Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218177/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ncm.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ncm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f2e529-caa3-4ddc-adf1-372f83f3fbdf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088026/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/DZ/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Papier toaletowy1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na podstawie zamówienia złożonego faksem lub na adres e-mail.
5. Dostawy będą realizowane do magazynu NCM w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Miodowa 2 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w terminie określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia musi zawierać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 1986,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Ręczniki papierowe i chusteczki1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na podstawie zamówienia złożonego faksem lub na adres e-mail.
5. Dostawy będą realizowane do magazynu NCM w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Miodowa 2 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w terminie określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia musi zawierać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 35578,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Nakładki i ręczniki1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na podstawie zamówienia złożonego faksem lub na adres e-mail.
5. Dostawy będą realizowane do magazynu NCM w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Miodowa 2 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w terminie określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia musi zawierać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia (uwzględniając ust. 7).
7. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowane dozownik w Pakiecie nr 3 poz. 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39514400-2 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe
4.5.5.) Wartość części: 10356,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – Dozowniki i wkłady1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na podstawie zamówienia złożonego faksem lub na adres e-mail.
5. Dostawy będą realizowane do magazynu NCM w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Miodowa 2 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w terminie określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia musi zawierać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia (uwzględniając ust. 7).
7. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowane dozownik w Pakiecie nr 4 poz. 3 i 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 338621,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1665,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3427,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1937,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1180742079
7.3.3) Ulica: ul. Cieślewskich 25F
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-017
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1937,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32992,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87499,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32992,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1180742079
7.3.3) Ulica: ul. Cieślewskich 25F
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-017
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32992,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pakiet nr 3 – Nakładki i ręczniki na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy PZP – cena jedynej oferty przekracza w sposób znaczący kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć w ramach pakietu kwotę w wysokości 10 356,60 zł brutto, zaś cena jedynej oferty wynosi 15 965,40 zł brutto tj. jest o 54,16% więcej od szacunków cenowych Zamawiającego. Zamawiający nie jest w stanie przeznaczać dodatkowych środków na sfinansowanie danego pakietu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15965,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15965,40 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205102,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305728,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205102,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Higiena Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7772611925
7.3.3) Ulica: ul. Logistyczna 7
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205102,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Młodzieżowej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Lotników 31
- SVA/4620-507/2025: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Modernizacja dróg miejskich w 2025 roku
- SVA/4620-493/2025: Dostawa sprzętu myjąco-czyszczącego do realizacji usług utrzymania czystości realizowane przez Dział Utrzymania Czystości
- SVA/4620-488/2025: Dostawa artykułów biurowych (papier) na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o. o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 12 miesięcy.
- Zakup oraz sukcesywne dostawy środków czystości dla Komend Miejskich i Powiatowych Policji garnizonu podkarpackiego
- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE.
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie. Postępowanie nr: 25/CWPL/TP/D/2025
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.