eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotówKompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji oraz usługi odbioru i rozliczenia energii el. dla Prosumentów, wprowadzonej do sieci z mikroinstalacji



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji oraz usługi odbioru i rozliczenia energii el. dla Prosumentów, wprowadzonej do sieci z mikroinstalacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji oraz usługi odbioru i rozliczenia energii el. dla Prosumentów, wprowadzonej do sieci z mikroinstalacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5052456b-76b5-4d3d-ac01-381085fbc2f0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00169049/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji oraz usługi odbioru i rozliczenia energii el. dla Prosumentów wprowadzonej do sieci z mikroinstalacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1113508

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1113508

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1113508. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij
wiadomość”: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1113508 na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuję się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie
przycisku „wyślij” wiadomości”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomości została wysłana do Zamawiającego. Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji za pośrednictwem udostępnionego kanału. Wyjaśnienia treści
specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany będą dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Treść pytań (bez ujawniania źródła
zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;
2) 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@szpital.zlotow.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P. Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P. Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej dostawy energii elektrycznej obejmującej sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji oraz usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej dla Prosumentów, wprowadzonej do sieci z Mikroinstalacji, w grupie taryfowej OSD C11 i B22 na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2025 r. poz. 303 z zm.) w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r. do dwóch punktów poboru na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie, o określonych standardach jakościowych i prognozowanym wolumenie 920 MWh. W tym:
- punkt poboru energii w Piecewie 26, 64-915 Tarnówka, w prognozowanym wolumenie 850 MWh,
- punkt poboru energii w Złotowie przy ul. Szpitalnej 28, 77–400 Złotów, w prognozowanym wolumenie 70 MWh.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określa:
1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

09330000-1 - Energia słoneczna

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości energii w zakresie do +/- 20% względem ilości energii dla zamówienia podstawowego.
Zwiększenie wartości zamówienia podstawowego nastąpi z zastosowaniem prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji:
a. zwiększenie dostaw nastąpi poprzez zwiększenie faktycznego poboru energii elektrycznej w ramach poszczególnych Punktów Poboru Energii (dalej jako „PPE”),
b. skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, ze wskazaniem zakresu zmian opisanych w lit. a powyżej,
c. Zamawiający może jednokrotnie lub wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, do wyczerpania wartości wskazanej w Rozdziale IV ust. 2 pkt 2 Postanowień Umowy,
d. opcja będzie rozliczana wg cen jednostkowych obowiązujących w pierwotnie złożonej ofercie, z zastrzeżeniem zmian wynagrodzenia opisanych w Rozdziale V ust. 1 pkt 3 i 4 Postanowień Umowy,
e. prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu,
f. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej i posiadania środków finansowych na ten cel,
g. postanowienia Umowy odnoszą się odpowiednio do zamówienia objętego prawem opcji.
Zmniejszenie wartości zamówienia nastąpi na zasadzie, w zakresie i sposobie:
a) zmniejszenie ilości energii,
b) Zamawiający może jednokrotnie lub wielokrotnie skorzystać z przedmiotowego uprawnienia,
c) przedmiotowa zmiana nie będzie miała wpływu na wysokość cen jednostkowych obowiązujących w pierwotnie złożonej ofercie, z zastrzeżeniem zmian wynagrodzenia opisanych w Rozdziale V ust. 1 pkt 3 i 4 postanowień Umowy,
d) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do zmniejszenia wartości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 pkt;
Zasady oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 100 punktów otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100
Gdzie:
C – cena brutto oferty,
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cob - cena oferty badanej
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia, zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki lub z większą dokładnością, jeśli będzie to konieczne

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek udziału w postepowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wykaże że:
a) posiada aktualną koncesję do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2025 r. poz. 303 z późn. zm.)
b) posiada aktualną koncesję do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2025 r. poz. 303 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
lub
posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – w przypadku Wykonawców nie będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa wyżej zostanie spełniony, jeżeli:
spełni go co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tj. oświadczenie wykonawcy dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2025, poz. 514) – stanowiące załącznik nr 3a do SWZ,
3) Oświadczenie wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualna koncesja do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2025 r. poz. 303 z późn. zm.)
b) aktualna koncesja do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2025 r. poz. 303 z późn. zm.). – w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
lub
posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – w przypadku Wykonawców nie będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) Przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) zmiany przez Zamawiającego parametrów usługi dystrybucji,
b) zmian spowodowanych siłą wyższą,
c) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków Stron,
d) zmiany w zakresie minimalnej ilości energii elektrycznej,
e) zwiększenia ilości energii elektrycznej,
2) Terminu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej do poszczególnych PPE:
a) jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z powodu przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy,
3) Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany ceny jednostkowej energii elektrycznej netto za 1 MWh wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym,
b) zmiany ceny jednostkowej za 1 MWh brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c) zmiany opłat dystrybucyjnych w taryfach,
d) zmiany w przypadku interwencji państwa/UE na podstawie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na obniżenie kosztów (ceny) realizacji Umowy,
4) na podstawie art. 439 Pzp Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia strony przyjmuję następującą procedurę waloryzacji wynagrodzenia:
a) jeżeli cena jednostkowa energii elektrycznej notowana na Towarowej Giełdzie Energii dla rocznego indeksu BASE, wg Indeksu Base Y-27 z dnia 01.12.2025 r.* będzie wyższa lub niższa od ceny jednostkowej energii elektrycznej z indeksu Base_Y-26 z dnia otwarcia ofert,
b) strona składając wniosek o zmianę, powinna przedstawić wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia oraz dowody,
c) maksymalna zmiana ceny jednostkowej energii elektrycznej w zakresie waloryzacji nie może przekroczyć 10% ceny jednostkowej energii elektrycznej w pierwotnie złożonej ofercie Wykonawcy
d) Strony zgodnie ustalają, że waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić najwcześniej od dnia 01.12.2025 r., jednokrotnie w trakcie obowiązywania Umowy,
Zamawiający dopuszcza zmiany w Umowie stanowiące zmiany nieistotne, w tym w szczególności:
1) zmiany miejsca realizacji Umowy pod warunkiem, że nowa lokalizacja będzie spełniała wymagania określone w SWZ,
2) zmiany danych teleadresowych stron Umowy lub innych danych zawartych w rejestrach publicznych




Zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SWZ - istotne postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1113508

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.