eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedłużenie do 31.12.2027 r. subskrypcji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie EDR (ang. Endpoint Detection and Response)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedłużenie do 31.12.2027 r. subskrypcji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie EDR (ang. Endpoint Detection and Response)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Klimatu i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001064858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawelska 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wisniewska@klimat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mos.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedłużenie do 31.12.2027 r. subskrypcji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie EDR (ang. Endpoint Detection and Response)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2212f863-39ac-493c-9092-942b9c91d0a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106063/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Przedłużenie EDR i Mobile Cybereason na 2 lata (DI 181)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (numeracja zgodna z SWZ)

2.1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za
pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/
2.2. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2.3. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. W celu
zapoznania się z dokumentacją postępowania wykonawca po przejściu na dedykowany
zamawiającemu adres Platformy:
2.3.1 Do upłynięcia terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista postępowań PZP”,
a następnie zakładki „Aktualne”.
2.3.2 Po upłynięciu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista postępowań PZP”,
wybiera zakładkę „W toku”.
2.4. Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace.
2.5. Instrukcja w jaki sposób zarejestrować się i korzystać z Platformy, znajduje się w zakładce
„Baza wiedzy”, dostępnej pod adresem: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/.
2.6. Instrukcja założenia konta zawarta jest na Platformie w zakładce „Baza wiedzy”.
2.7. Zwrócenie się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ nie wymaga
logowania do Platformy. Sposób złożenia wniosku oraz przekazanie wyjaśnień zostało
szczegółowo określone w Rozdziale 18 SWZ.
2.8. Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy, w tym sposób
wykonywania poszczególnych czynności, dostępna jest w zakładce „Baza wiedzy”.
2.9. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452)
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu
operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta
obsługująca TLS 1.2,
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2.10. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych
danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,
xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej jako: RODO uprzejmie informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Klimatu i Środowiska.

2) Może się Pani/Pan z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /mos/skrytka
- poprzez e-mail: info@klimat.gov.pl
- telefonicznie: 22 36 92 900.

3) Nad prawidłowością przetwarzania Pani/Pana danych osobowych czuwa wyznaczony przez
Administratora inspektor ochrony danych (IOD), z którym można się kontaktować:
- listownie na adres: ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /mos/skrytka
- poprzez e-mail: inspektor.ochrony.danych@klimat.gov.pl.

4) Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych przez
administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przedłużenie do 31.12.2027 r. subskrypcji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie EDR (ang. Endpoint Detection and Response).
- w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów.

6) Pani/Pana dane osobowe są udostępniane podmiotowi, który przetwarza dane osobowe w
imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych (tzw. podmiot przetwarzający), tj. firmom świadczącym usługi informatyczne ma
rzecz Ministerstwa Klimatu i Środowiska.

7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
a także Prezes Urzędu Zamówień Publicznych zs. w Warszawie jako Administrator danych
osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której MKiŚ prowadzi postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl

8) Pani/Pana dane osobowe mogą być również udostępnione organom upoważnionym na
podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, nie stanowią jednak one odbiorców
danych w rozumieniu przepisów RODO.

(...)

Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony
danych (dane kontaktowe zawarte są powyżej).
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane
niezgodnie z prawem.

11) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.
6 ust. 1 lit. c RODO.

12) Nie przekazujemy Pani/Pana danych do państw trzecich.

13) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym
profilowaniu.

14) Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach Pzp,
związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem
niepodania danych będzie odrzucenie Pana/Pani oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDGwzp-260/32/2025/MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

(numeracja zgodna z SWZ)

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie do 31.12.2027 r. subskrypcji na posiadane przez
Zamawiającego oprogramowanie EDR (ang. Endpoint Detection and Response).

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały przedstawione
w załączniku nr 1 do SWZ – wzór umowy wraz ze szczegółowym opisem wymagań wsparcia
technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (numeracja zgodna z SWZ)

6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

6.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w Załączniku Nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.



6.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych
na dzień złożenia:

a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;

6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. a) składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza
nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

8.11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:

8.11.1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ;

8.11.2. oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;

8.11.3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik;

8.12. Jeśli w dokumentacji załączonej do SWZ wskazany został obowiązek złożenia innych dokumentów, wiążące dla Wykonawcy są jedynie dokumenty określone w pkt 8.11.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W zakresie określonym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.