIN EN 60900 – 1 komplet
c) UCHWYT DYNAMOMETRYCZNY VDE 1,0 - 5,0 Nm – 1 komplet
d) UCHWYT DYNAMOMETRYCZNY VDE 0,5 - 2,0 Nm – 1 komplet
e) ZESTAW KLUCZY NASADOWYCH 1/2” i 1/4” – 2 szt.
f) ZESTAW KLUCZY PŁASKO OCZKOWYCH – 1 komplet
g) ZESTAW KLUCZY PŁASKICH – 1 komplet
h) DALMIERZ LASEROWY – 3 szt.
i) MIARA ZWIJANA 5m – 4 szt.
j) WIERTŁA UDAROWE – 2 komplety
k) PRZEDŁUŻACZ NA BĘBNIE – 4 szt.
l) UCHWYT DO BEZPIECZNIKÓW BM – 5 szt.
m) NARZĘDZIA IZOLOWANE DO PRACY POD NAPIĘCIEM W WALIZCE norma DIN EN 60900 IEC 60900 – 1 komplet
n) Drabina aluminiowa 3 częściowa 3x11 stopni, zasięg pracy 7,3m – 1 szt.
o) Drabina aluminiowa dwustronna 8 stopni , zasięg pracy 3,3m – 4 szt.
p) Zestaw kluczy imbusowych z rączką i kulką – 1 komplet
q) Zestaw kluczy Torx z rączka – 1 komplet
4. Wszystkie artykuły będące przedmiotem dostawy:
a) są nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku,
b) posiadają wymagane atesty, legalizacje, opinie techniczne i dopuszczenia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych parametrów funkcjonalno-technicznych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
6. Ilekroć w treści SWZ, w tym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, a także normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z opisywanym. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) i określonych w szczegółowym zakresie, w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis w zakresie minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza spełnianie przez Wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych lub poświadcza spełnianie przez Wykonawcę określonych równoważnych norm zarządzania jakością, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych odwołujących się do systemów zarządzania jakością opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44511000-5 - Narzędzia ręczne

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt. 3 ustawy PZP zamawiający unieważnia postępowanie albowiem cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W wyniku przeprowadzenia analizy i oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu za najkorzystniejszą należałoby uznać ofertę Wykonawcy: ELPIS TRADE Sp. z o.o., Os. Oświecenia 105/8, 61-212 Poznań, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną cenę brutto w wysokości: 241 479,35 zł. Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę: 201 144,61 zł. Kwota oferty najkorzystniejszej przewyższa więc znacząco kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu niniejszego postępowania, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia podstępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149171,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271282,65 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.