Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158345/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pojedynczej samodzielnej kancelarii leśnictwa Siedlice wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 823/2 Gmina Police, obręb Siedlice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO TRZEBIEŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Tanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 312 69 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzebiez@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebiez.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_trzebiez1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pojedynczej samodzielnej kancelarii leśnictwa Siedlice wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 823/2 Gmina Police, obręb Siedlice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5a5e1f3-ce0e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089679/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa pojedynczej samodzielnej kancelarii leśnictwa Siedlice wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 823/2 Gmina Police, obręb Siedlice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku biurowego – kancelarii leśnictwa Siedlice na potrzeby administracyjne i obsługi interesantów wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą. Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów (modułów).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się z:
1) Projekt budowlany TOM 1:
- Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt architektoniczno – budowlany,
- Załączniki : Informacja BIOZ.
2) Projekt budowlany TOM 2:
- Projekt techniczny;
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
4) Przedmiar robót;
5) Pozwolenie na budowę.
Inne szczegółowe wymagania:
1) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym staraniem.
2) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz utylizacją i wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót.
3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać badanie szczelności budynku metodą ciśnieniową (Blower Door Test) oraz detekcję nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez obudowę budynku. Badanie należy wykonać w trakcie wykonywania budowy, w momencie gdy wszystkie elementy zapewniające szczelność budynku zostały wykonane, a jeszcze przed pracami wykończeniowymi. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy uszczelnić budynek w celu uzyskania parametrów szczelności wynikającej z normy dla budynków z wentylacją mechaniczną. Zasady przeprowadzenia badań szczelności budynków metodą ciśnieniową określa norma PN-EN 13829 ISO 9972 ,,Cieplne właściwości użytkowe budynków. Określanie przepuszczalności powietrznej budynków. Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora”. Urządzenia służące do wykonywania testów musząc posiadać odpowiednie atesty i kalibrację gwarantujące rzetelność pomiaru. Aby wyeliminować ewentualne trudności, które mogłyby zakłócić przebieg pomiaru szczelności powietrznej
budynku, zaleca się przeprowadzenie oględzin badanego obiektu na 1 do 2 tygodni przed planowanym terminem pomiaru – oględziny takie należy przeprowadzić z osobą odpowiedzialną za plac budowy.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Trzebież, gmina Police, działka nr ewid. 823/2, obręb ewidencyjny Siedlice.
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec zamawiającego z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Umowy przez okres równy udzielonej Gwarancji Jakości.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający zgodnie z art. 95PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- robót ziemnych,
- robót konstrukcyjno – budowlanych,
- robót instalacyjnych sanitarnych,
- robót w zakresie instalacji elektrycznych,
- robót wykończeniowych,
- zagospodarowania terenu;
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.).
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej. Zasady równoważności zostały szczegółowo opisane w SWZ. Szczegółowe informacje nt. OPZ zawarte zostały w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domy Szkieletowe Tomasz Jacenik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522354422
7.3.3) Ulica: Ofiar Stutthofu 28
7.3.4) Miejscowość: Police
7.3.5) Kod pocztowy: 72-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMY SZKIELETOWE TOMASZ JACENIK
jakie przetargi wygrała firma
DOMY SZKIELETOWE TOMASZ JACENIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.