Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grudusk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciechanowska 54
1.5.2.) Miejscowość: Grudusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236715012
1.5.8.) Numer faksu: 236715012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grudusk.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.grudusk.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4ff8ffd-27f7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-6/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Udzielenie kredytu długoterminowego”.
2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66113000-5 Usługi udzielania kredytu
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 739.700,96 zł, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Grudusk Nr 193/XXI/2021 z dnia 29 września 2021 r, z przeznaczeniem na:
a/ spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów – kwota 686.000,96 zł
b/ spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek – kwota 53.700,00 zł.
4. Źródłem dochodu, z którego kredyt zostanie sfinansowany będą dochody własne z
tytułu udziałów w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz podatku od
nieruchomości.
5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco.
6. Kredyt uruchomiony zostanie po podpisaniu umowy. Zamawiający ustala, iż wypłata
kredytu będzie następowała w transzach, na wniosek Zamawiającego, w terminie
wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, z zastrzeżeniem, iż minimalny
termin wypłaty każdej transzy kredytu wynosi 2 dni robocze, a maksymalny termin
wypłaty każdej transzy kredytu 5 dni roboczych zgodnie z przyjętym kryterium
oceny ofert – termin uruchomienia kredytu. Dopuszcza się możliwość przesłania
dyspozycji o uruchomieniu kredytu podpisanej przez osoby upoważnione do
reprezentacji drogą elektroniczną.
7. Spłata kredytu nastąpi w latach 2022-2031 zgodnie z przepływami środków określonymi
w załączniku Nr 5 do SWZ (Uchwała Rady Gminy Nr 193/XXI/2021).
8. Spłata kredytu i odsetek następować będzie kwartalnie, z uwzględnieniem
następujących warunków:
a/ Karencja w spłacie odsetek do 31 stycznia 2021 roku ,
b/ Karencja w spłacie kapitału do dwunastu miesięcy (pierwsza spłata raty kapitałowej
nastąpi w m-cu październiku 2022 r.)
9. Raty kredytu i odsetek będą płatne kwartalnie, w terminie do ostatniego dnia
danego miesiąca. Jeżeli ostatni dzień w miesiącu przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został dotrzymany jeśli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
10. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR
3M i powiększoną, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku.
11. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie, należy przyjąć stawkę WIBOR
3M z dnia 15.10. 2021 r. .
12. W przypadku, gdy stawka WIBOR 3M osiągnie poziom poniżej zera, do
wyliczenia stopy procentowej przyjęta zostanie stawka WIBOR 3M równa ).
13. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, prowizji i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części lub całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zamiarze takiej spłaty w terminie 15 dni przed jej realizacją.
17. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
18. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
19. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający potwierdza, iż kontrasygnata skarbnika zostanie złożona na deklaracji wekslowej.
20. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
21. Oferta nie może zawierać zapisów warunkowych, uzależniających wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy od jakichkolwiek zdarzeń.
22. Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego ani nie ma zamiaru przystąpić do jego realizacji.
23. Zamawiający nie korzysta z leasingu, emisji papierów dłużnych, nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym.
24. Na rachunkach bankowych Gminy nie występują/występowały zajęcia egzekucyjne.
25. Gmina oświadcza, iż nie posiada zaległości w regulowaniu zobowiązań wobec instytucji finansowych (ZUS, US).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI GRUDUSK
więcej: przetargi GRUDUSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.883.781,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na kwotę: 1 500 000,00
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





