eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › ¦wiadczenie us³ug informatycznych dla Jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola



Og³oszenie z dnia 2023-06-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug informatycznych dla Jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stalowowolskie Centrum Us³ug Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a II 25A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug informatycznych dla Jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9bb81da0-0b5e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00262822

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042222/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.31 ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bb81da0-0b5e-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Centralny Zamawiaj±cy, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub przy u¿yciu poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym (SCUW) a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy: e-zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, lub przy u¿yciu poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ siê na
Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostêpna dla ka¿dego zalogowania u¿ytkownika. Rodzaj dostêpnych formularzy zale¿y od
posiadanego na Platformie konta.
U¿ytkownik zalogowany jako konto uproszczone ma dostêpne formularze:
- Wniosek – s³u¿±cy do zadawania pytañ do SWZ,
- Inne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy
ezamówienia
pod adresem:
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacji-wpostepowaniu-3.2_20211016.pdf
4. Sk³adanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostêpne jest tylko dla u¿ytkowników bêd±cych Wykonawcami, posiadaj±cymi
uprawnienie do sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu za³o¿enia oferty nale¿y przej¶æ do szczegó³ów postêpowania,
wybraæ zak³adkê oferty/wnioski, nastêpnie przycisk z³ó¿ ofertê.
5. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na w³a¶ciwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postêpowania) –
je¶li formularz bêdzie nieprawid³owy system poinformuje o tym w trakcie sk³adania oferty.
6. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursowego) oraz
pozosta³ych dokumentów postêpowania nale¿y przej¶æ do szczegó³ów postêpowania.
7. Funkcjonalno¶æ wype³nienia formularza dostêpna jest tylko dla u¿ytkowników bêd±cych Wykonawcami posiadaj±cymi uprawnienie
do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.
8. Ofertê nale¿y z³o¿yæ przed terminem sk³adania ofert – oferta z³o¿ona po terminie nie zostanie przyjêta.
9. Formularz ofertowy i z³±czniki nale¿y podpisaæ cyfrowo. Dokumenty mo¿na podpisaæ podpisem kwalifikowanym. Wype³niony
formularz oferty podpisujemy podpisem wewnêtrznym. Za³±czniki mo¿na podpisaæ podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
Dokumenty spakowane nale¿y podpisaæ zewnêtrznym. Je¶li bêdzie brakowa³o podpisu system poinformuje o tym w trakcie sk³adania
dokumentów, zostan± one przyjête przez Platformê mimo braku podpisu.
10. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.
11. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca sk³adania ofert dostêpna jest pod adresem:
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2¬¬_20211016.pdf
12. Osoby ze strony zamawiaj±cego upowa¿nione do kontaktowania siê
z Wykonawcami s±:
 Rafa³ Kordyka – Dzia³ Zamówieñ Publicznych Stalowowolskiego Centrum Us³ug Wspólnych ul. Jana Paw³a II 25 A, tel. (15) 819-47-
44, adres email: rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Us³ug Wspólnych al. Jana Paw³a II 25A,
37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Us³ug Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadz±cy
dzia³alno¶æ gospodarcz± pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzib± pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail:
iod.scuw@stalowawola.pl.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „¦wiadczenie us³ug serwisowych i konserwacji systemów oraz spr¿etu komputerowego na
stadionie PCPN w Stalowej Woli” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275
pkt 1 ustawy - Us³ugi
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.116.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy podzielonej na czê¶ci:
Czê¶æ I
1) Przedszkole nr 10 w Stalowej Woli im. Marii Kownackiej, al. Jana Paw³a II 11,37-450 Stalowa Wola;
2) Publiczna Szko³a Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte w Stalowej Woli, ul. Wyszyñskiego 14, 37-450 Stalowa Wola;
3) Publiczna Szko³a Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
4) ¯³obek Miejski w Stalowej Woli, al. Jana Paw³a II 5 a, 37-450 Stalowa Wola;
5) Miejski ¯³obek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55 A, 37-450 Stalowa Wola.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72500000-0 - Komputerowe us³ugi pokrewne

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

72100000-6 - Us³ugi doradcze w zakresie sprzêtu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy podzielonej na czê¶ci:
Czê¶æ II
6) Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Stalowej Woli, ul. Skoczyñskiego 5, 37-450 Stalowa Wola;
7) Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwima, ul Mieszka I-go 5, 37-450 Stalowa Wola.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72500000-0 - Komputerowe us³ugi pokrewne

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

72100000-6 - Us³ugi doradcze w zakresie sprzêtu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy podzielonej na czê¶ci:
Czê¶æ III
8) Przedszkole nr 11 w Stalowej Woli, al. Jana Paw³a II 6, 37-450 Stalowa Wola.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72500000-0 - Komputerowe us³ugi pokrewne

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

72100000-6 - Us³ugi doradcze w zakresie sprzêtu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy podzielonej na czê¶ci:
Czê¶æ IV
9) Przedszkole nr 1 w Stalowej Woli, ul. Niez³omnych 2a, 37-450 Stalowa Wola
10) Przedszkole nr 7 im. Marii Konopnickiej, ul. ks. J. Popie³uszki 29a, 37-450 Stalowej Woli.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72500000-0 - Komputerowe us³ugi pokrewne

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

72100000-6 - Us³ugi doradcze w zakresie sprzêtu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy podzielonej na czê¶ci:
Czê¶æ V
11) ¦rodowiskowy Dom Samopomocy Nr 1 w Stalowej Woli, ul. Popie³uszki 29, 37-450 Stalowa Wola.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72500000-0 - Komputerowe us³ugi pokrewne

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

72100000-6 - Us³ugi doradcze w zakresie sprzêtu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy podzielonej na czê¶ci:
Czê¶æ VI
12) Przedszkole nr 3 w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72500000-0 - Komputerowe us³ugi pokrewne

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

72100000-6 - Us³ugi doradcze w zakresie sprzêtu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie nastêpuj±cych warunków dotycz±cych:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
 Centralny Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
 Centralny Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Centralny Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonaæ zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
 2 us³ugi w zakresie ¶wiadczenia us³ug informatycznych o warto¶ci minimum 4 000,00 z³ brutto ka¿da dla ka¿dej czê¶ci;
b) Wykonawca winien dysponowaæ kadr± techniczn± z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.:
 Centralny Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie dla czê¶ci I-VI;
c) W zakresie dysponowania sprzêtem, wykonawca winien dysponowaæ:
 Centralny Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie dla czê¶ci I-VI.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Centralny Zamawiaj±cy nie
¿±da przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca sk³ada wraz
z ofert± o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Centralny Zamawiaj±cy nie
¿±da przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca sk³ada wraz
z ofert± o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki które pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) formularz ofertowy; dokument wygenerowany i wype³niony na platformie e-zamówienia.
2) formularz pomocniczy
Uwaga!
Centralny Zamawiaj±cy odrzuca ofertê Wykonawcy w sytuacji gdy ten nie z³o¿y wszystkich powy¿ej wymienionych dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê -
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako nieodpowiadaj±ca tre¶ci SWZ
2. Wraz z ofert± wykonawca winien przes³aæ wy³±cznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
2) o¶wiadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – sk³adane odrêbnie przez wykonawcê lub ka¿dego z wykonawców konsorcjum - za³±cznik nr 4;
3) o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrêbnie przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby - za³±cznik nr 5;
4) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy) - za³±cznik nr – podpisane odrêbnie przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby - za³±cznik nr 6;
5) O¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) - za³±cznik nr 7;
6) O¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 5k Rozporz±dzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 u.o.s.r. za³±cznik nr 8;
7) O¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 5k Rozporz±dzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 u.o.s.r. za³±cznik nr 9.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zakresu zgodnie z wzorem umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: SCUW Stalowa Wola Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.