Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do nawigacji satelitarnej GNSS wraz z oprogramowaniem na potrzeby Laboratorium Geodezyjnego Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/ 12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 347 24 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do nawigacji satelitarnej GNSS wraz z oprogramowaniem na potrzeby Laboratorium Geodezyjnego Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bffa434-e6fa-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 21/WILIŚ/2022, CRZP 160/002/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213627,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części A jest ruchomy odbiornik GNSS z wbudowanym układem inercyjnym wraz z kontrolerem terenowym, oprogramowaniem i akcesoriami pomiarowymi.2. Przedmiot zamówienia w części A obejmuje w szczególności dostawę sprzętu wraz z akcesoriami i dedykowanego oprogramowania do siedziby Zamawiającego, na miejsce wskazane przez Zamawiającego w umowie.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany odbiornik i kontroler w wymiarze co najmniej 12 m-cy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5. Zamawiający wymaga, aby termin wykonania zamówienia nie był dłuższy niż 21 dni, od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu- zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
6. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowionych załącznik nr 4A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38110000-9 - Przyrządy nawigacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części B jest ruchomy odbiornik GNSS wraz z kontrolerem terenowym, oprogramowaniem i akcesoriami pomiarowymi.2. Przedmiot zamówienia w części B obejmuje w szczególności dostawę sprzętu wraz z akcesoriami i dedykowanego oprogramowania do siedziby Zamawiającego, na miejsce wskazane przez Zamawiającego w umowie.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany odbiornik i kontroler w wymiarze co najmniej 12 m-cy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5. Zamawiający wymaga, aby termin wykonania zamówienia nie był dłuższy niż 21 dni, od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu- zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
6. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowionych załącznik nr 4B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38110000-9 - Przyrządy nawigacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części C jest odbiornik GNSS wraz z oprogramowaniem i akcesoriami pomiarowymi.2. Przedmiot zamówienia w części C obejmuje w szczególności dostawę sprzętu i dedykowanego oprogramowania do siedziby Zamawiającego, na miejsce wskazane przez Zamawiającego w umowie, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi i funkcjonalności dostarczonego oprogramowania.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany odbiornik w wymiarze co najmniej 12 m-cy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5. Zamawiający wymaga, aby termin wykonania zamówienia nie był dłuższy niż 21 dni, od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu- zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
6. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowionych załącznik nr 4C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38110000-9 - Przyrządy nawigacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 106627,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geotronics Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751516925, REGON: 361350832
7.3.3) Ulica: Centralna 36
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-586
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTRONICS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTRONICS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geotronics Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751516925, REGON: 361350832
7.3.3) Ulica: Centralna 36
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-586
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTRONICS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTRONICS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części C do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
- 2024. Dostawa słupków wygrodzeniowych i stojaków rowerowych - II post.
- Przebudowa węzła żywienia oraz dostosowanie budynku SP nr 65 przy ul. Śluzy 6 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach modernizacji w obiektach oświatowych - realizacja nakazów służb.
- Modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Pełnienie nadzoru nad dokumentacją projektową podczas realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu Zadania pn.: "Budowa obwodnicy Kartuz - etap II"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do pomiarów emisji gazów odlotowych (w tym pyłomierzy grawimetrycznych do pomiarów stężeń pyłu w gazach odlotowych)
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Aparatura do neuronawigacji.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy nawigacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.