eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 19-29

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.k@osir.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirkalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d2a901b-34c8-40e1-af70-77fabba40221

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00659859/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223309

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSRiR-DKP.231.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276915,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia obejmuje odbiór, wywóz i utylizację odpadów ulegających biodegradacji.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego pojemników należących do Wykonawcy, których stan techniczny zapewni możliwość zbierania i wywozu odpadów na poszczególnych obiektach zamawiającego.
1) Dla Części I
a) ul. Łódzka 19-29 (Hala widowiskowo – sportowa z krytą pływalnią):
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01);
b) ul. Łódzkiej 19-29 (Hala sportowa z bieżnią tartanową):
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01);
c) ul. Wał Matejki 2-4 (Stadion Sportowy):
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01);
d) ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 22-24 (Hala widowiskowo – sportowa „Arena”:
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01);
e) ul. Graniczna 56-58 (Boisko sportowe „Orlik 2012”)
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01);
f) ul. Wał Piastowski 3:
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01);
g) ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”):
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 02 01);
UWAGA!!!
Pojemnik o pojemności około 1,1 m3 nie może być mniejszy niż 1 m3 i większy niż 1,5 m3
Pojemnik o pojemności około 0,6 m3 nie może być mniejszy niż 0,5 m3 i większy niż 1 m3
Pojemnik o pojemności około 0,4 m3 nie może być mniejszy niż 0,3 m3 i większy niż 0,4 m3
Pojemnik o pojemności około 0,25 m3 nie może być mniejszy niż 0,2 m3 i większy niż 0,3 m3
Pojemnik o pojemności około 0,15 m3 nie może być mniejszy niż 0,1 m3 i większy niż 0,2 m3

Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Odbiór nieczystości z pojemników opisanych wyżej odbywać się będzie zgodnie z częstotliwością opisaną w tabeli „Planowane ilości wywozu z poszczególnych obiektów OSRiR”, stanowiącym załącznik do SWZ (odpowiednio dla Części I)
Dla obiektów, z których Zamawiający korzysta w innych godzinach, niż godziny pracy Wykonawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie klucze, celem umożliwienia realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do:
 zapewnienia ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania;
 utrzymania pojemników/kontenerów oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych we właściwym stanie higienicznym (mycie i dezynfekcja) i technicznym;
 ponownego ustawienia pojemników/kontenerów po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji;
 usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku.
Na Wykonawcy, jako wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ciąży obowiązek postępowania z odpadami zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie (ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów prawa miejscowego).
W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w załączniku do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę częstotliwości wywozu odpadów oraz liczby użytkowanych pojemników stosownie do bieżących potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia obejmuje odbiór, wywóz i utylizację odpadów za wyjątkiem ulegających biodegradacji.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego pojemników należących do Wykonawcy, których stan techniczny zapewni możliwość zbierania i wywozu odpadów na poszczególnych obiektach zamawiającego.
Dla części II

a) ul. Łódzka 19-29 (Hala widowiskowo – sportowa z krytą pływalnią):
 2 sztuki - pojemnik czterokołowy o pojemności około 1,1 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);

b) ul. Łódzkia 19-29 (Hala sportowa z bieżnią tartanową):
 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);

c) ul. Łódzka 19-29 (Stadion Miejski):
 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);
d) ul. Wał Matejki 2-4 (Stadion Sportowy):
 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);

e) ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 22-24 (Hala widowiskowo – sportowa „Arena”:
 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 1,1 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);

f) ul. Graniczna 56-58 (Boisko sportowe „Orlik 2012”)
 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);

g) ul. Wał Piastowski 3:
 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 0,6 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,4 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);
 2 sztuki - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na popiół paleniskowy (kod 20 01 99);
h) ul. Tuwima 2-4 (Majkowskie „Wembley”):
 1 sztuka - pojemnik czterokołowy o pojemności około 1,1 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,6 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06) ;
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,15 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod 20 01 02, 15 01 07);

i) ul. Wał Matejki 2-4 (Park Linowy):
 1 sztuka - pojemnik o pojemności około 0,25 m3 na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);

UWAGA!!!
Pojemnik o pojemności około 1,1 m3 nie może być mniejszy niż 1 m3 i większy niż 1,5 m3
Pojemnik o pojemności około 0,6 m3 nie może być mniejszy niż 0,5 m3 i większy niż 1 m3
Pojemnik o pojemności około 0,4 m3 nie może być mniejszy niż 0,3 m3 i większy niż 0,4 m3
Pojemnik o pojemności około 0,25 m3 nie może być mniejszy niż 0,2 m3 i większy niż 0,3 m3
Pojemnik o pojemności około 0,15 m3 nie może być mniejszy niż 0,1 m3 i większy niż 0,2 m3

Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Odbiór nieczystości z pojemników opisanych wyżej odbywać się będzie zgodnie z częstotliwością opisaną w tabeli „Planowane ilości wywozu z poszczególnych obiektów OSRiR”, stanowiącym załącznik do SWZ (odpowiednio dla Części I i II)
2. Dla obiektów, z których Zamawiający korzysta w innych godzinach, niż godziny pracy Wykonawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie klucze, celem umożliwienia realizacji przedmiotu zamówienia.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić w ramach wartości umowy dodatkowe wywozy (dla Części II):

 zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod 17 01 07)
 odbiór zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych (kod 20 01 36)
 odbiór odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07)
 zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01)

kontenerem o pojemności około 6 m3 lub około 9 m3.
UWAGA!!!
Pojemnik o pojemności około 6 m3 nie może być mniejszy niż 5,5 m3
Pojemnik o pojemności około 9 m3 nie może być mniejszy niż 8,5 m3
4. Zamawiający może zlecić (Dla części II) oczyszczanie i sprzątanie terenu z trakcie i po imprezach organizowanych przez Zamawiającego na terenie Kalisza i powiatu kaliskiego, polegające na:
 ustawieniu pojemników plastikowych mobilnych na 2 kółkach - do nieczystości stałych zmieszanych o pojemności około 0,11 m3
 ustawienie kontenera samochodowego o pojemności około 6 lub 9 m3
 opróżnianie na bieżąco w trakcie imprezy pojemników plastikowych o pojemności około 0,11 m3 z nieczystości stałych i gromadzenie odpadów w kontenerze samochodowym,
 wywozie kontenerów samochodowych z odpadami
UWAGA!!!
Pojemnik o pojemności około 0,11 m3 nie może być mniejszy niż 0,1 m3 i większy niż 0,15 m3
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
 zapewnienia ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania;
 utrzymania pojemników/kontenerów oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych stałych, papieru i tektury, szkła i tworzyw sztucznych we właściwym stanie higienicznym (mycie i dezynfekcja) i technicznym;
 ponownego ustawienia pojemników/kontenerów po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji;
 usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku.
6. Na Wykonawcy, jako wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ciąży obowiązek postępowania z odpadami zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie (ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów prawa miejscowego).
7. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymagania określone w załączniku do umowy.
8. Zamawiający zastrzega sobie zmianę częstotliwości wywozu odpadów oraz liczby użytkowanych pojemników stosownie do bieżących potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 243915,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25165,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25165,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25165,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180030387

7.3.3) Ulica: Niedźwiady 38

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27681,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210984,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210984,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210984,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180030387

7.3.3) Ulica: Niedźwiady 38

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232082,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.