eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z pługiem i piaskarko - solarką dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z pługiem i piaskarko - solarką dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Krzywa 3

1.4.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 32 494-14-00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.p

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253174

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00248298/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego samowyładowczego z pługiem i piaskarko - solarką dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu o parametrach nie gorszych niż:
Pojazd
1) Rodzaj pojazdu samochód ciężarowy powyżej 3,5 t.
2) Rok produkcji od 2020 r.
3) Rodzaj kabiny krótka – dzienna, klimatyzowana.
4) Fotel kierowcy zawieszenie pneumatyczne.
5) Liczba drzwi 2.
6) Liczba miejsc 2.
7) Konstrukcja rama.
8) Liczba osi 3.
9) Zabudowa wywrotka samowyładowcza wywrot
trójstronny z hydro burtą
- blacha stalowa trudnościeralna HARDOX,
- min. długość 5,0 m,
- min szerokość 2,4 m,
- min wys. burty 1,0 m,
- burta lewa otwierana hydraulicznie,
- burta tylna otwierana automatycznie,
10) Jednostka napędowa z zapłonem samoczynnym (spełniająca
normy emisji spalin co najmniej EURO 6 lub równoważne).
11) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna
12) Rodzaj napędu (6x2) lub (6x4).
13) Dopuszczalna masa całkowita 26000 kg.
14) Wyposażenie dodatkowe:
- zamek centralny,
- szyby elektrycznie otwierane,
- światła dzienne,
- dodatkowe oświetlenie zimowe przednie na podszybiu,
- światła podwójne lub belka świetlna dachowa, barwa światła pomarańczowa,
- lampy ostrzegawcze stroboskopowe typu LED (4 szt.),
- światła obrysowe boczne,
- radio CD,
- tachograf zgodny z dyrektywą UE,
- elektryczna regulacja lusterek,
- akustyczny sygnał cofania,
- stalowy lub aluminiowy zbiornik paliwa nie mniej niż 300 l.,
- podgrzewacz filtra paliwa,
- tylny zderzak najazdowy,
- sprzęg do podłączenia przyczepy,
- sterowanie z kabiny pneumatyczne,
- błotniki kół osi tylnych,
- pokrowce siedzeń
- dywaniki,
- trójkąt ostrzegawczy,
- gaśnica,
- kliny szt. 2,
- plandeka rolowana zwijana na burcie,
- osłony p - rowerowe aluminiowe,
- instrukcja w języku polskim,
15) Pojazd fabrycznie nowy.
16) Bezwypadkowy.
Piaskarko – solarka
1) Pojemność min. 6 m3 (zalecana 7m3)
2) Napęd niezależny
3) Silnik z napędem samoczynnym.
4) Podajnik taśmowy.
5) Sterowanie elektryczne z kabiny z funkcją sterowania
silnika.
6) Szerokość sypania 2-10 m.
7) Talerz regulowany
8) Wyposażenie dodatkowe:
- Światło lub światła ostrzegawcze barwy pomarańczowej,
- lampa robocza barwy białej lub czerwonej,
- sito – krata rozbrylająca,
- drabinka z podestem,
- plandeka ze stelażem,
- folia odblaskowa tył,
- podnóża magazynowe – nogi podporowe,
- zestaw montażowy (łańcuchy szekle).
Pług odśnieżny z czołownicą
9) Szerokość min 3,2 m.
10) Szerokość odśnieżania min 2,7 m
11) Wysokość min 1,0 m.
12) Sterowanie centralne hydrauliczne z pilotem.
13) Wyposażenie dodatkowe:
- światła obrysowe,
- podnóża magazynowe – nogi podporowe,
- światła z kierunkowskazami,
- zestaw elektryczny płyty przyłączeniowej,
- gniazdo + przewód,
- płyta przyłączeniowa regulowana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5
ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
2. Wymagania dotyczące leasingu:
1) Leasing operacyjny.
2) Ilość rat leasingowych – 59 miesięcznych, równych rat.
3) Opłata wstępna – w wysokości 5%.
4) Zamawiający przewiduje 60 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5).
5) Wykonawca (leasingodawca) podaje:
a) Wysokość (kwotę) opłaty wstępnej,
b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu,
c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia.
6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu.
7) Opłata resztowa - końcowa (rata wykupu) 1% wartości początkowej przedmiotu zamówienia.
8) Po wygaśnięciu umowy po upływie okresu, na jaki została zawarta, Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu leasingu za kwotę (wartość) – 1% wartości początkowej.
Zamawiający może nabyć przedmiot leasingu pod warunkiem uiszczenia wszystkich opłat i należności wynikających z umowy i poinformowania Finansującego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (wiadomość e-mail) o zamiarze nabycia przedmiotu leasingu najpóźniej na 7 dni przed dniem wygaśnięcia umowy, pod rygorem utraty prawa do nabycia przedmiotu leasingu.
9) Wszystkie ceny i koszty wyrażone w złotych polskich.
10) Preferowany okres spłaty rat leasingowych – płatność raty do ostatniego dnia miesiąca.
11) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje dostawca (leasingodawca).
12) Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
13) W raty leasingowe powinny być włączone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający, jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszty nabycia przez finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu) oraz wszelkie podatki i opłaty – jeżeli występują.
14) Przedmiot zamówienia nie obejmuje ubezpieczenia przedmiotu umowy. Ubezpieczenia przedmiotu umowy dokona Zamawiający.
15) Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do harmonogramu finansowania zamówienia innych opłat niż opłata wstępna (inicjalna), opłata końcowa (za wykup) i rata leasingowa, w szczególności nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych.
16) Dopuszcza się podpisanie umowy leasingu wg wzoru umowy Wykonawcy, która będzie załącznikiem do umowy zasadniczej określonej w SWZ przez Zamawiającego (Projektowane postanowienia umowne, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ), z zastrzeżeniem, że w przypadku wątpliwości i rozbieżności pomiędzy
umową zasadniczą a umową leasingu rozstrzygające znaczenia mają zapisy umowy określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza, jako załącznika umowy leasingu zawierającej zapisy sprzeczne w stosunku do zapisów umowy z Zamawiającym i/lub naruszających postanowienia SWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Umieszczenie takich zapisów w umowie leasingowej jest bezskuteczne wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również zastosowanie wzoru umowy leasingowej - Leasingodawcy z uwzględnieniem Projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4).
3. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na warunkach określonych w Projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 4 do SWZ. Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Autoryzowany serwis winien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca zapewni wielofunkcyjny serwis mobilny.
4. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załączniki nr 4 do SWZ.
5. W załączeniu do SWZ (załącznik nr 6) Zamawiający udostępnia sprawozdanie finansowe, na które składa się:
- Bilans na dzień 31.12.2019 r.
- Rachunek zysków i strat za 2019 r.
- Bilans na dzień 31.12.2020 r.
- Rachunek zysków i strat za 2020 r.
- Rachunek zysków i strat wg stanu na koniec miesiąca sierpnia 2021 r.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego samowyładowczego z pługiem i piaskarko - solarką dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu o parametrach nie gorszych niż:
Pojazd
1) Rodzaj pojazdu samochód ciężarowy powyżej 3,5 t.
2) Rok produkcji od 2020 r.
3) Rodzaj kabiny krótka – dzienna, klimatyzowana.
4) Fotel kierowcy zawieszenie pneumatyczne.
5) Liczba drzwi 2.
6) Liczba miejsc 2.
7) Konstrukcja rama.
8) Liczba osi 3.
9) Zabudowa wywrotka samowyładowcza wywrot
trójstronny z hydro burtą
- blacha stalowa trudnościeralna HARDOX,
- min. długość 5,0 m,
- min szerokość 2,4 m,
- min wys. burty 0,9 m,
- burta lewa otwierana hydraulicznie,
- burta tylna otwierana automatycznie,
10) Jednostka napędowa z zapłonem samoczynnym (spełniająca
normy emisji spalin co najmniej EURO 6 lub równoważne).
11) Skrzynia biegów manualna lub zautomatyzowana lub automatyczna
12) Rodzaj napędu (6x2) lub (6x4).
13) Dopuszczalna masa całkowita 26000 kg.
14) Wyposażenie dodatkowe:
- zamek centralny,
- szyby elektrycznie otwierane,
- światła dzienne,
- dodatkowe oświetlenie zimowe przednie na podszybiu,
- światła podwójne lub belka świetlna dachowa, barwa światła pomarańczowa,
- lampy ostrzegawcze stroboskopowe typu LED (4 szt.),
- światła obrysowe boczne,
- radio CD lub radio wyposażone w nośnik plików MP3,
- tachograf zgodny z dyrektywą UE,
- elektryczna regulacja lusterek,
- akustyczny sygnał cofania,
- stalowy lub aluminiowy zbiornik paliwa nie mniej niż 300 l.,
- podgrzewacz filtra paliwa,
- tylny zderzak najazdowy,
- sprzęg do podłączenia przyczepy,
- sterowanie z kabiny pneumatyczne,
- błotniki kół osi tylnych,
- pokrowce siedzeń
- dywaniki,
- trójkąt ostrzegawczy,
- gaśnica,
- kliny szt. 2,
- plandeka rolowana zwijana na burcie,
- osłony p - rowerowe aluminiowe,
- instrukcja w języku polskim,
15) Pojazd fabrycznie nowy.
16) Bezwypadkowy.
Piaskarko – solarka
1) Pojemność min. 6 m3 (zalecana 7m3)
2) Napęd niezależny
3) Silnik z napędem samoczynnym.
4) Podajnik taśmowy.
5) Sterowanie elektryczne z kabiny z funkcją sterowania
silnika.
6) Szerokość sypania 2-10 m.
7) Talerz regulowany
8) Wyposażenie dodatkowe:
- Światło lub światła ostrzegawcze barwy pomarańczowej,
- lampa robocza barwy białej lub czerwonej,
- sito – krata rozbrylająca,
- drabinka z podestem,
- plandeka ze stelażem,
- folia odblaskowa tył,
- podnóża magazynowe – nogi podporowe,
- zestaw montażowy (łańcuchy szekle).
Pług odśnieżny z czołownicą
9) Szerokość min 3,2 m.
10) Szerokość odśnieżania min 2,7 m
11) Wysokość min 1,0 m.
12) Sterowanie centralne hydrauliczne z pilotem.
13) Wyposażenie dodatkowe:
- światła obrysowe,
- podnóża magazynowe – nogi podporowe,
- światła z kierunkowskazami,
- zestaw elektryczny płyty przyłączeniowej,
- gniazdo + przewód,
- płyta przyłączeniowa regulowana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5
ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
2. Wymagania dotyczące leasingu:
1) Leasing operacyjny.
2) Ilość rat leasingowych – 59 miesięcznych, równych rat.
3) Opłata wstępna – w wysokości 5%.
4) Zamawiający przewiduje 60 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5).
5) Wykonawca (leasingodawca) podaje:
a) Wysokość (kwotę) opłaty wstępnej,
b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu,
c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia.
6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu.
7) Opłata resztowa - końcowa (rata wykupu) 1% wartości początkowej przedmiotu zamówienia.
8) Po wygaśnięciu umowy po upływie okresu, na jaki została zawarta, Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu leasingu za kwotę (wartość) – 1% wartości początkowej.
Zamawiający może nabyć przedmiot leasingu pod warunkiem uiszczenia wszystkich opłat i należności wynikających z umowy i poinformowania Finansującego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (wiadomość e-mail) o zamiarze nabycia przedmiotu leasingu najpóźniej na 7 dni przed dniem wygaśnięcia umowy, pod rygorem utraty prawa do nabycia przedmiotu leasingu.
9) Wszystkie ceny i koszty wyrażone w złotych polskich.
10) Preferowany okres spłaty rat leasingowych – płatność raty do ostatniego dnia miesiąca.
11) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje dostawca (leasingodawca).
12) Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
13) W raty leasingowe powinny być włączone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający, jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszty nabycia przez finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu) oraz wszelkie podatki i opłaty – jeżeli występują.
14) Przedmiot zamówienia nie obejmuje ubezpieczenia przedmiotu umowy. Ubezpieczenia przedmiotu umowy dokona Zamawiający.
15) Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do harmonogramu finansowania zamówienia innych opłat niż opłata wstępna (inicjalna), opłata końcowa (za wykup) i rata leasingowa, w szczególności nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych.
16) Dopuszcza się podpisanie umowy leasingu wg wzoru umowy Wykonawcy, która będzie załącznikiem do umowy zasadniczej określonej w SWZ przez Zamawiającego (Projektowane postanowienia umowne, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ), z zastrzeżeniem, że w przypadku wątpliwości i rozbieżności pomiędzy
umową zasadniczą a umową leasingu rozstrzygające znaczenia mają zapisy umowy określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza, jako załącznika umowy leasingu zawierającej zapisy sprzeczne w stosunku do zapisów umowy z Zamawiającym i/lub naruszających postanowienia SWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Umieszczenie takich zapisów w umowie leasingowej jest bezskuteczne wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również zastosowanie wzoru umowy leasingowej - Leasingodawcy z uwzględnieniem Projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4).
3. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na warunkach określonych w Projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 4 do SWZ. Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Autoryzowany serwis winien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca zapewni wielofunkcyjny serwis mobilny.
4. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załączniki nr 4 do SWZ.
5. W załączeniu do SWZ (załącznik nr 6) Zamawiający udostępnia sprawozdanie finansowe, na które składa się:
- Bilans na dzień 31.12.2019 r.
- Rachunek zysków i strat za 2019 r.
- Bilans na dzień 31.12.2020 r.
- Rachunek zysków i strat za 2020 r.
- Rachunek zysków i strat wg stanu na koniec miesiąca sierpnia 2021 r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) Termin realizacji dostawy: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) Okres leasingu: 60 miesięcy (59 miesięcznych rat leasingowych).
4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
5. Dotyczy Sekcji V 5.5. - Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.
6. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą do dnia: 03.12.2021 r.

Po zmianie:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) Termin realizacji dostawy: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) Okres leasingu: 60 miesięcy (59 miesięcznych rat leasingowych).
4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
5. Dotyczy Sekcji V 5.5. - Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.
6. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą do dnia: 04.12.2021 r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-04 10:00

Po zmianie:
2021-11-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-04 10:30

Po zmianie:
2021-11-05 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.