Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki pn. "Asysta techniczna do SI ZRK i składowych narzędzi - zamówienie podobne"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki pn. "Asysta techniczna do SI ZRK i składowych narzędzi - zamówienie podobne"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fbc355-20ff-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
“Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)” (projekt ZRK2).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Asysta techniczna do SI ZRK i składowych narzędzi". Znak sprawy: IBE/70/2020”. W zakres zamówienia podstawowego wchodziły działania podobne do przewidzianych niniejszym zamówieniem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W ogłoszeniu nr 764974-N-2020 z dnia 2020-12-11 r. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (podobne ) .
Kwota netto planowanego zamówienia mieści się w 50% szacowanej wartości zamówienia podstawowego netto.
Umowa na zamówienia podstawowe została zawarta w dniu 19.01.2021 r.
Planuje się udzielenie zamówienia wykonawcy zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/30/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem realizacji zamówienia jest asysta techniczna do systemu informatycznego Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji i jego składowych narzędzi.
Działający obecnie w Instytucie Badań Edukacyjnych system informatyczny ZRK wraz z aplikacjami towarzyszącymi wymaga wsparcia w postaci asysty technicznej. Jako asystę techniczną rozumie się przeprowadzenie dalszych prac programistycznych polegających na synchronizacji ZRK z aplikacjami towarzyszącymi, konfiguracji poszczególnych elementów składających się na całość ZRK, usuwaniu błędów systemów oraz na dodaniu nowych funkcjonalności Systemu, które zwiększą wartość Systemu oraz zwiększą możliwości korzystania z niego przez użytkowników. Konieczność zmian wynika z faktu, iż obecnie działający System oraz aplikacje mu towarzyszące były tworzone przez różnych Wykonawców oraz zmieniane w związku z pojawiającymi się nowymi potrzebami Zamawiającego
i Użytkowników.
Celem realizowanego zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług programistycznych dotyczących asysty technicznej, utrzymania i rozbudowy systemu informatycznego Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji wraz z aplikacjami towarzyszącymi, polegających na pracach analitycznych, programistycznych i instalacyjnych oraz sporządzaniu Dokumentacji technicznej oraz Dokumentacji Użytkownika Systemu, zgodnie z pojawiającymi się potrzebami, w formie zleceń jednostkowych, świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego po dokonanej w ramach zamówienia rozbudowie Systemu lub po wykonaniu prac programistycznych w ramach asysty technicznej.
Realizacja zamówienia będzie polegała na przekazywaniu przez Zamawiającego zakresu prac dotyczących utrzymania, rozbudowy lub asysty technicznej wraz z niezbędną Dokumentacją. Zlecenia jednostkowe mogą obejmować m.in. wdrożenie nowych funkcjonalności, dodanie obsługi nowych procesów biznesowych lub modyfikację istniejących, wdrożenie rekomendacji wynikających z testów bezpieczeństwa, testów wydajnościowych i innych, wdrożenie zmian z zakresu poprawy dostępności i użyteczności Systemu. Zlecenia jednostkowe będą przekazywane w systemie typu Redmine w zależności od potrzeb zamawiającego.
Formuła realizacji zleceń zostanie określona w uzgodnieniu z Wykonawcą w trakcie spotkań roboczych.
W przypadku gdy Wykonawca, do synchronizacji SI ZRK i jego składowych narzędzi lub dodania nowej funkcjonalności, będzie chciał wykorzystać inną technologię niż stosowana przez Zamawiającego w danym narzędziu, musi każdorazowo ustalić to z Zamawiającym
i mieć jego zgodę.
Jeśli Wykonawca będzie chciał skorzystać z dodatkowych lub innych frameworków dla frontendu, jak również backendu SI ZRK i składowych narzędzi, Zamawiający musi wcześniej zaakceptować ten wybór.
Wykonawca zobowiązuje się zachować spójność w zakresie wyboru technologii, frameworków czy stosowanych bibliotek, w przypadku zmian w wymienionych zakresie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został dołączony do Zaproszenia do negocjacji (załącznik nr 1 do zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60878,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60878,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60878,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFINITY.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992651436
7.3.3) Ulica: ul. Wandy 7 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60878,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.