Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00235530/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i wyposażenia technologicznego do budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nielisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nielisz 279
1.5.2.) Miejscowość: Nielisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-413
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846312727
1.5.8.) Numer faksu: 846312715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nielisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i wyposażenia technologicznego do budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6364be-f608-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003069/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228579/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171828,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnegow Ujazdowie, tj. 1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń i wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku Nr 1.1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej (w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia,
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone urządzenia i wyposażenie na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39151000-5 - Meble różne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 84984,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń komputerowych i RTV do budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie, tj. 1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń i wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku Nr 1.2 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,2) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej (w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia,
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone urządzenia i wyposażenie na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
30213100-6 - Komputery przenośne
38652100-1 - Projektory
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
48823000-3 - Serwery plików
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 18136,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń kuchennych i drobnego wyposażenia do budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie, tj. 1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń i wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku Nr 1.3 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,2) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej (w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia,
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone urządzenia i wyposażenie na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39290000-1 - Wyposażenie różne
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39223000-1 - Łyżki, widelce
4.5.5.) Wartość części: 55599,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych do budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Ujazdowie, tj. 1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń i wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku Nr 1.4 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,2) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej (w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia,
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone urządzenia i wyposażenie na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13108,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie części 3 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w zakresie części 4 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI NIELISZ
więcej: przetargi NIELISZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Zakup wyposażenia do miejsc spotkań na potrzeby społeczności
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu.
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.