eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³obrzegiModernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrêbu ewidencyjnego Lipskie Budy w gminie Stromiec w powiecie bia³obrzeskim



Og³oszenie z dnia 2023-06-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrêbu ewidencyjnego Lipskie Budy w gminie Stromiec
w powiecie bia³obrzeskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BIA£OBRZESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223132

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zygmunta Starego 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³obrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486133414

1.5.8.) Numer faksu: 486133420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialobrzegipowiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrêbu ewidencyjnego Lipskie Budy w gminie Stromiec
w powiecie bia³obrzeskim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62f7bd3d-0b56-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00260954

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00060780/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrêbu ewidencyjnego Lipskie Budy w gminie Stromiec w powiecie bia³obrzeskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêz.polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat 2W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania przez platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 3Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. 4Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do SPAM. 5Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl,:a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d)w³±czona obs³uga JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 6Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 8Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 9Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku awarii platformy zakupowej mo¿liwy jest kontakt email: zamówienia@bialobrzegipowiat.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Bia³obrzegach 2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: sekretariat@bialobrzeipowiat.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AR.272.12.2023.MN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegaj±cych na modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrêbu ewidencyjnego Lipskie Budy w gminie Stromiec w powiecie bia³obrzeskim.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrêbu ewidencyjnego Lipskie Budy (0013) Gmina Stromiec (140105_2) w powiecie bia³obrzeskim” za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Warunki techniczne wykonania prac za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71354300-7 - Us³ugi badañ katastralnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Us³ugi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ 1 zamówienie polegaj±ce na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, o warto¶ci ca³ego zamówienia nie mniejszej ni¿ 70 000 z³ wykonanej dla organów administracji publicznej lub ich zwi±zków na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.
b) Wykonawca dysponuje, albo bêdzie dysponowa³ w okresie realizacji zamówienia,
2 osobami posiadaj±cymi uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia
w zakresie zgodnym z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2021 r., poz.1990 z pó¼n.zm.).
c) Wykonawca dysponuje, albo bêdzie dysponowa³ w okresie realizacji zamówienia,
1 osob± posiadaj±c± wiedzê i umiejêtno¶ci w wykonywaniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Z tre¶ci tego zobowi±zania (albo innych dowodów) powinien wynikaæ:
a) Zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego;
b) Sposób i okres udostêpniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia
wedle za³±cznika 3a oraz na wezwanie: a)O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w
o¶wiadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania
siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
- Wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. b)O¶wiadczenia w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz.
1076 i 1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Wzór o¶wiadczenia
dot.grupy kapita³owej stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. c)Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru
S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Udzia³ podmiotów
trzecich:1. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa wy¿ej
3. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia,
podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. - Wzór o¶wiadczeñ stanowi Za³±cznik nr 3a i Za³±cznik nr 3b do SWZ.
O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw
do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu (na wzorze Za³±cznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (na wzorze Za³±cznika nr 3c do SWZ).
4. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), tj.:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat (licz±c wstecz od dnia, w który up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
- Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one wraz z ofert±.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, który wykonaj± roboty
budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do oferty do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni wykonawcy. (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)
4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postêpowania, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu
z postêpowania, natomiast w odniesieniu do pozosta³ych o¶wiadczeñ i dokumentów Wykonawcy ci mog± z³o¿yæ jeden
wspólny dokument.
O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada
ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
5) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem konsorcjum (liderem).
Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedstawienia
podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), b) i c), dotycz±cych tych podmiotów,
potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu
wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe ¶rodki
dowodowe, o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 10 ppkt 3, zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzenia i
Og³oszenie nr 2022/BZP 00326280/01 z dnia 2022-08-31
2022-08-31 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotycz±ce odpowiednio terminu realizacji umowy, sposobu rozliczeñ umowy, terminu rozliczeñ umowy lub zakresu umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) w nastêpstwie wykraczaj±cych poza terminy okre¶lone w Kodeksie postêpowania administracyjnego procedur administracyjnych oraz innych terminów formalnoprawnych urzêdowych maj±cych wp³yw na termin realizacji zamówienia o ile ich przyczyn± nie s± zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy,
2) ze wzglêdów na zmianê przepisów prawa,
3) ze wzglêdu na wzrost parametrów ilo¶ciowych powy¿ej 10%, zawartych w Projekcie modernizacji (Za³±cznik nr 1 do Umowy) w Tabeli nr 1 kol. 5 (liczba dzia³ek),
- odpowiednio do tego jaki wp³yw na te zmiany bêd± mia³y ww. przypadki;
2. Zmiany umowy mog± byæ dokonane równie¿ w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych
w art. 455 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy Pzp.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez strony Protoko³u zmiany umowy okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w niniejszym paragrafie. Protokó³ zmiany umowy bêdzie za³±cznikiem do aneksu do niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-22 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 15:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.