eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy poszczególnych elementach dekoracji w Galerii Ogrodowej Północnej - Przęsło II"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Prace konserwatorskie i restauratorskie przy poszczególnych elementach dekoracji w Galerii Ogrodowej Północnej – Przęsło II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-958

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elukasiuk@muzeum-wilanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace konserwatorskie i restauratorskie przy poszczególnych elementach dekoracji w Galerii Ogrodowej Północnej – Przęsło II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71b96cba-0b5f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024654/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Prace konserwatorsko-restauratorskie przy poszczególnych elementach dekoracji galerii ogrodowej północnej - przęsło II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy (Marketplanet) – link: https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl.
2. Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna być podpisana przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze lub w elektronicznej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze poświadczonej elektronicznym podpisem przez notariusza.
4. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na w/w platformie, wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
5. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ należy złożyć w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp i § 15 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415).
6. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf formatem PAdES. Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf. (pliki o wielkości do 2 GB).
8. Pliki załączone i zapisane przez Wykonawcę na Platformie (Marketplanet) widoczne są w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym Formularzu Oferty wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie/platformie podczas składania oferty, a treścią Formularza oferty sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza oferty sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ i podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją.
10. Oprogramowanie używane przez Wykonawcę do sporządzenia oferty musi być legalne.
11. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza zmiany lub wycofania oferty. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na platformie. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
13. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
14. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SWZ.
15. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
16. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 18 ust. 1 w zw. z art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233. ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią zawarta w formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ
wykonawca składa oświadczenie: Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Uwaga: art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00223125/01 z dnia 2023-05-18
2023-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1).
W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie
stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie
składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DEF-ZP.EŁ.4.2401.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich wybranej części (zwanej Przęsło II) Galerii ogrodowej północnej zawierającej trzy malowidła ścienne i jedno sufitowe, fragment barokowej dekoracji rzeźbiarsko-sztukatorskiej oraz wybrane elementy wystroju architektonicznego ścian i sufitu. Działania obejmują również wykonanie badań specjalistycznych. Obejmują one łącznie 8 zabytkowych obiektów, wpisanych do Inwentarza wilanowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92312000-1 - Usługi artystyczne

92312230-2 - Usługi świadczone przez rzeźbiarzy

92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne

92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w rozdziale XIX SWZ.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następującym znaczeniu:
1) Cena brutto za realizację zamówienia „CENA-C” – 40 %,
2) Doświadczenie kluczowego personelu „Doświadczenie-D” – 60 %.
1%= 1pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowego personelu „Doświadczenie-D"

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: Zamawiający nie określa tego warunku;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie prace przy obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów, obejmujące co najmniej 3 prace (usługi/umowy) na łączną kwotę co najmniej 700 000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu prac konserwatorskich i restauratorskich przy XVII - XVIII - wiecznym malarstwie ściennym i/lub XVII – XVIII polichromowanym wystroju rzeźbiarsko-sztukatorskim.
1.4.2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym, że dysponuje co najmniej: (Kluczowy personel):
1) Kierownikiem Zespołu Konserwatorskiego – co najmniej 1 osoba która:
a) posiada ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie (zgodnie z ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 574, 583, 655, 682, 807, 1010, 1079, 1117, 1459, 2185, 2306, z 2023 r. poz. 212) na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, obejmujących zakres konserwacji i restauracji malarstwa ściennego zgodnie z art.: 37a, 37 f, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840).
b) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowała co najmniej 5 prac konserwatorskich i restauratorskich przy XVII – XVIII- wiecznych obiektach zabytkowych obejmujących malarstwo ścienne, wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów;
c) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, pełniła funkcję Kierownika Zespołu Konserwatorskiego podczas realizacji co najmniej 5 prac konserwatorskich przy XVII - XVIII wiecznych obiektów zabytkowych obejmujących malarstwo ścienne, wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów; (Podkryterium P1)
d) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, opracowała co najmniej 5 programów prac konserwatorskich (wraz z określeniem materiałowym i technologicznym) odnoszących się do XVII –XVIII -wiecznego malarstwa ściennego, wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów;
2) Zespół konserwatorski o specjalności obejmującej malarstwo ścienne – co najmniej 4 osoby, z których każda:
a) ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie (zgodnie z ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 574, 583, 655, 682, 807, 1010, 1079, 1117, 1459, 2185, 2306, z 2023 r. poz. 212) na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, obejmujących zakres konserwacji i restauracji malarstwa ściennego zgodnie z art.: 37a, 37 f, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840).
b) ma co najmniej 5 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji malarstwa ściennego, wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów;
c) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie uczestniczyła w charakterze konserwatora w co najmniej 3 ukończonych przed terminem składania ofert pracach (usługach/umowach) mających za przedmiot konserwację obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów, obejmujących malarstwo ścienne z okresu XVII- XVIII w. (Podkryterium P2)
3) Zespół konserwatorski ds. dekoracji rzeźbiarsko-sztukatorskiej - co najmniej 1 osoba która:
a) Ukończone studia kierunkowe o profilu konserwacji i restauracji rzeźby kamiennej i elementów architektury; tj.: ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie (zgodnie z ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 574, 583, 655, 682, 807, 1010, 1079, 1117, 1459, 2185, 2306, z 2023 r. poz. 212).
b) posiada co najmniej 5 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji dekoracji rzeźbiarsko-sztukatorskiej wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów;
c) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, uczestniczyła w charakterze konserwatora w co najmniej 4 ukończonych przed terminem składania ofert pracach (usługach/umowach) mających za przedmiot konserwację obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów, odnoszących się do dekoracji rzeźbiarsko-sztukatorskiej z okresu XVII- XVIII w. (Podkryterium P3)
4) Specjalista ds. badań konserwatorskich i dokumentacji wyników badań - co najmniej jedna osoba, która:
a) ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie (zgodnie z ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 574, 583, 655, 682, 807, 1010, 1079, 1117, 1459, 2185, 2306, z 2023 r. poz. 212) na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, obejmujących zakres konserwacji i restauracji malarstwa ściennego zgodnie z art.: 37a, 37 f, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840).
b) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonała co najmniej 4 prace (usługi/umowy) dotyczące badań konserwatorskich, materiałowych i technologicznych w zakresie malarstwa ściennego , odnoszących się do obiektów zabytkowych, wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów, pochodzących z okresu XVII – XVIII w., wraz z opracowaniem dokumentacji tych wyników badań.

Szczegółowe wyjaśnienia dotyczące w/w zagadnień opisane w rozdziale VII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9A do SWZ;
3. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z 2022 r. poz. 2581,2640), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9B do SWZ;
4. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, o braku zakłócania konkurencji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9C do SWZ;
5. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp o należytym wykonaniu istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, że nie doszło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, że Wykonawca nie został zobowiązany do zapłaty odszkodowania, nie doszło do wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady. Wzór oświadczenia stanowi Załączniku nr 9D do SWZ;
6. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp , iż nie zaszła okoliczność podczas której w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 9E do SWZ;
7. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 127 ustawy Pzp), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji oraz odpis lub informacja z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, centralnego rejestru beneficjentów rzeczywistych jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) z zastrzeżeniem art. 127 ustawy Pzp sporządzony nie wcześniej niż 9 kwietnia 2022r.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści określonej w załączniku nr 7 do SWZ,
2. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dotyczącymi wykazania zadań, jakich wymaga Zamawiający w pkt 1.1.4. niniejszej SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 8 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna być podpisana przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze lub w elektronicznej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze poświadczonej elektronicznym podpisem przez notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium opisane w rozdziale XV SWZ
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 9 400,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. zgodnie z zapisami ROZDZIAŁU XVIII SWZ

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Przepisy prawa dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) W przypadku składania oferty wspólnej, warunki udziału w postępowaniu uznaje się za spełnione jeżeli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną.
5) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa.
6) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem.
7) W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający informuje, że będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta, musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa pkt. 5) lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty w miejscu „Wykonawca / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11) Poprawki na dokumentach w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą być podpisane przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 5 lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wystawione przez inne podmioty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 5 lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez te podmioty.

2. zgodnie z zapisami VIII.4 SWZ Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia i dokumenty, o których mowa w podrozdziale VIII.1. ust. 1 pkt. 1.1 i pkt. 1.2 oraz pkt 5.2 ppkt od 5.2.1. do ppkt 5.2.7 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia i dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4C do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w par. 17 Wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. zgodnie z zapisami ROZDZIAŁU XVI SWZ Opis sposobu przygotowania oferty

1. Wykonawca składa ofertę zawierającą:
1.1. formularz oferty – załącznik nr 3 do SWZ,
1.2. formularz kryterium oceny ofert – załącznik nr A do formularza oferty (jeśli dotyczy)
1.3. oświadczenia - załącznik nr 4a, 4b do SWZ,
1.4. oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 4C do SWZ (jeżeli ofertę skradają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia),
1.5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, na wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
1.6. oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2.
1. Przed zawarciem Umowy, Wykonawca:
1) jest zobowiązany złożyć projekt dokumentu (ów) zabezpieczenia należytego wykonania Umowy o ile zabezpieczenie będzie wnoszone w jednej lub kilku formach o których mowa w podrozdziale XXI.2. pkt 1 lit. b-e. Projekt zabezpieczenia należy przesłać Zamawiającemu najpóźniej na dwa dni przed wyznaczonym terminem zawarcia Umowy z uwagi na to, iż projekt zabezpieczenia, wymaga akceptacji Zamawiającego,
2) Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta Umowa, będzie zobowiązany zawrzeć umowę lub umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć do akceptacji Muzeum, opracowany Harmonogram rzeczowo –finansowy, określający podział kosztów realizacji przedmiotu Zamówienia, podzielony na etapy, zgodne z autorskim programem prac. Harmonogram rzeczowo-finansowy należy przekazać zarówno w postaci analogowej (papierowej), jak i elektronicznej tożsamej w wersją papierową.
4) musi posiadać firmowy numer bankowy znajdujący się w wykazie informacji o podatnikach VAT – tzw. „biała lista" /art. 117ba ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa - t.j. Dz.U. z 2022 poz. poz. 2651, 2707, z 2023 r. poz. 180, 326. ., oraz art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - t.j. Dz.U. z 2023 poz. 221/ (jeśli dotyczy),
5) jeżeli ofertę złożyli Wykonawcy występujący wspólnie, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
6) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacji i wykształcenia osób, które Wykonawca wskazał w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, w zakresie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.4.2. SWZ.
3. Odbiory oraz płatności zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.