Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12617 96 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f5b9a4d-229c-4370-921f-c7a0041d39e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00257053/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne znajdują się w SWZ Rozdział 19.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 905103,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 810999,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej (SIP1) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2a (OPZ) część 1 do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy , które stanowią załącznik nr 3a ( część 1) do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 554499 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48810000-9 - Systemy informacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w ramach prawa opcji.2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, okres obowiązywania umowy ( dostawy licencji SIP) może zostać przedłużony o dodatkowy okres nie dłuższy niż 9 miesięcy.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do przedłużenia okresu abonamentowego SIP w ramach prawa opcji. W przypadku wyrażenia woli skorzystania z tego prawa, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w przedłużonym okresie abonamentowym. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż na 60 dni przed upływem podstawowego okresu abonamentowego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, przy czym łączny okres przedłużenia nie może przekroczyć 9 miesięcy. Maksymalna wartość prawa opcji stanowi iloczyn miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy oraz liczby miesięcy trwania opcji (maksymalnie 9 miesięcy). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Do realizacji Umowy w ramach prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszej Umowy.
4.W razie przedłużenia okresu obowiązywania Umowy na podstawie prawa opcji, licencje wygasają z upływem przedłużonego okresu obowiązywania, po którym Zamawiający traci prawo do korzystania z SIP.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena oferty – 60,00 pkt;
- zawartość merytoryczna – orzeczenia (O);– 20,00 pkt;
- zawartość merytoryczna – komentarze (K)– 20,00 pkt.
Ocena ofert w powyższych kryteriach dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert.
1) cena oferty
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 60,00 pkt
gdzie:
C min – cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n – cena oferty ocenianej.
2) zawartość merytoryczna – orzeczenia (O)
Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane według następującego wzoru: O = ((Oi/Omax) x 100) x 20 %
gdzie: Oi – to wskazana przez Wykonawcę liczba orzeczeń w badanej ofercie,
Omax – to najwyższa liczba orzeczeń spośród ocenianych ofert.
Ocena ofert w ramach niniejszego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Punkty zostaną przyznane zgodnie ze wzorem wyłącznie Wykonawcy, który wskaże w formularzu oferty minimalną liczbę orzeczeń, jaką oferowany przez niego System Informacji Prawnej będzie zawierał w każdym miesiącu trwania umowy, przez cały okres jej obowiązywania. W przypadku niewskazania tej liczby we właściwym miejscu formularza, oferta nie otrzyma punktów w ramach tego kryterium.
Przez „orzeczenie” Zamawiający rozumie jedną pozycję w systemie odpowiadającą jednemu orzeczeniu konkretnego sądu, z konkretną sygnaturą sprawy– niezależnie od wersji językowych czy miejsc publikacji w oferowanym Systemie Informacji Prawnej.
3) zawartość merytoryczna – komentarze (K)
Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane według następującego wzoru:
O = ((Ki/Kmax) x 100) x 20 %
gdzie: Ki – liczba komentarzy wskazana przez Wykonawcę w badanej ofercie,
Kmax – najwyższa liczba komentarzy spośród ocenianych ofert,
Ocena ofert w ramach niniejszego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Przez „komentarz” Zamawiający rozumie omówienie poszczególnych jednostek redakcyjnych pełnego aktu prawnego. Zamawiający dopuszcza zarówno komentarze uprzednio publikowane w formie książkowej, jak i dostępne wyłącznie w wersji elektronicznej. W przypadku komentarzy wielotomowych dotyczących jednego aktu prawnego, wszystkie tomy traktowane są jako jedna pozycja (jeden komentarz).
Zamawiający informuje, że wśród zaoferowanych przez Wykonawcę komentarzy dopuszcza elektroniczną wersję komentarzy dostępnych wcześniej jako wersja książkowa jak i dostępnych wyłącznie w wersji elektronicznej. W przypadku komentarzy wielotomowych do jednego aktu prawnego należy traktować wszystkie tomy jako jedną pozycję (jeden komentarz).
Punkty zostaną przyznane zgodnie ze wzorem wyłącznie Wykonawcy, który wskaże w formularzu oferty minimalną liczbę komentarzy, jaką oferowany przez niego system informacji prawnej będzie zawierał w każdym miesiącu trwania umowy, przez cały okres jej obowiązywania. Brak wskazania tej liczby w formularzu oferty skutkować będzie nieprzyznaniem punktów w niniejszym kryterium.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny brutto.
4. Wyniki powyższych działań zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki i wymagania określone w SWZ, która uzyska najwyższą sumę punktów w kryteriach wskazanych w ust. 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zawartość merytoryczna - orzeczenia (O)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zawartość merytoryczna - komentarze (K)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej (SIP2) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2b (OPZ) część 2 do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy , które stanowią załącznik nr 3b (część 2) do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 256500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48810000-9 - Systemy informacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w ramach prawa opcji.2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, okres obowiązywania licencji może zostać przedłużony o dodatkowy okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do przedłużenia okresu abonamentowego w ramach prawa opcji. W przypadku wyrażenia woli skorzystania z tego prawa, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w przedłużonym okresie abonamentowym. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż na 60 dni przed upływem okresu abonamentowego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, przy czym łączny okres przedłużenia nie może przekroczyć 12 miesięcy. Maksymalna wartość prawa opcji stanowi iloczyn miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy oraz liczby miesięcy trwania opcji (maksymalnie 12 miesięcy). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Do realizacji Umowy w ramach prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszej Umowy.
4. W razie przedłużenia okresu obowiązywania Umowy na podstawie prawa opcji, licencje wygasają z upływem przedłużonego okresu obowiązywania, po którym Zamawiający traci prawo do korzystania z SIP.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena oferty – 60,00 pkt;
- zawartość merytoryczna – orzeczenia (O);– 20,00 pkt;
- zawartość merytoryczna – komentarze (K)– 20,00 pkt.
Ocena ofert w powyższych kryteriach dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert.
1) cena oferty
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 60,00 pkt
gdzie:
C min – cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n – cena oferty ocenianej.
2) zawartość merytoryczna – orzeczenia (O)
Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane według następującego wzoru: O = ((Oi/Omax) x 100) x 20 %
gdzie: Oi – to wskazana przez Wykonawcę liczba orzeczeń w badanej ofercie,
Omax – to najwyższa liczba orzeczeń spośród ocenianych ofert.
Ocena ofert w ramach niniejszego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Punkty zostaną przyznane zgodnie ze wzorem wyłącznie Wykonawcy, który wskaże w formularzu oferty minimalną liczbę orzeczeń, jaką oferowany przez niego System Informacji Prawnej będzie zawierał w każdym miesiącu trwania umowy, przez cały okres jej obowiązywania. W przypadku niewskazania tej liczby we właściwym miejscu formularza, oferta nie otrzyma punktów w ramach tego kryterium.
Przez „orzeczenie” Zamawiający rozumie jedną pozycję w systemie odpowiadającą jednemu orzeczeniu konkretnego sądu, z konkretną sygnaturą sprawy– niezależnie od wersji językowych czy miejsc publikacji w oferowanym Systemie Informacji Prawnej.
3) zawartość merytoryczna – komentarze (K)
Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane według następującego wzoru:
O = ((Ki/Kmax) x 100) x 20 %
gdzie: Ki – liczba komentarzy wskazana przez Wykonawcę w badanej ofercie,
Kmax – najwyższa liczba komentarzy spośród ocenianych ofert,
Ocena ofert w ramach niniejszego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Przez „komentarz” Zamawiający rozumie omówienie poszczególnych jednostek redakcyjnych pełnego aktu prawnego. Zamawiający dopuszcza zarówno komentarze uprzednio publikowane w formie książkowej, jak i dostępne wyłącznie w wersji elektronicznej. W przypadku komentarzy wielotomowych dotyczących jednego aktu prawnego, wszystkie tomy traktowane są jako jedna pozycja (jeden komentarz).
Zamawiający informuje, że wśród zaoferowanych przez Wykonawcę komentarzy dopuszcza elektroniczną wersję komentarzy dostępnych wcześniej jako wersja książkowa jak i dostępnych wyłącznie w wersji elektronicznej. W przypadku komentarzy wielotomowych do jednego aktu prawnego należy traktować wszystkie tomy jako jedną pozycję (jeden komentarz).
Punkty zostaną przyznane zgodnie ze wzorem wyłącznie Wykonawcy, który wskaże w formularzu oferty minimalną liczbę komentarzy, jaką oferowany przez niego system informacji prawnej będzie zawierał w każdym miesiącu trwania umowy, przez cały okres jej obowiązywania. Brak wskazania tej liczby w formularzu oferty skutkować będzie nieprzyznaniem punktów w niniejszym kryterium.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny brutto.
4. Wyniki powyższych działań zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki i wymagania określone w SWZ, która uzyska najwyższą sumę punktów w kryteriach wskazanych w ust. 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zawartość merytoryczna - orzeczenia (O)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zawartość merytoryczna - komentarze (K)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ;
a) Oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu,
b) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo,
c) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy),
3) informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzieprowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia u w postępowaniu.
Szczegóły w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w załączniku nr 3a (część 1), 3b (część 2) do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3a (część 1), 3b (część 2) do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-06 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U z 2025 r. poz. 514 , zwana dalej jako: "ustawa sankcyjna").Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy sankcyjnej.
2. Termin wykonania zamówienia
Część 1: Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2026r., a przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji termin może być przedłużony o 9 miesięcy.
Część 2: Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy, a przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji termin może być przedłużony o 12 miesięcy.
3. Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1). Zamawiający informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę zostanie odrzucona.
Zastrzeżenie to wynika z konieczności zagwarantowania kompleksowego dostępu do zbioru aktów prawnych użytkownikom SIP u Zamawiającego.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu:
1) informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
2) pełnomocnictwo, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
3) ewentualny wykaz podwykonawców.
6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu 1, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Szczegóły w SWZ.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- "Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Radomin w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Systemy informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.