eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MochowoRozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Mochowo



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Mochowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mochowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierpecka, 2

1.5.2.) Miejscowość: Mochowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-214

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@mochowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5efe97cc-a059-4126-b640-1dc6836e021f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Mochowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5efe97cc-a059-4126-b640-1dc6836e021f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036273/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Mochowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcie objęte wsparciem w ramach inwestycji 3.1.1 "Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno – ściekową na terenach wiejskich", Objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar inwestycji obejmuje działkę nr ewid. 116/2 położoną w obrębie geodezyjnym Bożewo Nowe. Prace objęte niniejszym postępowaniem będą polegały na przebudowie z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Bożewo Nowe wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym m.in.: - przebudowa SUW o wydajności nominalnej 20 m3/h i wydajności zestawu pompowego równej 100 m3/h przy ciśnieniu 50,0 mH20, - budowa dwóch zbiorników wody uzdatnionej o pojemności całkowitej 200 m3 każdy, - budowa trzykomorowego podziemnego zbiornika wód popłucznych o poj. Łącznej 21 m3, - budowa pompowni wód popłucznych, - budowa instalacji między obiektowych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji technologicznej, elektrycznej, teletechnicznej, - wymiana obudowy dwóch istniejących studni głębinowych zlokalizowanych na terenie działki stacji i ich wyposażenia, - budowa trzeciej studni głębinowej oraz likwidacja studni nr 1, - renowacja istniejącego odstojnika wód popłucznych z przeznaczeniem na zbiornik instalacji nawadniającej zieleń, - budowa pompowni nawadniającej i zdroju czerpalnego dla nawodnienia, - częściowe utwardzenie terenu wraz z drogami komunikacji wewnętrznej, - wymiana istniejącego ogrodzenia, - oświetlenie terenu. UWAGA: Rozbudowa stacji SUW nie może zakłócić dostaw wody dla odbiorców indywidualnych. Dokumentowanie robót związanych z realizacją studni nr 1A oraz likwidacji S1 na ujęciu wód podziemnych-PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 4062550,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac budowlanych dotyczących budowy sieci wodociągowej w miejscowości Bożewo Nowe (ul. Płocka i ul. Dębowa) wraz z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego. Szacunkowa długość sieci wynosi ok. 959,96 m. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego oraz dokonanie zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem braku sprzeciwu właściwego organu architektonicznego lub uzyskanie pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzyskanie wszelkich dokumentów, koniecznych do dokonania zgłoszenia/uzyskania pozwolenia na budowę oraz rozpoczęcia robót budowlanych, w tym uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru robót, - wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej w miejscowości Bożewo Nowe. Po wykonanych robotach sanitarnych należy wykonać roboty odtworzeniowe nawierzchni i podbudowy drogowej oraz działek prywatnych w niezbędnym zakresie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla Części II zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiące załączniki do dokumentów zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 585365,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4464900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6173582,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4464900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MARKO Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172203910

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 139

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4464900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209465,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387504,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209465,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROKOP Wiktor Jasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743273041

7.3.3) Ulica: Plebanka 9

7.3.4) Miejscowość: Gąbin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209465,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.