eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaliceWymiana dwóch zbiorników do przechowywania paliwa o pojemności 15 m3 i 25 m3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. kpt. M. Medweckiego 10 w m. Balice



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana dwóch zbiorników do przechowywania paliwa o pojemności 15 m3 i 25 m3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. kpt. M. Medweckiego 10 w m. Balice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Balice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dwóch zbiorników do przechowywania paliwa o pojemności 15 m3 i 25 m3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. kpt. M. Medweckiego 10 w m. Balice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f0387dd-cdd2-42d1-a299-62b6a34818bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103582/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana dwóch zbiorników do przechowywania paliwa o pojemności 15 m3 i 25 m3 na terenie kompleksu wojskowego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120957

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120957

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/8blt.
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ w dziale X.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/SI/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch zbiorników do przechowywania paliwa
o pojemności 15 m3 i 25 m3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. kpt. M. Medweckiego 10
w m. Balice w 8. Bazie Lotnictwa Transportowanego w Balicach (zwana dalej także 8.BLTr). Zakres remontu obejmuje:
 rozbiórki nawierzchni utwardzonych,
 wydołowanie dwóch podziemnych zbiorników paliwa 15m3 i 25 m3,
 remont odcinków podziemnej infrastruktury paliwowej,
 wykonanie fundamentu pod zbiorniki paliw,
 montaż zbiorników paliw,
 zasypanie zbiorników po dokonaniu czynności Wojskowego Dozoru Technicznego w ramach rewizji zewnętrznej na miejscu zainstalowanych zbiorników oraz po montażu elementów ochrony katodowej,
 wykonanie podłączenia do infrastruktury stacji paliw MPS,
 wykonanie nawierzchni utwardzonej (kostka betonowa),
 rekultywacja terenu zielonego,
 prace odbiorowe instalacji i zbiorników,
 prace towarzyszące wykończeniowe,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej m.in. dokumentacji technicznej zbiornika tzw. paszport urządzenia, certyfikaty, deklaracje zgodności opisy wszystkich urządzeń dołączonych do zbiornika (np. sondy pomiarowej), protokołów przeprowadzenia próby szczelności oraz litrażowania paliwem, instrukcji eksploatacji, obsługi, konserwacji urządzenia oraz przepisów BHP, pomiarów geodezyjnych i przedłożenie operatu powykonawczego w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego przy Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Krakowie.
Po stronie wykonawcy leży obowiązek uzyskania wszystkich uzgodnień, opinii umożliwiających poprawne uruchomienie i funkcjonowanie wymienianej infrastruktury paliwowej (w tym m. in. uzgodnienie (zgody na eksploatację) w Wojskowym Dozorze Technicznym (WDT) oraz Okręgowym Urzędem Miar w Krakowie (w zakresie litrażowania zbiorników)
Z zakresu remontu wyłączono przełożenie kabla nn (pkt. 5.10 w projekcie wykonawczym branża architektoniczno – budowlana).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontu i/lub budowie i/lub przebudowie zbiornika / zbiorników / paliwowych o pojemności czynnej pojedynczego zbiornika minimum 15 m³, każda robota w ramach jednego kontraktu, zlecenia, umowy o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy 00/100 zł).
W celu dokonania oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia oświadczenia sporządzonego zgodnie z zał. 8 do SWZ – „Wykaz wykonanych robót” wskazanego w pkt IX niniejszej SWZ wraz z załączeniem dowodów, określających czy roboty zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – również inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

2. będzie dysponował podczas realizacji zamówienia:
2.1. jedną osobą przewidzianą do nadzoru nad realizacją całości zamówienia, pełniącą funkcję kierownika robót, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego;
2.2. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dopuszcza się w ograniczonym zakresie), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego;
2.3. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dopuszcza się w ograniczonym zakresie) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego.

Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała uprawnienia określone w ppkt 2.1, 2.2. i 2.3.
Zamawiający informuje, że kierownik robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (ppkt 2.1.) jest przewidziany do nadzoru nad realizacją całości zamówienia ze strony Wykonawcy.
Wyżej wymienione osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo wyżej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2025 r., poz. 418) lub równoważne, tzn.: odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 poz.334 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
- w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy sporządzona nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dokument ten należy dołączyć także dla podmiotów udostępniających zasoby - jeżeli dotyczy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 10 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – sporządzony zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Wykaz robót”;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania tego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przy uwzględnieniu warunku opisanego w dziale V pkt 1.4. SWZ– sporządzonego zgodnie z zał. nr 9 do SWZ – „Wykaz osób”.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych, za wyjątkiem sytuacji, w której Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego.
W przypadku oferowania przez wykonawcę urządzeń, materiałów lub urządzeń równoważnych, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zestawienie równoważnych materiałów i urządzeń, i dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
W zestawieniu należy wskazać urządzenie/materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia oraz oferowane zamiennie do niego urządzenie/materiał równoważny. Nieumieszczenie w ofercie zestawienia równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zestawienie równoważnych materiałów i urządzeń, i dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
W zestawieniu należy wskazać urządzenie/materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia oraz oferowane zamiennie do niego urządzenie/materiał równoważny.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ – druk „Oferta”.
2. Kosztorys ofertowy UPROSZCZONY, sporządzony zgodnie z działem XII SWZ.

Ponadto oprócz oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, do oferty należy dołączyć:

1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania.
Dokument ten należy dołączyć także dla podmiotów udostępniających zasoby - jeżeli dotyczy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy zgodne, co do treści z zał. nr 11 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117 Ustawy” lub zawierające, co najmniej informacje,
o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.

3. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – w wypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, zgodne co do treści z zał. nr 12 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.

4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 – jeżeli dotyczy.
5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie –pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymóg ten dotyczy również spółki cywilnej – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy.
4. Umowa regulująca współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia nie może być podpisana na okres krótszy niż czas realizacji przedmiotowego zamówienia.
5. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z działem VIII pkt. 1 SWZ. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania,
w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 10 do SWZ - „Oświadczenie o grupie kapitałowej”, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
8. W wypadku, o którym mowa w punkcie 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 11 do SWZ lub zawierające, co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.
9. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - "Projektowane postanowienia umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120957

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uzupełnienie do pkt. 4.1.10)
Okres realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: do 3 dni od dnia podpisania umowy,
zakończenie: 3 miesiące od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 15.10.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.