eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie"Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1093990

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22718b17-381b-4f95-a4a4-616d9b7b82c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039328/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na części I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.6.2025.IG/KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227019,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I realizowana będzie w gm. Ujazd, gm. Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.
Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II) wynosi 809 501 m2 / 80,9501 ha.

Zamawiający zamierza wykonać koszenie w dwóch etapach :
a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 153,229 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 568 690 m2 / 56,8690 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 38,161 km
– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 46,342 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 68,726 km
b) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 153,229 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 240 811m2 / 24,0811 7 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 151,769 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 1,460 km

Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.

Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 127421,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II realizowana będzie w gm. Jemielnica, gm. Kolonowskie, gm. Zawadzkie, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.
Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II) wynosi 632 798 m2 / 63,2798 ha.

Zamawiający zamierza wykonać koszenie w dwóch etapach:
a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 152,454 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 402 668 m2 / 40,2668 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 60,612 km
– koszenie na szerokość min. 2,0 m – 42,976 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 48,866 km

b) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 154,948 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 230 130 m2 / 23,0130 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 150,324 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 4,624 km

Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.

Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 99597,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90612,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137615,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113329,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mrowiec Roman - Firma Usługowo-Handlowa "KARO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561493512

7.3.3) Ulica: Wiejska 74

7.3.4) Miejscowość: Kadłubiec

7.3.5) Kod pocztowy: 47-150

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113329,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70750,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101247,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70750,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Krawczyk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe i Transport "KRAFT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751731770

7.3.3) Ulica: ul. Równa 10

7.3.4) Miejscowość: Glinica

7.3.5) Kod pocztowy: 42-793

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70750,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.