Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086619/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00091919/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-05
- 2024/BZP 00475348/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty wyjazdowe dla dzieci i młodzieży – uczestników projektu „Gotowi na przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 452 75 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stecel@pcpr.powiat-zielonogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.naszepcpr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e730bc5-c0e0-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty wyjazdowe dla dzieci i młodzieży – uczestników projektu „Gotowi na przyszłość”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e730bc5-c0e0-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070651/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 GÓRY 2024 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży
1.3.2 WAKACJE 2024 - wyjazdowe warsztaty rekreacyjne nad morze dla dzieci i młodzieży
1.3.3 WARSZAWA - wyjazdowe warsztaty integracyjne dla młodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Gotowi na przyszłość” – współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Fundusze Europejskie Dla Lubuskiego 2021 – 2027 Priorytet 6. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, Działanie 6.9 Aktywna integracja społeczno-zawodowa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086619
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CPR.IX.3231.1.2024.ASte
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 366000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WAKACJE 2024 - wyjazdowe warsztaty rekreacyjne nad morze dla dzieci i młodzieży.Wyjazd 8 dniowy (7 noclegów) w okresie od 22 czerwca 2024 r. do 21 lipca 2024 r.
Uczestnikami wyjazdu będzie osób: 50 osób - dzieci i młodzież z pieczy zastępczej w wieku 7-15 lat oraz ich otoczenie oraz 3 pracowników PCPR sprawujących nadzór nad organizacją warsztatów, razem 53 osoby.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63515000-2 - Usługi podróżne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 147500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warszawa - wyjazdowe warsztaty integracyjne dla młodzieży.Wyjazd 8 dniowy (7 noclegów) w okresie od 25 lipca 2024 r. do 11 sierpnia 2024 r.
Uczestnikami wyjazdu będzie 30 osób - młodzież z pieczy zastępczej i ich otoczenie (rówieśnicy) oraz 4 pracowników PCPR sprawujących nadzór nad organizacją warsztatów. Razem 34 osoby.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63515000-2 - Usługi podróżne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 185500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Góry 2024 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży.Wyjazd 3 dniowy (2 noclegi) od piątku do niedzieli, w tym 2 noclegi w okresie od 1 października 2024 r. do 31 października 2024 r.
Uczestnikami wyjazdu będzie 30 osób - młodzież z pieczy zastępczej i ich otoczenie (rówieśnicy) oraz 3 pracowników PCPR sprawujących nadzór nad organizacją warsztatów. Razem 33 osoby.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63515000-2 - Usługi podróżne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185341,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Moc Biznesu Joanna Pisula (Moc Biznesu Joanna Pisula)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Izabela Szynal psycholog, dietetyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022472006
7.3.3) Ulica: Robotnicza, 70J
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-22 do 2024-06-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121347974
7.3.3) Ulica: ul. Bonarka 19/6
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-04 do 2024-08-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51117,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Moc Biznesu Joanna Pisula (Moc Biznesu Joanna Pisula)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Izabela Szynal psycholog, dietetyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022472006
7.3.3) Ulica: Robotnicza, 70J
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-04 do 2024-10-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Serwis pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej na terenie miasta Gorzów Wlkp. w okresie 24 miesięcy
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- Kompleksowa usługa organizacji wydarzenia "Szkoła Prototypowania"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w związku z realizacją Koncertów (...)
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.