Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00181943/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f6e3b61-5cb5-417e-b2bf-57ba8615473d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6e3b61-5cb5-417e-b2bf-57ba8615473d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074841/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa znaków pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) - z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-26-20/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 973468,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków – z podziałem na części: Część nr 1 – RDW KrakówPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Kętach (ul. Błonie 17, Kęty) oraz Obwodu Drogowego w Babicach (ul. Zakopiańska 10, Babice) – oddziałów terenowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Krakowie stanowiącego jednostkę terenową Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 115980,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków – z podziałem na części: Część nr 2 – RDW JakubowicePrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Jakubowicach (Jakubowice 75) oraz Obwodu Drogowego w Wolbromiu (ul. Garbarska 46, Wolbrom) – oddziałów terenowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach stanowiącego jednostkę terenową Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 239473,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków – z podziałem na części: Część nr 3 – RDW MyślenicePrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Myślenicach (ul. Drogowców 2, Myślenice) oraz Obwodu Drogowego w Bochni (ul. Proszowska 14, Bochnia) – oddziałów terenowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach stanowiącego jednostkę terenową Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 215389,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków – z podziałem na części: Część nr 4 – RDW Nowy SączPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Starym Sączu (ul. Źródlana 24, Stary Sącz) oraz Obwodu Drogowego w Czarnym Dunajcu (ul. Kolejowa 30G, Czarny Dunajec) – oddziałów terenowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu stanowiącego jednostkę terenową Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 213060,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków – z podziałem na części: Część nr 5 – RDW TarnówPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Ciężkowicach (ul. Równa 10, Ciężkowice) oraz Obwodu Drogowego w Sieradzy (Sieradza 229) – oddziałów terenowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tarnowie stanowiącego jednostkę terenową Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 189565,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114909,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148015,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114909,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114909,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238305,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309741,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238305,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238305,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216818,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280411,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216818,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216818,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214646,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270656,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214646,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214646,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195395,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234457,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195395,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195395,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ulicy Wiosennej w Kozach wraz z przebudową odcinka ul. Zagrodowej oraz budową odcinka kanalizacji deszczowej ul. Przepiórek
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
- Wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego dla 6 dróg gminnych.
- Budowa parkingu przy ul. Panienki w Kozach
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.