eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524886073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Lipowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo1@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp9.knurow.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86aa95d9-bead-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86aa95d9-bead-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075369/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/12/2024/DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie” polegającego na dobudowie zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, wchodzącej w skład Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie, zlokalizowanym przy al. Lipowej 12.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty związane z:
2.1. wznoszeniem rusztowań w związku z budową szybu windy,
2.2. pokryciem dachowym szybu windy,
2.3. obróbkami blacharskimi, instalowaniem niezbędnego wyposażenia i odwodnienia szybu windy,
2.4. malowaniem elewacji w obrębie windy,
2.5. montażem instalowanych rur spustowych dla szybu windowego,
2.6. wykonaniem obróbek blacharskich,
2.7. robotami murarskimi, tynkarskimi,
2.8. wykonaniem konstrukcji stalowej zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych,
2.9. wykonaniem tynków gipsowych wewnętrznych na murowanych ścianach wewnątrz budynku,
2.10. ułożeniem płytek na podłogach,
2.11. malowaniem ścian i sufitów,
2.12. montażem windy hydraulicznej.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiące załączniki do SWZ oraz ustalenia wynikające z projektowanych postanowień umowy. Zamawiający, dopuszcza przy wykonaniu robót budowlanych zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń należy traktować jako przykładowe.
4. Zamawiający informuje, iż roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w trakcie roku szkolnego w sposób niezakłócający pracy szkoły.
5. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45262520-2 - Roboty murowe

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 708000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980412,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382416345

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 708000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.