eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ul. Sucharskiego - wyposażenie - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ul. Sucharskiego - wyposażenie - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280055395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 23A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 648 25 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpsw.ilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpsw.ilawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spilawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ul. Sucharskiego - wyposażenie - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d71bc007-f687-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00135432/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ul. Sucharskiego - wyposażenie - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140242/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.011.6.2021.KL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 1 - SPRZĘT KOMPUTEROWY- przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) monitor interaktywny - 22 szt.,
b) komputery AiO - 20 szt.,
c) skaner A4 - 1 szt.,
d) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 1,
e) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30213000-5 Komputery osobiste, 32322000-6 Urządzenia multimedialne,
2. Dotyczy części 1-3: Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oferowanych produktów i urządzeń, a w przypadku braku możliwości jednoznacznego określenia modelu oferowanego produktu/urządzenia (np. w przypadku, gdy oznaczenie obejmuje kilka produktów) oprócz producenta i modelu wskaże także nr katalogowy producenta. Wykonawca zamiast informacji, o których mowa wyżej należy wskazać link do strony oferowanych produktów i urządzeń zawierającej kartę techniczną (adresy stron WWW służących do weryfikacji spełniania przez oferowane urządzenia i produkty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia). Powyższy wymóg ma na celu jednoznaczną identyfikację parametrów oferowanych produktów i urządzeń. Brak podania w załączniku nr 1A-1C do SWZ w pkt 1 tabela w kol. 3 nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i podania linku do strony internetowej oferowanego produktu/urządzenia zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów, umożliwiających Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów i urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w tabelach formularzy ofertowych.
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dla części 1-3 obejmuje także przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek, wniesienie oraz kompletny montaż sprzętu komputerowego wraz z wszystkimi niezbędnymi elementami do montażu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w sposób zapewniający bezpieczną eksploatację.
4. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład części 1-3 powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane przez producenta bez ingerencji podmiotów trzecich, z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta bez ingerencji podmiotów trzecich (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nie refabrykonany).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 187000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 2 - PRACOWNIA TERMINALOWA - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) serwer - do obsługi pracowni terminalowej wraz z oprogramowaniem - 1 szt.,
b) zasilacz awaryjny - 1 szt.,
c) terminale - 12 szt.,
d) monitory - 12 szt.,
e) komputer AiO - 1 szt.,
f) przełącznik sieciowy - 2 szt.
g) oprogramowanie do zarządzania pracownią komputerową - 1 lic.,
h) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 2,
i) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe 48821000-5 Komputery osobiste, 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie; 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego; 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne, 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne, 30232110-8 Drukarki laserowe, 32420000-3 – Urządzenia sieciowe, 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa, 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci;
2. Dotyczy części 1-3: Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oferowanych produktów i urządzeń, a w przypadku braku możliwości jednoznacznego określenia modelu oferowanego produktu/urządzenia (np. w przypadku, gdy oznaczenie obejmuje kilka produktów) oprócz producenta i modelu wskaże także nr katalogowy producenta. Wykonawca zamiast informacji, o których mowa wyżej należy wskazać link do strony oferowanych produktów i urządzeń zawierającej kartę techniczną (adresy stron WWW służących do weryfikacji spełniania przez oferowane urządzenia i produkty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia). Powyższy wymóg ma na celu jednoznaczną identyfikację parametrów oferowanych produktów i urządzeń. Brak podania w załączniku nr 1A-1C do SWZ w pkt 1 tabela w kol. 3 nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i podania linku do strony internetowej oferowanego produktu/urządzenia zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów, umożliwiających Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów i urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w tabelach formularzy ofertowych.
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dla części 1-3 obejmuje także przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek, wniesienie oraz kompletny montaż sprzętu komputerowego wraz z wszystkimi niezbędnymi elementami do montażu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w sposób zapewniający bezpieczną eksploatację.
4. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład części 1-3 powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane przez producenta bez ingerencji podmiotów trzecich, z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta bez ingerencji podmiotów trzecich (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nie refabrykonany).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30232110-8 - Drukarki laserowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 3 - KSEROKOPIARKA - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) kserokopiarki A3 - laserowej - 1 szt.,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 3,
c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe,
2. Dotyczy części 1-3: Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oferowanych produktów i urządzeń, a w przypadku braku możliwości jednoznacznego określenia modelu oferowanego produktu/urządzenia (np. w przypadku, gdy oznaczenie obejmuje kilka produktów) oprócz producenta i modelu wskaże także nr katalogowy producenta. Wykonawca zamiast informacji, o których mowa wyżej należy wskazać link do strony oferowanych produktów i urządzeń zawierającej kartę techniczną (adresy stron WWW służących do weryfikacji spełniania przez oferowane urządzenia i produkty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia). Powyższy wymóg ma na celu jednoznaczną identyfikację parametrów oferowanych produktów i urządzeń. Brak podania w załączniku nr 1A-1C do SWZ w pkt 1 tabela w kol. 3 nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i podania linku do strony internetowej oferowanego produktu/urządzenia zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów, umożliwiających Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów i urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w tabelach formularzy ofertowych.
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dla części 1-3 obejmuje także przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, rozładunek, wniesienie oraz kompletny montaż sprzętu komputerowego wraz z wszystkimi niezbędnymi elementami do montażu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w sposób zapewniający bezpieczną eksploatację.
4. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład części 1-3 powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane przez producenta bez ingerencji podmiotów trzecich, z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta bez ingerencji podmiotów trzecich (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nie refabrykonany).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYBOX Sp. z o. o., , NIP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956-00-16-219

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 14

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-30 do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43346,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43346,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43346,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-029-09-59

7.3.3) Ulica: ul. Widok 16

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43346,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-30 do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13915,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13915,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faxiko Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-100-20-17

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 31

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-513

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13915,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-30 do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.