Og³oszenie z dnia 2023-06-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00351034/01 - Wynik z dnia 2023-08-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzêtu informatycznego i wyposa¿enia administracyjno-biurowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w ¦widnicy przy ul. Wa³brzyskiej 15
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723775
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wa³brzyska 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 85 22 091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.swidnica@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/psse-swidnica
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Ochrona zdrowia i profilaktyka ochronna - Inspekcja Sanitarna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzêtu informatycznego i wyposa¿enia administracyjno-biurowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w ¦widnicy przy ul. Wa³brzyskiej 15
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e8b64044-0529-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00253411
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00141683/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup sprzêtu informatycznego i wyposa¿enia administracyjno-birowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej, ul. Wa³brzyska 15, 58-100 ¦widnica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i ¦rodowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI REACT-EU (Dzia³anie 11.3 Wspieranie naprawy i odporno¶ci systemu ochrony zdrowia) przeznaczonych na realizacjê Projektu „Wzmocnienie Infrastruktury powiatowych stacji sanitarno – epidemiologicznych, w celu zwiêkszenia efektywno¶ci ich dzia³ania”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8b64044-0529-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list//ocds-148610-e8b64044-0529-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia.
Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl i formularza -
„Formularze do komunikacji”.
2. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3 Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl do konkretnego wykonawcy.
4 Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://ezamowienia.gov.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6 Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadcza, ¿e zapozna³ i stosuje siê
do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz ¿e akceptuje warunki korzystania z
https://ezamowienia.gov.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin”
oraz uznaje go za wi±¿±cy.
7 Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z https://ezamowienia.gov.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Formularze do komunikacji”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
8 Zamawiaj±cy informuje, ¿e mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy -Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 23. Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych. - klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w ¦widnicy ul. Wa³brzyska 15, 58–100 ¦widnica tel. (074) 85 22 091, fax (074) 853 09 27;
23.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w ¦widnicy jest £ukasz Dro¿d¿, e-mail – iod.psse.swidnica@sanepid.gov.pl;
23.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawê sprzêtu informatycznego i wyposa¿enia administracyjno-biurowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w ¦widnicy przy ul. Wa³brzyskiej 15”, nr ADM.272.2.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
23.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z pó¼n. zm.);
23.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
23.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
23.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
23.8 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
23.9 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.272.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 152594,75 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu informatycznego i wyposa¿enia administracyjno-biurowego wraz z monta¿em i przeprowadzeniem instrukta¿u stanowiskowego w siedzibie Zamawiaj±cego w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w ¦widnicy przy ul. Wa³brzyskiej 15” w zwi±zku z realizacj± projektu „Wzmocnienie Infrastruktury powiatowych stacji sanitarno – epidemiologicznych, w celu zwiêkszenia efektywno¶ci ich dzia³ania” w sk³ad którego wchodz±:
1) Projektor – szt 1
2) Serwer – szt 1
3) Urz±dzenie wielofunkcyjne – szt 3
4) Niszczarka – szt 3
5) Zestaw zasilania awaryjnego – szt 2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
30191400-8 - Niszczarki
35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu.7.1 O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±ce:
7.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek.
7.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
Wyka¿e siê posiadaniem wiedzy i do¶wiadczenia zawodowego, wyra¿aj±cego siê wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licz±c od dnia wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzêtu informatycznego lub wyposa¿enia administracyjno-biurowego z monta¿em o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 70.000,00 z³ oraz za³±czeniem dowodów, ¿e dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie:
7.2 O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
7.2.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy,
7.2.2 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt.1,4 ustawy.
7.2.3 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, KTÓRYCH Z£O¯ENIA ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE WYMAGA£, W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
8.1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki w postêpowaniu.
8.1.1. o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone art. 125 ust.1 ustawy na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o, których mowa w art. 112 ust. 2 okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ
¦rodki dowodowe na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
8.2.1 wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane wg za³±cznika nr 4 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
8.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada
w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 108 i 109 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy pzp
8.3.1. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
8.3.2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
8.3.3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.5 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym - wg za³±cznika nr 3 do SWZ (na wezwanie Zamawiaj±cego).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.500,00 z³ (s³ownie z³: jeden tysi±c piêæset).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9.16 Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a. wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty wymienione w pkt. 9 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b. o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np. oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c. wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem wykonawców,
d. wype³niaj±c formularz ofertowy oraz pozosta³e dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu np. ”nazwa i adres
Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum,
e. przed podpisaniem umowy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu
umowê konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
20.3 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:1) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a. w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy lub
b. w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp,
2) gdy zachodzi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad pandemie, klêski ¿ywio³owe, katastrofy i kataklizmy), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania przedmiotu umowy,
b. przestojów i opó¼nieñ spowodowanych brakiem dostêpno¶ci sprzêtu i wyposa¿enia bêd±cego Przedmiotem Umowy, w szczególno¶ci z uwagi na zak³ócenia ³añcuchów dostaw,
c. przestojów i opó¼nieñ spowodowanych wyst±pieniem zagro¿enia pandemicznego czy pandemii, zwi±zanych w szczególno¶ci z:
− nieobecno¶ci± pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy,
− poleceniem wydanych przez wojewodê lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem pandemii (np.:COVID-19),
− przerwaniem ci±gów dostaw maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
− wyst±pienie innych okoliczno¶ci niedaj±cych siê przewidzieæ w trakcie realizacji umowy, np. zdarzenie losowe, dzia³anie si³y wy¿szej, a maj±cych bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, je¿eli okoliczno¶æ ta nie by³a zale¿na od Wykonawcy.
20.4. We wszystkich przypadkach okre¶lonych w 20.3 pkt 2, termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: zak³adka „Oferty/wnioski"pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list//ocds-148610-e8b64044-0529-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
- cena – waga 60%,- termin p³atno¶ci - waga 40%.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, kwotê w wysoko¶ci 187.691,54 z³ (brutto)INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie us³ug przewozu, przechowywania zw³ok, udostêpnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów dzia³ania Prokuratur Rejonowych w: ¦widnicy, Wa³brzychu, Dzier¿oniowie i Z±bkowicach ¦l.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy."
- "Dostawa materia³ów dla laboratorium mikrobiologicznego"
- Dostawa zabawek/artyku³ów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci", "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" i "ekoMy" i potrzeb w³asnych Zamawiaj±cego
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kuku³czej i Sokolej w Wilkanowie.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Zakup, dostawa i wdro¿enie sprzêtu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorz±d Urzêdu Gminy w Strza³kowie"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Dostawa sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d" w Gminie Sidra
wiêcej: Niszczarki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.