eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCałodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w ośrodku dla cudzoziemców Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w ośrodku dla cudzoziemców Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w ośrodku dla cudzoziemców Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c77dd72-318f-409e-bf58-defb342152e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Potrzeba podpisania umowy na świadczenie usług ochrony ośrodka UdSC, wynika z konieczności zapewnienia ciągłego świadczenia przedmiotowych usług. Dotychczasowa umowa obowiązuje do dnia 30.05.2025 r. do godz. 07.00. w postępowaniu głównym prowadzonym w trybie PN wpłynęło odwołanie.
W celu zachowania ciągłości świadczenia usług ochrony oraz ich dotychczasowego poziomu – zarówno pod względem profesjonalnym, jak i finansowym, zasadne jest udzielenie zamówienia z WR dotychczasowemu Wykonawcy na warunkach określonych w ww. dotychczas obowiązujących umowach. Wybór takiego rozwiązania jest podyktowany zarówno okolicznościami, których nie można było wcześniej przewidzieć, jak i krótkim czasem pozostałym do końca obecnie obowiązującej umowy. Z uwagi powyższe, UdSC podjął decyzję o podpisaniu umowy w trybie zamówienia z WR na wykonywanie ww. usług do czasu przeprowadzenia postępowania prowadzonego w trybie PN, o którym mowa w art. 132 w związku z art. 359 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/OCHRONA - BIAŁA PODLASKA 2/WR/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w ośrodku dla cudzoziemców Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekspert Security AP Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ekspert Security MW Sp. z o.o.; Ekspert Security Duo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133016199

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa obowiązuje od dnia 30 maja 2025 r. od godz. 07.00 przez okres 1 miesiąca. Realizacja umowy zakończy się o godz. 7:00 ostatniego dnia obowiązywania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.