Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla pracowników MPGK sp. z o.o. w Katowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: MPGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270135328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obroki 140
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-833
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mpgk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpgk_katowice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla pracowników MPGK sp. z o.o. w Katowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aadbbbe7-d632-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111616,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla 42 pracowników MPGK Sp. z o.o. w Katowicach do Chorwacji: Trogir, Split, Szybenik
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 63510000-7
3. Miejsce wykonywania usługi: Europa
4. Rodzaj zamówienia - usługa
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej .
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
9. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy tj. Załącznik Nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 07.03.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 111 6 17,00 zł.W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia i nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128950,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
- Remont basenu z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 13 w Katowicach
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 2
- Zawarcie umowy ramowej ustalającej zasady i warunki dotyczące wydawania i realizacji zleceń na roboty budowlane
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wsparcia grupowego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej oraz rodziców zastępczych z terenu powiatu tureckiego w postaciwyjazduedukacyjno-szkoleniowego
- Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
- Zorganizowanie 7-dniowego wyjazdu zagranicznego (obozu) o charakterze językowym (jęz. ang) dla 10 wychowanków pieczy zastępczej i osób opuszczających pieczę zastępczą w ramach projektu "Lepszy start"
- Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno - integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.: Organizacja wyjazdu ogólno-usprawniającego (7 dniowego) nad Morze Bałtyckie dla rodzin zastępczych wraz z dziećmi powierzonymi i własnymi
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.