Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180063/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00192178/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00192297/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00203020/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00203021/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934571
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Widawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-170
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436721034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@widawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.widawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.widawa.pl/procurements/46/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc915bc-129f-407c-a777-315ccb1fbb06
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058896/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program regionalny Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Działanie: FELD.06.04 Kultura i turystyka, Priorytet: FELD.06 Fundusze europejskie dla Łódzkiego przyjaznego mieszkańcom2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.3.2025.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15298049,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie – część I zamówienia.
Zakres rzeczowy obejmuje realizację inwestycji polegającej na odbudowie i rozbudowie Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie przy ul. Mickiewicza 3, 98-170 Widawa, docelowo o szacunkowej pow. użytkowej 1403,6 m2, w tym min. sale zajęć, sala widowiskowa, biblioteka, część rekreacyjna, siłownia, część socjalno-sanitarna, wraz z wyposażeniem, w zakresie: robót budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych – roboty rozbiórkowe, ziemne, płyta fundamentowa, izolacje; ściany, strop, schody, podesty; dach, kominy; roboty okładzinowe i malarskie; okna i drzwi; elewacje; posadzki; balustrady; daszki; zagospodarowanie terenu: powierzchnie utwardzone; zieleń, mała architektura, mini ogród sensoryczny; robót instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych – demontaże, instalacje wod-kan; cieplne, instalacja ponownego wykorzystania wody opadowej; klimatyzacja/wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła; instalacja oświetleniowa; gniazd; odgromowa i uziemiająca; siłowa; PV z magazynem energii; teletechniczne, nagłośnieniowa, informatyczna; oddymiania i SAP; wyposażenia obiektu - z uwzględnieniem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający będzie wymagał dokonania pomiarów akustycznych sali widowiskowej w celu sprawdzenia prawidłowości zaprojektowanego i wykonanego systemu nagłaśniającego i akustycznego.
Celem jest obiekt zgodny ze standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027 określonymi w ust. 4.1 Wytycznych MFiPR z 29.12.2022r., bez barier architektonicznych, z pełnym dostępem dla osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji należy zastosować zasady uniwersalnego projektowania, w tym pełną dostępność budynku dla wszystkich użytkowników pełno i niepełnosprawnych: wejścia do budynku – jednolite powierzchnie bez wystających krawężników, wspólne wejścia do budynku o rozmiarach drzwi zewnętrznych umożliwiających przejście dla każdego - podjazdy do głównych drzwi wejściowych, szerokości drzwi i wymiary przestrzeni przed drzwiami umożliwiające korzystanie z nich przez osoby na wózkach, drzwi bez progowe, główne drzwi wejściowe do budynku otwierane automatycznie z przyciskiem wzywającym pomoc; drzwi ewakuacyjne wyposażone w samozamykacze z opcją blokady w pozycji otwartej; pasy ostrzegawcze sygnalizujące wejście, nawierzchnia antypoślizgowa; daszki nad wejściem; oświetlenie światłem sztucznym, nieoślepiającym min. 100Lx; wyłączniki, gniazda na odpowiedniej wysokości, z uproszczoną obsługą; drzwi wewnętrzne – ościeżnice i klamki kontrastowe, informacja w alfabecie Braille’a na wysokości 120cm od podłogi; okna – klamki - dźwignie na wysokości 85-120 cm nad poziomem podłogi; z maksymalnie uproszczoną obsługą; komunikacja – zachowanie minimalnej szerokość korytarzy, „system odnajdywania drogi”; elementy kontrastujące w warstwie fakturowej i kolorystycznej; plan tyflograficzny; pętla indukcyjna; piktogramy dotykowe/opis w alfabecie Braille’a; dedykowane sanitariaty (bez barier), dźwig osobowy (min. 1,8x2,1m): po obu stronach kabiny ciągłe poręcze na h- 90cm; w poręczy przerwa z dostępem do przycisków; różnica poziomów podłogi kabiny i posadzki kondygnacji do 1 cm, wyposażenie w składane siedzenie na h- 50 cm, o szerokości 40 – 50 cm, głębokości 30 – 40 cm i zdolności obciążenia 100 kg, drzwi do kabiny o szerokości 100 cm, otwierane i zamykane automatycznie, system oparty na czujnikach (np. podczerwień) zatrzymujących zamykanie drzwi przed kontaktem z przedmiotem lub osobą, kabina i szyb przeszklone, kabina dźwigu i panele kontrolne oświetlone; uzyskanie komfortu cieplnego w budynku dla wszystkich użytkowników, z możliwością regulacji i dostosowania do potrzeb.
Inwestycja musi wpisywać się w inicjatywę „Nowy Europejski Bauhaus”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
44220000-8 - Stolarka budowlana
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312310-3 - Ochrona odgromowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
42416100-6 - Windy
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18885751,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24423459,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18885751,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKSA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270028041
7.3.3) Ulica: ul. Senatorska 21
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-192
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18885751,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-05 do 2027-01-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI WIDAWA
więcej: przetargi WIDAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia do pokazów mody" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2025 roku
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- "Przebudowa pomieszczeń kuchni Miejskiego Przedszkola nr 1 w Legnicy - wykonanie wentylacji" - powtórka
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.