Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00193864/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10939901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22718b17-381b-4f95-a4a4-616d9b7b82c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039328/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na części I i II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.6.2025.IG/KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227019,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I realizowana będzie w gm. Ujazd, gm. Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II) wynosi 809 501 m2 / 80,9501 ha.
Zamawiający zamierza wykonać koszenie w dwóch etapach :
a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 153,229 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 568 690 m2 / 56,8690 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 38,161 km
– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 46,342 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 68,726 km
b) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 153,229 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 240 811m2 / 24,0811 7 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 151,769 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 1,460 km
Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.
Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 127421,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II realizowana będzie w gm. Jemielnica, gm. Kolonowskie, gm. Zawadzkie, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II) wynosi 632 798 m2 / 63,2798 ha.
Zamawiający zamierza wykonać koszenie w dwóch etapach:
a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 152,454 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 402 668 m2 / 40,2668 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 60,612 km
– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 42,976 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 48,866 km
–
b) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 154,948 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 230 130 m2 / 23,0130 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 150,324 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 4,624 km
Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.
Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 99597,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90612,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137615,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113329,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mrowiec Roman - Firma Usługowo-Handlowa "KARO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561493512
7.3.3) Ulica: Wiejska 74
7.3.4) Miejscowość: Kadłubiec
7.3.5) Kod pocztowy: 47-150
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mrowiec Roman - Firma Usługowo - Handlowa "KARO"
jakie przetargi wygrała firma
Mrowiec Roman - Firma Usługowo - Handlowa "KARO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113329,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70750,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101247,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70750,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Krawczyk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe i Transport "KRAFT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751731770
7.3.3) Ulica: ul. Równa 10
7.3.4) Miejscowość: Glinica
7.3.5) Kod pocztowy: 42-793
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70750,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- OPS.ZP.252.1.2.2025
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość (...)
- Obsługa systemu przyzywowego , alarmowo-pożarowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań treningowych i wspomaganych w Strzelcach Opolskich ul. kard. Wyszyńskiego 10.
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu IT dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek podległych w ramach projektu pn."Zwiększenie cyfryzacji oraz podniesienie poziomu (...)" - Część II"
- Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- "Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gminie Izbicko w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko-Grodzisko na odcinku Izbicko-Utrata""
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa mini parku kieszonkowego przy ul. Pliszki na dz. nr 636 obr. Sikornik w Gliwicach
- "Modernizacja ulicy Starowiejskiej w Bestwince - etap II"
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2025 - etap II
- Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.