Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00218748/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu dofinansowanego z funduszy UE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6729422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu dofinansowanego z funduszy UE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bfc14d7-267c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000966/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy, wychowawców – opiekunów i Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu dofinansowanego z funduszy UE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Projekt pt. „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218748/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji Kierownika świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.1). Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 46 godzin miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem
2) Szczegółowy zakres obowiązków Kierownika świetlicy środowiskowej:
a) przygotowanie oraz realizacja planu działalności Świetlicy wprowadzając różnorakie formy zajęć wspierających proces edukacyjny, integrowania grupy, uwrażliwienia dzieci na drugiego człowieka, a także dbałość o rozwój lokalnego patriotyzmu i poczucia wspólnoty i pokazania jak spędzać wolny czas,
b) opracowanie regulaminu Świetlicy,
c) opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych w ramach Świetlicy,
d) kierowanie bieżącą działalnością Świetlicy i nadzór nad prowadzonymi zajęciami z uczestnikami,
e) rekrutacja uczestników Świetlicy,
f) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
g) nadzorowanie zajęć profilaktycznych lub usprawniających występujące zaburzenia lub wyrównywania braków w materiale edukacyjnym dzieci i młodzieży do 18 roku życia w formie i metodami dostosowanymi do wieku i potrzeb uczestników. Zajęcia przeprowadzone będą zgodnie z uzgodnionym harmonogramem,
h) motywowanie uczestników projektu do postępów w doskonaleniu nabytych na zajęciach umiejętności oraz usprawnianie zdiagnozowanych zaburzeń, a także wyrównywanie braków edukacyjnych w toku systematycznych ćwiczeń, wdrażanie do twórczej aktywności oraz stymulowanie prawidłowego rozwoju wychowanków,
i) zachęcanie uczestników projektu do systematycznej pracy usprawniającej zaburzone funkcje z wykorzystaniem różnych metod prowadzenia terapii oraz form zajęć indywidualnych i grupowych,
j) prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach,
k) aktywna integracja uczestników Świetlicy – nie więcej niż 25 osób,
l) wzmacnianie wśród uczestników poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
m) współpraca z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu,
n) współpraca ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie, z kuratorami rodzinnymi, pracownikami socjalnymi; asystentem rodziny w opracowywaniu planu pomocy dzieciom w indywidualnych przypadkach,
o) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
p) współpraca z organizacjami społecznymi, instytucjami kultury i innymi placówkami w zakresie działalności na rzecz uczestników świetlicy,
q) zapewnienie pomocy dydaktycznych lub korzystanie z pomocy dydaktycznych znajdujących się na wyposażeniu placówki oraz opracowanie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
r) odpowiedzialność za powierzony majątek,
s) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
t) organizacja wyjazdów integracyjnych,
u) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
v) uczestnictwo w kontrolach działalności świetlicy prowadzonych przez jednostki zewnętrzne,
w) prowadzenie wśród uczestników świetlicy działań promocyjnych na temat źródeł finansowania projektu,
x) prowadzenie niezbędnej dokumentacji tj. dzienniki zajęć, opracowywanie miesięcznych planów zajęć, sprawozdań, raportów,
y) stała współpraca z Liderem projektu i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Świetlicy;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) przeprowadzała analizę postępów zdiagnozowanych problemów oraz przygotuje ewaluację,
f) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych,
g) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
h) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
i) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin.
j) Prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem wychowanków w mieszkaniu
4) Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5) Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji, wychowawcy – opiekuna (osoba nr 1) świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 35 godzin miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem
2) Szczegółowy zakres obowiązków opiekuna/wychowawcy świetlicy środowiskowej:
a) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
b) motywowanie uczestników projektu do postępów w doskonaleniu nabytych na zajęciach umiejętności oraz usprawnianie zdiagnozowanych zaburzeń, a także wyrównywanie braków edukacyjnych w toku systematycznych ćwiczeń, wdrażanie do twórczej aktywności oraz stymulowanie prawidłowego rozwoju wychowanków,
c) zachęcanie uczestników projektu do systematycznej pracy usprawniającej zaburzone funkcje z wykorzystaniem różnych metod prowadzenia terapii oraz form zajęć indywidualnych i grupowych,
d) prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach,
e) aktywna integracja uczestników Świetlicy – nie więcej niż 25 osób,
f) wzmacnianie wśród uczestników poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
g) współpraca z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu,
h) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
i) zapewnienie pomocy dydaktycznych lub korzystanie z pomocy dydaktycznych znajdujących się na wyposażeniu placówki oraz opracowanie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
j) odpowiedzialność za powierzony majątek,
k) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
l) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
m) stała współpraca z Liderem projektu i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Świetlicy;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin.
4) Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5) Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji, wychowawcy – opiekuna (osoba nr 2) świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 35 godzin miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem
2) Szczegółowy zakres obowiązków opiekuna/wychowawcy świetlicy środowiskowej:
a) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
b) motywowanie uczestników projektu do postępów w doskonaleniu nabytych na zajęciach umiejętności oraz usprawnianie zdiagnozowanych zaburzeń, a także wyrównywanie braków edukacyjnych w toku systematycznych ćwiczeń, wdrażanie do twórczej aktywności oraz stymulowanie prawidłowego rozwoju wychowanków,
c) zachęcanie uczestników projektu do systematycznej pracy usprawniającej zaburzone funkcje z wykorzystaniem różnych metod prowadzenia terapii oraz form zajęć indywidualnych i grupowych,
d) prowadzenie list obecności uczestników na zajęciach,
e) aktywna integracja uczestników Świetlicy – nie więcej niż 25 osób,
f) wzmacnianie wśród uczestników poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
g) współpraca z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu,
h) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
i) zapewnienie pomocy dydaktycznych lub korzystanie z pomocy dydaktycznych znajdujących się na wyposażeniu placówki oraz opracowanie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
j) odpowiedzialność za powierzony majątek,
k) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
l) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
m) stała współpraca z Liderem projektu i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Świetlicy;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin.
4) Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5) Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Pełnienie funkcji Animatora wolontariatu świetlicy środowiskowej w Łazach w ramach projektu „Rozwój usług społecznych skierowanych do dzieci, młodzieży i rodzin w gminie Łazy”.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: do maja 2023 r.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 35 godzin miesięcznie,
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
e) Uczestnikami projektu jest grupa 25 dzieci i młodzieży dzieci mieszkańców gm. Łazy z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym lub zagrożonych ubóstwem
2) . Szczegółowy zakres obowiązków Animatora wolontariatu w świetlicy środowiskowej:
a) nawiązywanie/podtrzymywanie współpracy z wolontariuszami, w tym organizacja i realizacja spotkań motywująco-integracyjnych dla wolontariuszy.
b) pozyskanie wolontariuszy
c) zapoznanie wolontariusza z regulaminem pracy,
d) organizacja i realizacja spotkań informacyjno-edukacyjnych dot. wolontariatu dla różnych grup społecznych (współpraca ze szkołami, organizacjami pozarządowymi/instytucjami publicznymi)
d) poznanie potrzeb edukacyjnych podopiecznych i połączenie ich z wolontariuszami posiadającymi kompetencje,
e) organizowanie i prowadzenie comiesięcznych grup warsztatowych dla wolontariuszy,
f) organizowanie wydarzeń o charakterze integracyjnym dla uczestników, wychowanków,
wolontariuszy,
g) organizowanie i nadzorowanie świadczenia pracy wolontariuszy na rzecz podopiecznych
świetlicy promocja projektu i wolontariatu
h) udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej Świetlicy,
i) uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych, pobudzanie aktywności uczestników,
j) współpraca z personelem świetlicy środowiskowej
k) prowadzenie bieżącej dokumentacji i list obecności.
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 – 2020,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) przeprowadzała analizę postępów zdiagnozowanych problemów oraz przygotuje ewaluację,
f) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu
g) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
h) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
i) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. Działalności świetlicy, jej uczestników i ich rodzin oraz wolontariuszy.
4). Miejsce pracy:
Zamawiający zapewni siedzibę świetlicy, niezbędne wyposażenie i materiały dydaktyczne na
potrzeby prowadzonych zajęć. Świetlica środowiskowa zlokalizowana będzie w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach
5). Godziny pracy świetlicy: od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30-18.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Łowicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981517622
7.3.3) Ulica: Jesionowa
7.3.4) Miejscowość: Łazy
7.3.5) Kod pocztowy: 42-450
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KATARZYNA ŁOWICKA
jakie przetargi wygrała firma
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KATARZYNA ŁOWICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Nawrot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74051414826
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Kidów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-436
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 14.10.2021r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej w zakresie zadania nr 3.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 14.10.2021r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej w zakresie zadania nr 4.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz Osób z Niepełnosprawnością z terenu Gminy Gardeja
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- ŚWIADCZENIA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2026 r.
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





