eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych nr 1

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524886073

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: aleja Lipowa 12

1.4.2.) Miejscowość: Knurów

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo1@knurow.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp9.knurow.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206709

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00090330

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie” polegającego na dobudowie zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, wchodzącej w skład Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie, zlokalizowanym przy al. Lipowej 12.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty związane z:
2.1. wznoszeniem rusztowań w związku z budową szybu windy,
2.2. pokryciem dachowym szybu windy,
2.3. obróbkami blacharskimi, instalowaniem niezbędnego wyposażenia i odwodnienia szybu windy,
2.4. malowaniem elewacji w obrębie windy,
2.5. montażem instalowanych rur spustowych dla szybu windowego,
2.6. wykonaniem obróbek blacharskich,
2.7. robotami murarskimi, tynkarskimi,
2.8. wykonaniem konstrukcji stalowej zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych,
2.9. wykonaniem tynków gipsowych wewnętrznych na murowanych ścianach wewnątrz budynku,
2.10. ułożeniem płytek na podłogach,
2.11. malowaniem ścian i sufitów,
2.12. montażem windy hydraulicznej.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiące załączniki do SWZ oraz ustalenia wynikające z projektowanych postanowień umowy. Zamawiający, dopuszcza przy wykonaniu robót budowlanych zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń należy traktować jako przykładowe.
4. Zamawiający informuje, iż roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w trakcie roku szkolnego w sposób niezakłócający pracy szkoły.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa windy zewnętrznej (wraz z podjazdem) w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie” polegającego na dobudowie zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, wchodzącej w skład Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie, zlokalizowanym przy al. Lipowej 12.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty związane z:
2.1. wznoszeniem rusztowań w związku z budową szybu windy,
2.2. pokryciem dachowym szybu windy,
2.3. obróbkami blacharskimi, instalowaniem niezbędnego wyposażenia i odwodnienia szybu windy,
2.4. malowaniem elewacji w obrębie windy,
2.5. montażem instalowanych rur spustowych dla szybu windowego,
2.6. wykonaniem obróbek blacharskich,
2.7. robotami murarskimi, tynkarskimi,
2.8. wykonaniem konstrukcji stalowej zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych,
2.9. wykonaniem tynków gipsowych wewnętrznych na murowanych ścianach wewnątrz budynku,
2.10. ułożeniem płytek na podłogach,
2.11. malowaniem ścian i sufitów,
2.12. montażem windy hydraulicznej.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiące załączniki do SWZ oraz ustalenia wynikające z projektowanych postanowień umowy. Zamawiający, dopuszcza przy wykonaniu robót budowlanych zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń należy traktować jako przykładowe.
4. Zamawiający informuje, iż roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w trakcie roku szkolnego w sposób niezakłócający pracy szkoły.
5. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-20 10:00

Po zmianie:
2024-02-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-20 11:00

Po zmianie:
2024-02-23 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
30

Po zmianie:
29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.