Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155031/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 45
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-736
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioleta.strozyk@wszzkielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ff91e74-dc57-426f-ae92-25952f355f991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff91e74-dc57-426f-ae92-25952f355f99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048179/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Matriały zuzywalne do wstrzykiwaczy automatycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/50/2025/WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”. Pakiet 1 Materiały zużywalne do wstrzykiwacza Opitstar Elite. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28060,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”. Pakiet 2 Materiały zużywalne do wstrzykiwacza Empower MR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”. Pakiet 3 Materiały zużywalne do wstrzykiwacza Medrad CENTARGO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 519200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”. Pakiet 4 Materiały zużywalne do wstrzykiwacza Medrad Mark 7 ARTERION. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”. Pakiet 5 Materiały zużywalne do wstrzykiwacza Medrad Stellant CT Dual. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 413550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21792,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22508,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21792,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rinores Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133864991
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21792,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLCORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592039465
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-562
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-012-54-42
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12393,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12411,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12393,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLCORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592039465
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-562
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12393,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184036,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434761,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227818,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLCORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592039465
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-562
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227818,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- ,,Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach"
- "Usługa uporządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków polegająca m. in. na usunięciu drzew, wywrotów i złomów, wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń zastępczych"
- Dostawa samochodu osobowego
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych do prowadzenia bioprocesów dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Adaptacja pomieszczeń na siłownię wraz z zapleczem sanitarnym w Komendzie Powiatowej Policji w Starachowicach (nr postępowania 81/TPBN/2025)
- "Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ol i oc, w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług oraz zakup sprzętu do działań ratowniczych
- DOSTAWY LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych oraz zestawów niezbędnych do przeprowadzenia operacji zaćmy oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- Dostawa aplikatorów brachyterapeutycznych.
- Zakup wraz z transportem i wniesieniem leków, testów panelowych
- Dostawa wyrobów medycznych różnego przeznaczenia
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.