eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Budowa budynku dydaktycznego Akademii Mazowieckiej w Płocku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa budynku dydaktycznego Akademii Mazowieckiej w Płocku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Mazowiecka w Płocku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2

1.4.2.) Miejscowość: Płock

1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263740

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00250132

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy oraz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach spełnienia warunku wykazał, że:
4.1.) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych o wartości minimum 15.000.000,00 zł brutto,
4.2.) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu systemu multimedialnego o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto.
4.3.) będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego:
a) odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, legitymującymi się ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającymi minimum 18 miesięczne doświadczenie w zakresie prac na obiektach wpisanych do rejestru zabytków na jednym lub kilku zabytkach łącznie, posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w branżach:
 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej oraz posiadającą doświadczenie polegające na świadczeniu usług kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej na budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1000m2
 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej,
 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej,
 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności teletechnicznej,
b) minimum jedną osobą posiadającą certyfikat poświadczający posiadanie umiejętności z zakresu technologii AVoverIP oferowanego sprzętu.

Po zmianie:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy oraz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach spełnienia warunku wykazał, że:
4.1.) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych o wartości minimum 15.000.000,00 zł brutto,
4.2.) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu systemu multimedialnego o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto.
4.3.) będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego:
a) odpowiedzialnymi za kierowanie robotami:
- 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej oraz posiadającą doświadczenie polegające na świadczeniu usług kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej na budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1000m2 legitymującą się ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym minimum 18 miesięczne doświadczenie w zakresie prac na obiektach wpisanych do rejestru zabytków na jednym lub kilku zabytkach łącznie,
- 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej legitymującymi się ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej legitymującymi się ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności teletechnicznej legitymującymi się ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa,

b) minimum jedną osobą posiadającą certyfikat poświadczający posiadanie umiejętności z zakresu technologii AVoverIP oferowanego sprzętu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych dokona zmiany Umowy w następujących okolicznościach:
1) z powodu błędów w Dokumentacji projektowej lub STWiORB polegających na ich niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które mają wpływ na należyte wykonanie lub wykonanie Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania tej dokumentacji do przepisów prawa i zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie do zmiany Wynagrodzenia dotyczy tylko tych błędów, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł wykryć na etapie sporządzania Oferty;
2) z powodu zmiany przepisów prawa mających wpływ na sposób wykonania Przedmiotu Umowy, których pominięcie może skutkować wykonaniem Przedmiotu Umowy, z naruszeniem celu Umowy, przepisów prawa i zasad wiedzy technicznej, w zakresie niezbędnym do dostosowania sposobu wykonania Umowy do zmienionych przepisów;
3) z powodu wystąpienia nieprzewidzianych lub odmiennych od przyjętych w Dokumentacji projektowej lub STWiORB, warunków geologicznych, geotechnicznych, archeologicznych, wodnych lub terenowych, w szczególności wystąpienia niewypałów i niewybuchów, konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych, występowania wysokiego poziomu wód gruntowych wykraczającego ponad poziom określony w tych dokumentach, wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, ich elementów, sieci, podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części lub odkrycia na terenie budowy przedmiotów o znaczeniu historycznym lub kopalnych szczątków roślin lub zwierząt, których zabezpieczenie i inwentaryzacja uniemożliwia wykonywanie Przedmiotu Umowy, w zakresie umożliwiającym wykonanie Umowy zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
4) z powodu wystąpienia Siły wyższej;
5) z powodu wystąpienia opóźnień lub nienależytego wykonania przez Zamawiającego jego obowiązków od których zależy wykonywanie Robót w zakresie adekwatnym do naruszenia tych obowiązków;
6) przewlekłości postępowań przed organami i instytucjami związanymi z pozyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii jeżeli nie wystąpiły one z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w zakresie adekwatnym do skutków tych przewlekłości;
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy z powodu zmiany Materiałów lub Urządzeń, zwanych dalej „produktami” zaoferowanych w Ofercie w przypadku:
1) zaprzestania produkcji danego materiału, wyrobu budowlanego lub urządzenia;
2) zmiany numeru katalogowego (modelu, typu) danego produktu;
3) wycofania z obrotu danego produktu;
4) wprowadzenia do sprzedaży produktu zmodyfikowanego (udoskonalonego);
5) braku możliwości pozyskania produktu wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności;
6) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta;
7) innych obiektywnych okoliczności i zdarzeń, których nie można było przewidzieć na dzień składania ofert.
Cały katalog zmian zawiera paragraf 20 projektowanych postanowień umowy.

Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych dokona zmiany Umowy w następujących okolicznościach:
1) z powodu błędów w Dokumentacji projektowej lub STWiORB polegających na ich niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które mają wpływ na należyte wykonanie lub wykonanie Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania tej dokumentacji do przepisów prawa i zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie do zmiany Wynagrodzenia dotyczy tylko tych błędów, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł wykryć na etapie sporządzania Oferty;
2) z powodu zmiany przepisów prawa mających wpływ na sposób wykonania Przedmiotu Umowy, których pominięcie może skutkować wykonaniem Przedmiotu Umowy, z naruszeniem celu Umowy, przepisów prawa i zasad wiedzy technicznej, w zakresie niezbędnym do dostosowania sposobu wykonania Umowy do zmienionych przepisów;
3) z powodu wystąpienia nieprzewidzianych lub odmiennych od przyjętych w Dokumentacji projektowej lub STWiORB, warunków geologicznych, geotechnicznych, archeologicznych, wodnych lub terenowych, w szczególności wystąpienia niewypałów i niewybuchów, konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych, występowania wysokiego poziomu wód gruntowych wykraczającego ponad poziom określony w tych dokumentach, wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, ich elementów, sieci, podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części lub odkrycia na terenie budowy przedmiotów o znaczeniu historycznym lub kopalnych szczątków roślin lub zwierząt, których zabezpieczenie i inwentaryzacja uniemożliwia wykonywanie Przedmiotu Umowy, w zakresie umożliwiającym wykonanie Umowy zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
4) z powodu wystąpienia Siły wyższej;
5) z powodu wystąpienia opóźnień lub nienależytego wykonania przez Zamawiającego jego obowiązków od których zależy wykonywanie Robót w zakresie adekwatnym do naruszenia tych obowiązków;
6) przewlekłości postępowań przed organami i instytucjami związanymi z pozyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii jeżeli nie wystąpiły one z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w zakresie adekwatnym do skutków tych przewlekłości;
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy z powodu zmiany Materiałów lub Urządzeń, zwanych dalej „produktami” zaoferowanych w Ofercie w przypadku:
1) zaprzestania produkcji danego materiału, wyrobu budowlanego lub urządzenia;
2) zmiany numeru katalogowego (modelu, typu) danego produktu;
3) wycofania z obrotu danego produktu;
4) wprowadzenia do sprzedaży produktu zmodyfikowanego (udoskonalonego);
5) braku możliwości pozyskania produktu wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności;
6) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta;
7) innych obiektywnych okoliczności i zdarzeń, których nie można było przewidzieć na dzień składania ofert.
4. W przypadkach określonych w ust. 3 dopuszcza się możliwość zastąpienia produktu materiałem lub urządzeniem spełniających kryteria oceny równoważności określone w Dokumentacji projektowej lub STWIORB bez zwiększenia Wynagrodzenia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub rozwiązań co do Materiałów, Urządzeń lub Sprzętu, niż wskazane w Dokumentacji projektowej i STWIORB w sytuacji, gdy zastosowanie tych innych rozwiązań skróci termin realizacji Przedmiotu Umowy lub poprawi parametry techniczne lub użytkowe lub pozwoli na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów jego eksploatacji lub umożliwi w inny sposób uzyskanie lepszej jakości Przedmiotu Umowy.

Cały katalog zmian zawiera paragraf 20 projektowanych postanowień umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-21 09:00

Po zmianie:
2023-06-30 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-21 09:15

Po zmianie:
2023-06-30 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-20

Po zmianie:
2023-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.