Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243126/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00252402/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
- 2025/BZP 00262957/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00266379/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00328796/01 - Wynik z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Portowa 22
1.4.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 94 3544620
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mswia.kolobrzeg.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258758
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00243126
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-03 10:00
Po zmianie:
2025-06-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-03 10:30
Po zmianie:
2025-06-05 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-02
Po zmianie:
2025-07-04
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





