eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielnoDowóz uczniów do placówek oświatowych



Ogłoszenie z dnia 2025-06-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10

1.5.2.) Miejscowość: Mielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek oświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62dd2e03-decf-4dfa-89ad-521e0523fabc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046893/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62dd2e03-decf-4dfa-89ad-521e0523fabc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Mielnie,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@gmina.mielno.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I. Dowóz uczniów do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Mielno trasie nr 1 i trasie nr 2 wraz z opieką.
1) Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia części I na trasy. Składający ofertę musi złożyć ją na obie trasy.
2) Wymagane jest takie zsynchronizowanie godzin powrotów trasy nr 1 i trasy nr 2, aby uniknąć podwójnych przejazdów autobusów do tych samych miejscowości w zbliżonym czasie tj. umożliwienie zmiany przez dzieci w bezpieczny sposób, w bezpiecznym, przeznaczonym do tego miejscu, uzgodnionym z Zamawiającym, autobusu obsługującego trasę nr 1 na autobus obsługujący trasę nr 2 do miejscowości Chłopy i Gąski, Sarbinowo, w ramach biletu zakupionego na trasę nr 1,
3) Dowóz uczniów na podstawie ryczałtowej stawki brutto za 1 ucznia w rozliczeniu miesięcznym (bilet miesięczny) dla uczniów, uczęszczających do szkół/przedszkola, z uwzględnieniem wyznaczonych przystanków na poszczególnych trasach.
4) Przewidywaną liczbę niezbędnych kursów do i ze szkół/przedszkola podano w oparciu o doświadczenia z lat szkolnych 2024/2025.
5) Do ceny zryczałtowanej stawki brutto za przewóz 1 ucznia miesięcznie (bilet miesięczny) należy doliczyć koszt zatrudnienia przez wykonawcę opiekuna w każdym pojeździe w celu sprawowania opieki w czasie przewozu.
6) Uczniowie zabierani będą z wyznaczonych przez dyrektorów szkół przystanków z tras, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia i dowożeni do szkół/przedszkola na określoną godzinę i z powrotem.
7) Wykaz przystanków/ miejsc z których uczniowie dojeżdżają znajduje się w Uchwale Nr XLIV/455/2021 Rady Miejskiej Mielna z dnia 25 listopada 2021r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Mielno, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Mielno oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2021 r. poz. 5676), dostępnej na stronie internetowej: https://bip.gmina.mielno.pl/pliki/mielno/pliki/IR/wykaz%20przystank%C3%B3w%202021.pdf

Trasa nr 1
Miejscowości: Niegoszcz – Mielenko - Mielno Osiedle Unieście - Mielno Osiedle Centrum.
1) Miejsce dowozu uczniów:
 Szkoła Podstawowa im. Leonida Teligi w Mielnie ul. Lechitów 19,
 Przedszkole w Mielnie ul. Szkolna 1,
w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie.
2) Liczba uczniów dowożonych i odwożonych do Przedszkola w Mielnie i Szkoły Podstawowej im. Leonida Teligi w Mielnie, z tym, że dzieci z miejscowości Gąski, Sarbinowo, Chłopy będą dowożone tylko w jedną stronę – powrotną.

Miejscowość trasy nr 1 Liczba uczniów w roku szkolnym 2025/2026
Gąski 3
Sarbinowo 1
Chłopy 1
Niegoszcz 13
Mielenko 17
Mielno-Unieście 40
RAZEM: 75

3) Przewidywana liczba kursów (15 kursów):
 1 przyjazd przez 5 dni w tygodniu,
 2 odjazdy przez 5 dni w tygodniu.
4) Przewidywane godziny dowozu:
 zajęcia w Szkole Podstawowej im. Leonida Teligi w Mielnie i Przedszkolu rozpoczynają się o godz. 800, na które uczniów należy dowieźć tak, aby na rozpoczęcie zajęć nie oczekiwały dłużej jak 15 minut.
5) Orientacyjne godziny odwozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Leonida Teligi w Mielnie i Przedszkola w Mielnie:
 godz. ok. 1240 - 5 dni w tygodniu,
 godz. ok. 1435 -4 dni w tygodniu- kurs z dziećmi z Sarbinowa, Gąsek, Chłopów przesiadają się na trasie nr 2
 godz. ok 1525 - 1 dzień w tygodniu- kurs z dziećmi z Sarbinowa, Gąsek, Chłopów przesiadają się na trasie nr 2;
6) Wymagane, aby opiekun codziennie zaprowadzał uczniów realizujące obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego z miejsca zatrzymania autobusu pod Halą (ul. Lechitów 19) do przedszkola oraz odbierał je po zajęciach z przedszkola i zaprowadzał do autobusu.
7) Wykonawca na etapie składania oferty nie ma potrzeby posiadania środka transportu dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, jednak Zamawiający nie wyklucza takiego zapotrzebowania w trakcie obowiązywania umowy, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany posiadać w swoim taborze środek transportu dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wystąpienie takiej potrzeby nie może być podstawą do żądania przez Wykonawcę zmiany wynagrodzenia.

Trasa nr 2
Miejscowości: Gąski- Paprotno-Pękalin- Chłopy- Sarbinowo
1) Miejsce dowozu uczniów
 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sarbinowie ul. Nadmorska 27a, w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie.
2) Liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sarbinowie:

Miejscowości trasy nr 2 Liczba uczniów w roku szkolnym 2025/2026
Gąski 32
Paprotno 2
Pękalin 3
Sarbinowo 13
Chłopy 15
RAZEM: 65

Dodatkowo w ramach dowozów na trasie nr 2 zabierane będą dzieci dowiezione autobusem obsługującym trasę nr 1 ze Szkoły Podstawowej im. Leonida Teligi w Mielnie i dowiezione do miejscowości wykazanych powyżej.
1) Przewidywana liczba kursów (max. 15 kursów/ tydzień):
 1 przyjazd przez 5 dni w tygodniu,
 2 odjazdy przez 5 dni w tygodniu.
2) Godziny dowozu uczniów:
 zajęcia w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sarbinowie rozpoczynają się o godz. 815, na które uczniów należy dowieźć tak, aby na rozpoczęcie zajęć nie oczekiwały dłużej jak 15 minut.
3) Orientacyjne godziny odwozu uczniów z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sarbinowie:
 godz. ok. 1305 - 5 dni w tygodniu,
 godz. ok. 1450 - 2 dni w tygodniu,
 godz. ok. 1540 – 1 dzień w tygodniu.
4) Wymagane jest, aby środek transportu przeznaczony do dowozu był dostosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pjazd dostsowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z placówek oświatowych wraz z opieką”
1. Przewóz uczniów na podstawie przejechanych kilometrów na podstawie ryczałtowej stawki brutto za 1km.
2. Do ceny zryczałtowanej stawki brutto za 1km należy doliczyć koszt zatrudnienia przez wykonawcę jednego opiekuna w celu sprawowania opieki w czasie przewozu.
3. Uczniowie zabierani będą ze szkół o określonych godzinach i odwożeni do miejsc zamieszkania, o których mowa w opisie przedmiotu.
4. Adresy placówek oświatowych:
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Warninie, Warnino 29
- Specjalny Ośrodek Wychowawczy w Koszalinie ul. Rzeczna 5,
- Zespół Szkół Nr 12 w Koszalinie ul. Połczyńska 71A
5. Liczba uczniów z poszczególnych miejscowości:

miejscowość Liczba uczniów
Gąski 4
Mielno 1
Mielno-Unieście 3
RAZEM: 8

6. Szacunkowa ilość przejechanych dziennie km: maksymalnie 70km
7. Ilość uczniów, jak i miejsca dowozu mogą ulec zmianie, gdyż są określone na podstawie dostępnych dla Zamawiającego na dzień sporządzania SIWZ informacji.
8. Wykonawca na etapie składania oferty nie ma potrzeby posiadania środka transportu dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, jednak Zamawiający nie wyklucza takiego zapotrzebowania w trakcie obowiązywania umowy, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany posiadać w swoim taborze środek transportu dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Wystąpienie takiej potrzeby nie może być podstawą do żądania przez Wykonawcę zmiany wynagrodzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Zamawiający ustanawia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. W odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia na wykonywanie krajowego transportu drogowego, tj. posiada aktualne zezwolenie lub licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu osób;
3. W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:
- w kwocie 80.000,00 zł – dla części I;
- w kwocie 50.000,00 zł - dla części II
4. W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który zrealizował lub realizuje w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, której wartość w skali maksymalnej 12 miesięcy wynosiła 100.000,00 zł brutto – dla części I;
- co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, której wartość w skali maksymalnej 12 miesięcy wynosiła 30.000,00 zł brutto – dla części II.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Odpowiednio składane są podmiotowe środki dowodowe na wezwanie zamawiającego.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający na podstawie art. 59 ustawy, zażąda przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały wskazane w par. 11 Projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia z uwzględnieniem zasad opisanych w rozdziale XIX SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.