Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178331/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00185029/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00303192/01 - Wynik z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zam_na_usl_spoleczne_i_inne_szczegolne_uslugi/?p=2025%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f07899a3-3f45-4b6d-aedc-fe11500454cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036368/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.83 Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonego na trzy części (RKIP)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dla części I i II Ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Działanie 13.1 Pomoc techniczna FST Dla części III Współfinansowana w ramach projektu ”Local identity driving traditional industry transition” (LOTTI), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ-ZP.272.9.3.2025.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1178602,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części:Część I
Usługa przygotowania i organizacji Dni Funduszy Europejskich DFE.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2a do SWZ.
4. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
5. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską
Ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Działanie 13.1 Pomoc techniczna FST
6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie części I, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
7. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje w części I możliwość skorzystania z prawa opcji, które polega na oklejaniu autobusu (eko-busa) i demontażu okleiny. Szczegółowy opis opcji znajduje się w pkt 9.4 części I OPZ stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 485860,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części:Część II
Usługa organizacji i obsługi 4 pikników plenerowych w formie Ekologicznych Miasteczek Europejskich na terenie województwa śląskiego oraz transport, montaż i demontaż nośników reklamowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2b do SWZ.
4. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
5. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską
Ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Działanie 13.1 Pomoc techniczna FST
6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie części II, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 580119,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części:Część III
Usługa organizacji, koordynacji i obsługi 1 pikniku plenerowego w formie Ekologicznego Miasteczka Europejskego na terenie województwa śląskiego promujących projekt LOTTI (Local identity driving traditional industry transition) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2c do SWZ.
4. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
5. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską
Współfinansowana w ramach projektu ”Local identity driving traditional industry transition” (LOTTI), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa 2021-2027
6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie części III, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 112623,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700015,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JGMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6821772161
7.3.3) Ulica: Ostrów 157
7.3.4) Miejscowość: Klimontów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 964150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JGMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6821772161
7.3.3) Ulica: Ostrów 157
7.3.4) Miejscowość: Klimontów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część I:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 12 grudnia 2025 r., przy uwzględnieniu
następujących terminów:
a. Do 9 maja 2025 r. Oklejenie specjalnego eko-busa – w przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji;
b. 1 - 9 maja 2025 r. – przeprowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej;
c. 9 maja 2025 r. Organizacja warsztatów ekologicznych dla dzieci w wybranych ośrodkach edukacji ekologicznej;
d. 10 maja 2025 r. – organizacja wydarzeń związanych z DFE we wskazanych lokalizacjach;
e. 11 maja 2025 r. - organizacja punktu wydawania nagród z ekozagadek;
f. Do 16 maja 2025 r.– przekazanie 150 zdjęć z wydarzenia;
g. Do 23 maja 2025 r. – przekazanie Zamawiającemu filmu i raportu podsumowującego;
h. Do 12 grudnia 2025 r. Oddanie ekobusa w stanie pierwotnym – w przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji.
Część II:
Umowa będzie realizowana przez okres do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym nie dalej niż do dnia 5 października 2025 r., przy uwzględnieniu, że
terminy pikników plenerowych zostaną uzgodnione z Zamawiającym w okresie maj – październik 2025 r. Ostateczne terminy i miejsca zostaną doprecyzowane po zawarciu umowy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Rozbiórka obiektów budowlanych ZPM dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Wujek
- WPI Budowa nowego boiska przy Szkole Podstawowej nr 54 w Katowicach
- Dostawa części komputerowych i serwerowych
- Dostawa stanowiska do badania pompy odśrodkowej oraz turbin wodnych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja rodzinnych pikników plenerowych - edycja jesienna 2025 r. - część 1
- Organizacja Gali Nagród Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej wraz z realizacją stoiska promocyjnego PISF w ramach 50. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
- Usługi organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
- Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026
- "Koncepcja i realizacja stref promocyjno-edukacyjnych NASKPIB"
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji dwóch gier miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.