Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239273/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-105/2022_Dostawa nowego urządzenia -Smart TV/Panel dla edukacji i biznesu ze stojakiem podłogowym na kółkach dopasowanym do gabarytów i wagi telewizora.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-105/2022_Dostawa nowego urządzenia -Smart TV/Panel dla edukacji i biznesu ze stojakiem podłogowym na kółkach dopasowanym do gabarytów i wagi telewizora.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34205f62-fc51-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.81 Monitor interaktywny, stojak, okablowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Projekt „TRAILS + | Mobilne Laboratoria Innowacyjności i Usług: rozwój i zwiększanie innowacyjności w Regionie Transgranicznym Polska – Saksonia”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-105/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych urządzenia: Smart TV/Panel dla edukacji i biznesu ze stojakiem podłogowym na kółkach dopasowanym do gabarytów i wagi telewizora.
2. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Projekt „TRAILS + | Mobilne Laboratoria Innowacyjności i Usług: rozwój i zwiększanie innowacyjności w Regionie Transgranicznym Polska – Saksonia”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi montaż, uruchomienie oraz instruktaż z obsługi dostarczonego urządzenia.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
6. Kod CPV 30231320-6 Monitory-dotykowe
7. Adres dostawy: Centrum Innowacji i Biznesu Politechniki Wrocławskiej, ul. Na Grobli 12, 50-421 Wrocław, budynek L-3 , pok.020.
8. Na dostarczone urządzenie /elementy/ produkty / materiały Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji – co najmniej 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 255 ust. 3 uPzpUzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ oferta złożona z najniższą ceną została odrzucona, a cena najkorzystniejszej oferty/oferta z najniższą ceną ( z pozostałych) przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększył przeznaczonej kwoty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Tęczowej 33 we Wrocławiu
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "ZAKUP ORAZ DOSTAWA MONITORÓW INTERAKTYWNYCH WRAZ Z AKCESORIAMI"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do mysłowickich liceów ogólnokształcących" w ramach projektu pn. "Mysłowickie licea stawiają na jakość "
- Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia w Szkole Podstawowej nr 7 im. Ziemi Warmińskiej w Olsztynie.
- Zakup i dostawa, sprzętu oraz wyposażenia informat. IT, elektronicznego, multimedialnego, muzycznego dla potrzeb real. zajęć w ramach projektu pn. "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Panki"-(3 części)
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





