Ogłoszenie z dnia 2024-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00026503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00046370/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-111
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896262061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janowiec_koscielny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a96c80-afd8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74533,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym”, w asortymencie i ilościach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia / formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. Adres placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61.
2. Oferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nie mogą posiadać defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych, ani innych wynikających z zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania i nie mogą być obciążone prawami osób trzecich.
3. Oferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal przeznaczone do użytku przez dzieci muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1604 ze zm.) w zakresie posiadania odpowiednich atestów i certyfikatów.
4. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia, w tym m.in. określenie minimalnych wymagań dot. pomocy dydaktycznych i wyposażenie sal zostały przedstawione w szczegółowym opisie zamówienia / formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 4 do SWZ, a także w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie: SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami prawa.
7. Inwestycja dofinansowana z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23.
8. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV:
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
39530000-6 – Dywany, maty i dywaniki
30195900-1 – Tablice do pisania i tablice magnetyczne
37500000-3 – Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37524100-8 – Gry edukacyjne
37510000-6 – Lalki
37520000-9 – Zabawki
37521000-6 – Instrumenty muzyczne do zabawy
37523000-0 – Puzzle
37527200-0 – Pojazdy do zabawy
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenie sal do jednej lokalizacji tj. do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym. Zakupione pomoce dydaktyczne i wyposażenie będą stanowić wyposażenie sal przedszkolnych w ww. obiekcie i służyć do prowadzenia zajęć dydaktycznych ww. placówce. Całość zamówienia nie powinna być zrealizowana w częściach, gdyż taki podział groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału na części nie wpływa na krąg wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia
i nie stanowi bariery do ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom. Na rynku znajduje się wiele podmiotów, których głównym spektrum działalności jest dostawa kompleksowego wyposażenia w tym pomocy dydaktycznych i wyposażenie sal dla przedszkoli i szkół. Ponadto niniejsze zamówienie jest częścią głównego zamówienia polegającego na dostawie różnego rodzaju wyposażenia do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym, realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23, które udzielane jest
w częściach w odrębnych postępowaniach.
10. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37524100-8 - Gry edukacyjne
37510000-6 - Lalki
37520000-9 - Zabawki
37521000-6 - Instrumenty muzyczne do zabawy
37523000-0 - Puzzle
37527200-0 - Pojazdy do zabawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92528,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92528,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92528,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitwork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231045840
7.3.3) Ulica: Chabrowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92528,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.
- Dostawa i montaż mebli i pomocy dydaktycznych do nowego budynku gminnej placówki edukacyjno-wychowawczej z przeznaczeniem na funkcjonowanie oddziałów żłobkowych i przedszkolnych w Dobrym Mieście
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego oraz meblowego do Samorządowego Żłobka w Niegardowie-Kolonii
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (III) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Doposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki oraz pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.