eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WidawaOdbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Widawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-170

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436721034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@widawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.widawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.widawa.pl/procurements/46/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc915bc-129f-407c-a777-315ccb1fbb06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058896/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program regionalny Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Działanie: FELD.06.04 Kultura i turystyka, Priorytet: FELD.06 Fundusze europejskie dla Łódzkiego przyjaznego mieszkańcom

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.3.2025.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15298049,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie – część I zamówienia.
Zakres rzeczowy obejmuje realizację inwestycji polegającej na odbudowie i rozbudowie Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie przy ul. Mickiewicza 3, 98-170 Widawa, docelowo o szacunkowej pow. użytkowej 1403,6 m2, w tym min. sale zajęć, sala widowiskowa, biblioteka, część rekreacyjna, siłownia, część socjalno-sanitarna, wraz z wyposażeniem, w zakresie: robót budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych – roboty rozbiórkowe, ziemne, płyta fundamentowa, izolacje; ściany, strop, schody, podesty; dach, kominy; roboty okładzinowe i malarskie; okna i drzwi; elewacje; posadzki; balustrady; daszki; zagospodarowanie terenu: powierzchnie utwardzone; zieleń, mała architektura, mini ogród sensoryczny; robót instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych – demontaże, instalacje wod-kan; cieplne, instalacja ponownego wykorzystania wody opadowej; klimatyzacja/wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła; instalacja oświetleniowa; gniazd; odgromowa i uziemiająca; siłowa; PV z magazynem energii; teletechniczne, nagłośnieniowa, informatyczna; oddymiania i SAP; wyposażenia obiektu - z uwzględnieniem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający będzie wymagał dokonania pomiarów akustycznych sali widowiskowej w celu sprawdzenia prawidłowości zaprojektowanego i wykonanego systemu nagłaśniającego i akustycznego.
Celem jest obiekt zgodny ze standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027 określonymi w ust. 4.1 Wytycznych MFiPR z 29.12.2022r., bez barier architektonicznych, z pełnym dostępem dla osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji należy zastosować zasady uniwersalnego projektowania, w tym pełną dostępność budynku dla wszystkich użytkowników pełno i niepełnosprawnych: wejścia do budynku – jednolite powierzchnie bez wystających krawężników, wspólne wejścia do budynku o rozmiarach drzwi zewnętrznych umożliwiających przejście dla każdego - podjazdy do głównych drzwi wejściowych, szerokości drzwi i wymiary przestrzeni przed drzwiami umożliwiające korzystanie z nich przez osoby na wózkach, drzwi bez progowe, główne drzwi wejściowe do budynku otwierane automatycznie z przyciskiem wzywającym pomoc; drzwi ewakuacyjne wyposażone w samozamykacze z opcją blokady w pozycji otwartej; pasy ostrzegawcze sygnalizujące wejście, nawierzchnia antypoślizgowa; daszki nad wejściem; oświetlenie światłem sztucznym, nieoślepiającym min. 100Lx; wyłączniki, gniazda na odpowiedniej wysokości, z uproszczoną obsługą; drzwi wewnętrzne – ościeżnice i klamki kontrastowe, informacja w alfabecie Braille’a na wysokości 120cm od podłogi; okna – klamki - dźwignie na wysokości 85-120 cm nad poziomem podłogi; z maksymalnie uproszczoną obsługą; komunikacja – zachowanie minimalnej szerokość korytarzy, „system odnajdywania drogi”; elementy kontrastujące w warstwie fakturowej i kolorystycznej; plan tyflograficzny; pętla indukcyjna; piktogramy dotykowe/opis w alfabecie Braille’a; dedykowane sanitariaty (bez barier), dźwig osobowy (min. 1,8x2,1m): po obu stronach kabiny ciągłe poręcze na h- 90cm; w poręczy przerwa z dostępem do przycisków; różnica poziomów podłogi kabiny i posadzki kondygnacji do 1 cm, wyposażenie w składane siedzenie na h- 50 cm, o szerokości 40 – 50 cm, głębokości 30 – 40 cm i zdolności obciążenia 100 kg, drzwi do kabiny o szerokości 100 cm, otwierane i zamykane automatycznie, system oparty na czujnikach (np. podczerwień) zatrzymujących zamykanie drzwi przed kontaktem z przedmiotem lub osobą, kabina i szyb przeszklone, kabina dźwigu i panele kontrolne oświetlone; uzyskanie komfortu cieplnego w budynku dla wszystkich użytkowników, z możliwością regulacji i dostosowania do potrzeb.
Inwestycja musi wpisywać się w inicjatywę „Nowy Europejski Bauhaus”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

44220000-8 - Stolarka budowlana

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

42416100-6 - Windy

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18885751,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24423459,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18885751,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKSA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270028041

7.3.3) Ulica: ul. Senatorska 21

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-192

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18885751,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-05 do 2027-01-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.