Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523966584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2738526-d242-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037421/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365028,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych.
5.2. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysie ofertowym oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378477,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396645,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378477,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-POL ANNA KOBUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551574679
7.3.3) Ulica: NIEŻYCHOWICE 47
7.3.4) Miejscowość: CHOJNICE
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378477,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla budowy drogi rowerowej na odcinku od miejscowości Chojniczki do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 235.
- Roboty budowlane pn.: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisk - Orlik 2012" z podziałem na części:
- Dostawa ładowarki w ramach Projektu pn. "Doposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz punktu przygotowania do ponownego użycia na terenie ZZO Nowy Dwór"
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2025 roku
- USŁUGI Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG LEŚNYCH, DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH, OBIEKTÓW RETENCYJNYCH I MELIORACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZARZĄDZIE NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH, W LATACH 2025-2026
- Usługa koszenia i zwalczania roślin inwazyjnych na obszarze Magurskiego Parku Narodowego.
- Utrzymanie dróg leśnych w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni przydrożnej
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.