eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawaDostawa energii elektrycznej dla Gminy W³odawa i jej jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2021-11-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy W³odawa i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³odawa

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Al. Jana Paw³a II 22

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: tel.(0-82) 5 721 234

1.5.8.) Numer faksu: fax. (0-82) 5 721 234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-wlodawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy W³odawa i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b07db8d2-3e14-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00258452

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003927/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy W³odawa i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na Epuap i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia
oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania pozosta³ych dokumentów zamiennie poprzez miniPortal lub za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 2 adresy e-mail: wod-kan@gminawlodawa. pl oraz drogi@gmina-wlodawa.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku
polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciuopisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
7) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy W³odawa i jej jednostek organizacyjnych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2018.1986 t. j. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.10.2021.MZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Za³±czniku nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi: 503 437 kWh (zamówienie planowane).
2. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 4 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy sprzeda¿y energii elektrycznej – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Dostawa energii elektrycznej odbywaæ siê bêdzie na warunkach okre¶lonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególno¶ci ze standardami jako¶ci obs³ugi odbiorców okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegó³owych zasad kszta³towania i kalkulacji taryf oraz rozliczeñ w obrocie energi± elektryczn±. Parametry jako¶ciowe energii elektrycznej w czê¶ci dystrybucyjnej reguluje Rozporz±dzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegó³owych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
4. Us³ugi dystrybucyjne s± ¶wiadczone na podstawie odrêbnych umów zawartych przez Zamawiaj±cego z w³a¶ciwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwany OSD) – dane OSD zawarte s± w Za³±czniku nr 4 do SWZ. Sprzedawc± rezerwowym jest PGE.
5. Wymagania (obowi±zki) stawiane Wykonawcy, opisane zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy sprzeda¿y stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ. Wykonanie czynno¶ci wynikaj±cych z pe³nomocnictwa, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do Umowy sprzeda¿y energii elektrycznej, zwanej dalej Umow±. Zamawiaj±cy udzieli wy³onionemu w postêpowaniu Wykonawcy pe³nomocnictwa do:
1) Powiadomienia w³a¶ciwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzeda¿y energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczêcia sprzeda¿y energii elektrycznej.
2) Z³o¿enia o¶wiadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowi±zuj±cej umowy kompleksowej (sprzeda¿ energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji), umowy sprzeda¿owej, umowy dystrybucyjnej lub z³o¿enia o¶wiadczenia o rozwi±zaniu umowy kompleksowej (sprzeda¿ energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji), umowy sprzeda¿owej, umowy dystrybucyjnej
w trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w za³±czniku nr 1 do umowy oraz nowych punktów poboru.
3) Zawarcia Umowy o ¦wiadczenie Us³ug Dystrybucji, w tym przez z³o¿enie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego wy³±cznie wymaganego o¶wiadczenia wed³ug wzoru skutkuj±cego zawarciem takiej umowy pomiêdzy mocodawc± i Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Powo³ane o¶wiadczenie z³o¿one przez pe³nomocnika w imieniu mocodawcy zawieraæ bêdzie m.in. bezwarunkow± zgodê na zawarcie pomiêdzy mocodawc±, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umowy na czas nieoznaczony na warunkach wynikaj±cych ze wzoru umowy zamieszczonego na stronie internetowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz na warunkach obowi±zuj±cej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej jak równie¿ w zakresie warunków technicznych ¶wiadczenia us³ugi dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego aby by³y to warunki dotychczasowe. Powo³ane o¶wiadczenie zawieraæ bêdzie tak¿e zobowi±zanie o przestrzeganiu przez mocodawcê warunków korzystania z us³ug dystrybucji energii elektrycznej oraz zobowi±zanie do terminowej zap³aty nale¿no¶ci za us³ugi dystrybucyjne ¶wiadczone przez OSD. Nale¿no¶ci za us³ugi dystrybucji z zawartej umowy uiszcza sam mocodawca, i mocodawca oraz inne podmioty, którym pe³nomocnictwo zostanie przed³o¿one, przyjmuj± do wiadomo¶ci ¿e pe³nomocnik nie udziela za nie porêczenia, w tym w zakresie d³ugu przysz³ego, i sk³adanego o¶wiadczenia nie mo¿na rozumieæ w ten sposób, ¿e pe³nomocnik takiego porêczenia udzieli³.
4) Reprezentowania Zamawiaj±cego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawc± energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach zwi±zanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów poboru zamieszczonych w za³±czniku nr 1 do umowy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
5) Reprezentowania Zamawiaj±cego w kontaktach z Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach zwi±zanych z procesem zg³oszeniem Sprzedawcy dla nowych punktów poboru energii elektrycznej, na które Zamawiaj±cy otrzyma³ od OSD numer umowy o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej.
6. Obowi±zuj±ce umowy sprzeda¿y energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami dla punktów poboru energii elektrycznej wykazane w Za³±czniku nr 4 SWZ zawarte s± na czas okre¶lony do 31 grudnia 2021 r.
W Za³±czniku nr 4 SWZ informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce umowne), które mog± podlegaæ zmianie w trakcie trwania umowy sprzeda¿y energii elektrycznej.
7. W toku realizacji Umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionej energii w zakresie: zwiêkszenia do 10%, zmniejszenia do 10%, wzglêdem zu¿ycia energii elektrycznej objêtej przedmiotem zamówienia. Zaistnienie okoliczno¶ci, o której mowa powy¿ej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u niniejszej Umowy. Zwiêkszenie lub zmniejszenie ilo¶ci energii elektrycznej nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy. Zakres i zasady dokonania zmian:
1) zmniejszenie ilo¶ci energii elektrycznej wynikaj±ce ze zu¿ycia energii wg bie¿±cych odczytów z licznika, które bêdzie ró¿ne od ilo¶ci energii elektrycznej objêtej przedmiotem zamówienia, odbywa siê automatycznie, na podstawie bie¿±cego zu¿ycia energii elektrycznej na wystawianych fakturach,
2) zwiêkszenie ilo¶ci energii elektrycznej wynikaj±ce ze zu¿ycia energii wg bie¿±cych odczytów z licznika, które bêdzie ró¿ne od ilo¶ci energii elektrycznej objêtej zamówieniem, odbywa siê automatycznie, na podstawie bie¿±cego zu¿ycia energii elektrycznej na wystawianych fakturach,
3) zwiêkszenie/zmniejszenie (dodanie/odjêcie) ilo¶ci PPE–wymaga z³o¿enia przez Zamawiaj±cego jednostronnego o¶wiadczenia woli. Zmiana ilo¶ci PPE wynikaæ mo¿e w szczególno¶ci z likwidacji PPE, powstania/nabycia nowego PPE, zmiany w³a¶ciwo¶ci technicznych PPE, podwójnego fakturowania w szczególno¶ci w przypadku ¶wiadczenia us³ugi sprzeda¿y energii elektrycznej na danym PPE przez innego sprzedawcê, zmiany stanu prawnego lub technicznego PPE, zmiany w zakresie nabywcy, odbiorcy, p³atnika w szczególno¶ci przeniesienia praw i obowi±zków zwi±zanych z obiektem, przy którym znajduje siê dane PPE, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemo¿liwiaj±cych przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub w³±czenia punktu poboru przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy ma prawo, w okresie obowi±zywania Umowy do zmiany grup taryfowych, mocy umownej dla poszczególnych PPE okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do Umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ) po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w Umowie nastêpowaæ bêd± na pisemne zg³oszenie Zamawiaj±cego do Wykonawcy pocz±wszy od dokonania zmiany przez OSD. Powy¿sze zmiany bêd± przeprowadzone na zasadach okre¶lonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla Zamawiaj±cego
i bêd± dotyczy³y, w szczególno¶ci zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obni¿enie kosztów na us³udze dystrybucji.
9. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy wy³onionemu w niniejszym postêpowaniu niezbêdne dane i dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, niezw³ocznie po podpisaniu umowy.
10. Zamawiaj±cy zawrze jedn± umowê na sprzeda¿ energii elektrycznej w wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±. Umowy sprzeda¿y energii elektrycznej z wy³onionym Wykonawc± zostan± podpisane w formie pisemnej. Zamawiaj±c dopuszcza zwarcie umowy drog± korespondencyjn±.

11. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wystawia³ oddzieln± fakturê na o¶wietlenie uliczne, obiekty gminne oraz pozosta³e obiekty wskazane w za³±czniku nr 4 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako kryterium wyboru i oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmuje metodê punktow± w skali 100 - punktowej:

1. Cena – 100 %

1. Cena - 100 %. Oferta z najni¿sz± kwot± za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Sposób obliczania liczby punktów za to kryterium:

cena najtañszej oferty
C: -------------------------- x 100 pkt = ………………… pkt
cena badanej oferty

C - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” .

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych
na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z tre¶ci± art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w zakresie:
1) zmiany ceny jednostkowej energii elektrycznej netto za 1 kWh wy³±cznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tej stawki,
2) zmiany ceny jednostkowej za 1 kWh brutto wynikaj±cej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tej stawki,
3) zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy - zmiany te mog± spowodowaæ zmianê ilo¶ci punktów PPE, grupy taryfowej lub warto¶ci zawartej Umowy,
4) zmian spowodowanych si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym przez si³ê wy¿sz± Strony rozumiej± zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, ale zawsze o charakterze zewnêtrznym w stosunku do cz³owieka, zdarzenie niemo¿liwe (lub prawie niemo¿liwe) do przewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, w szczególno¶ci dzia³ania si³ przyrody (np. powodzie, trzêsienia ziemi, huragany), zaburzenia ¿ycia zbiorowego (dzia³ania wojenne, zamieszki wewnêtrzne, strajk, epidemie), akty w³adzy pañstwowej (akty w³adzy ustawodawczej lub administracyjnej, które czyni± niemo¿liwym wykonanie danego zobowi±zania) – zmiany te mog± spowodowaæ zmianê ilo¶ci punktów PPE, grupy taryfowej lub warto¶ci zawartej Umowy,
5) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków Stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym regulacji prawnych, na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych - zmiany te mog± spowodowaæ zmianê ilo¶ci punktów PPE, grupy taryfowej lub warto¶ci zawartej Umowy.
3. Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ tylko za zgod± obu jej Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do Umowy, sporz±dzonego przez Zamawiaj±cego, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany za wyj±tkiem zmian wskazanych w ust. 1 pkt 1-2 , które to zmiany nastêpuj± automatycznie z dniem wej¶cia w ¿ycie zmienionych przepisów.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w Umowie okre¶lone jako nieistotne:
1) zmiany miejsca realizacji Umowy pod warunkiem, ¿e nowa lokalizacja bêdzie spe³nia³a wymagania okre¶lone w SWZ,
2) zmiany danych teleadresowych stron Umowy lub innych danych zawartych w rejestrach publicznych.
5. O zmianach okre¶lonych w ust. 4 Strony bêd± siê informowaæ niezw³ocznie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres wskazany w § 10. Zmiany nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.