eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska(03) Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(03) Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770740686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarnówko 34

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 862 43 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo-czarnowko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-czarnowko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(03) Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b39a21d0-1d50-40c2-9aad-09521b1dddfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209356

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209356

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod dresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzo-czarnowko
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany swz, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”.
4. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Reader DC, lub inny obsługujący format plików .pdf.
6. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. pdf.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
(pliki można spakować dzieląc je na mniejsze paczki) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
7. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XadES, wtedy wymagany będzie
oddzielny plik z podpisem.
8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania
dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający dopuszcza format przesyłanych danych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (t. j. Dz. U. 2022.1233), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w
osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz
z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
a. administratorem danych osobowych jest Zakład Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina Sp. z o.o. Czarnówko 34,
84-351 Nowa Wieś Lęborska, tel. 598624388;
b. inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina Sp. z o.o jest Jakub
Dziedzic, e-mail: rodo@zzo-czarnowko.pl, tel. 598/624-388;
c. pełna treść klauzuli informacyjnej RODO znajduje się w rozdz. XXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/10/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest - na warunkach opisanych w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, SWZ oraz w ofercie Wykonawcy – dostawa od do ZZO „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o.o., Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, fabrycznie nowego, nierejestrowanego, nieużywanego, kompletnego, nieuszkodzonego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (beczka asenizacyjna, pług do odśnieżania, piaskarka) przeznaczonego do eksploatacji na terenie składowiska odpadów komunalnych, w trudnych warunkach terenowych oraz:
• dostarczenie dokumentu gwarancyjnego,
• przeprowadzenie próby eksploatacyjnej polegającej na wykonaniu jazdy próbnej i wykazaniu w jej trakcie, że dostarczony Ciągnik spełnia wymagania określone w SWZ, ofercie Wykonawcy, stanowiących załączniki do niniejszej umowy oraz przeprowadzeniu prób eksploatacyjnych z użyciem sprzętu (czas trwania próby około 1,0 godz.), polegających na: napełnieniu i opróżnieniu beczki asenizacyjnej, zasypanie i uruchomieniu piaskarki oraz montaż pługa i sprawdzenie możliwości jego regulacji poprzez układ hydrauliczny,
• wykonanie serwisów w okresie gwarancji zgodnie z DTR,
• przeprowadzenie podczas przekazywania sprzętu szkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego (10 osób) dotyczącego użytkowania i obsługi pojazdu wraz z osprzętem.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
a) Ciągnik rolniczy:
- rok produkcji nie starszy niż 2023;
- podstawowe podzespoły, takie jak: silnik, skrzynia biegów, rama, powinny być wyprodukowane przez producenta ciągnika;
- rodzaj paliwa - olej napędowy;
- moc silnika nie mniejsza niż 113 KM;
- silnik wysokoprężny cztero-cylindrowy, rzędowy;
- pojemności silnika maksimum 4.200 cm³;
- głowica 16V;
- spełniający normę emisji spalin Stage V lub nowsza;
- pojemność zbiornika AdBlue minimum 20 l.;
- pojemność zbiornika paliwa minimum 200 l.;
- skrzynia biegów minimum 30 biegów w przód i 30 biegów w tył;
- skrzynia w pełni synchronizowana;
- wydajność pompy hydraulicznej min. 70 l/min.;
- ilość złączy hydraulicznych tył 6+1;
- udźwig podnośnika minimum 8,2 t.;
- zaczepy górny z regulacją wysokości;
- zaczep dolny – listwa;
- obciążniki na koła tylne minimum 350 kg;
- przedni TUZ z gniazdem elektrycznym 12 V;
- przednie wyjścia hydrauliczne minimum 1 para;
- wspomaganie kierownicy;
- napęd na obie osie 4WD;
- hamulce robocze mokre na wszystkie koła;
- hamulce przyczepy pneumatyczne 2 +1 obwodowe;
- ogumienie minimum 420/70 R24, 520/70 R38;
- obciążnik przedni minimum 1.200 kg;
- kabina wentylowana, ogrzewana z klimatyzacją – 6 słupkowa;
- siedzenie pasażera z homologacją na 2 osoby;
- siedzenie pneumatyczne z pasem bezpieczeństwa;
- światła do jazdy po drogach publicznych;
- światła robocze i ostrzegawcze (kogut);
- lusterka lewe i prawe podgrzewane elektrycznie;
- ogrzewana szyba tylna;
- trójkąt ostrzegawczy;
- lampa ostrzegawcza;
- gaśnica;
- apteczka;
- klucz do kół.

b) Beczka asenizacyjna:
- beczka fabrycznie nowa;
- zbiornik minimum 10.000 l.;
- tylny właz minimum ø 700 mm;
- rurowy wskaźnik napełnienia z wziernikiem;
- króciec spustowy z zaworem 1 ½ ̎ - w najniższym punkcie zbiornika;
- wziernik 4 ̎ na tylnej dennicy;
- zawór bezpieczeństwa 4”;
- konstrukcja wozu ramowa;
- mechanicznie lub hydraulicznie regulowana stopka podporowa;
- zestaw kołowy jednoosiowy;
- ogumienie minimum 28x26;
- błotniki;
- układ hamulcowy pneumatyczny dwuprzewodowy z 4-stopniową regulacją siły hamowania;
- hamulec ręczny postojowy;
- sprężarka o wydajności minimum 8.900 l/min;
- zbrojone węże odporne na temperaturę łączące armaturę;
- zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem;
- odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora;
- króćce ssawne 6 ̎ o ø 150 mm;
- główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6 ̎ - z zasuwą hydrauliczną 6 ̎;
- wąż ssący 6” o Ø 150 mm i długości minimum 6 mb z koszem ssącym;
- zasuwa z przodu z lewej lub prawej strony;
- instalacja elektryczna i oświetleniowa 12V;
- turbonapełniacz.

c) Pług do śniegu:
- urządzenie fabrycznie nowe;
- szerokość robocza regulowana minimum od 230-270cm;
- pług z listwą gumową;
- pług z ramką przystosowaną do TUZ;
- dwie niezależne sterowane odkładnice;
- uchylne lemiesze;
- wysokość odkładnicy minimum 80 cm środek, 95 cm bok;
- hydrauliczny kąt skrętu w prawo i lewo do 30 stopni;
- wymagana ilość przyłączy hydraulicznych 1 para;
- oświetlenie LED;
- stopka podporowa;
- odboje;
- powłoka KTL + malowanie proszkowe;
- złącze elektryczne 12V;
- bezstopniowa hydrauliczna regulacja odkładnicy;

d) Piaskarka:
- urządzenie fabrycznie nowe;
- pojemność skrzyni ładunkowej minimum2,5 m3;
- przenośnik pasowy;
- napęd tarcz mechaniczny;
- wałek WOM;
- ogumienie min 11,5/80x15,3;
- góra piaskarki przykryta plandeką;
- siew graniczny;
- szerokość minimum 1.880 mm;
- długość minimum 4.600 mm;

Dodatkowe wymagania:
- dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do siedziby Zamawiającego w cenie;
- w okresie gwarancyjnym rozpoczęcie prac przez serwis Wykonawcy nastąpi maksymalnie w czasie 24 godzin od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (e-mail), z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych;
- Wykonawca przeszkoli 10 osób w zakresie obsługi i eksploatacji ciągnika wraz z osprzętem w dniu dostawy, przed przeprowadzeniem próby eksploatacyjnej;
- w dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów ciągnika wraz z osprzętem niezbędnych do rejestracji na terenie RP oraz:
a.
instrukcję obsługi Ciągnika – w ilości 3 egz. w formie papierowej i na płytach CD;
b.
dokumentację techniczno-ruchowej - DTR – w ilości 3 egz. w formie papierowej i na płytach CD, zawierającej m.in. katalog części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych z podaniem ich typów i producentów, książkę eksploatacji, wykaz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów;
c.
oświadczenie Wykonawcy, że Ciągnik jest kompletny, fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, w pełni sprawny i gotowy do użycia, spełniający wymagania Zamawiającego opisane w SWZ oraz umowie,
- Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, w języku polskim, w trzech egzemplarzach, w wersji papierowej oraz w trzech egzemplarzach w wersji elektronicznej;
- Wykonawca dostarczy katalog części zamiennych ciągnika wraz z osprzętem w trzech egzemplarzach, w wersji elektronicznej;
- wszystkie opisy na tabliczkach i na wyświetlaczach muszą być w języku polskim lub piktogramy;
- okres gwarancyjny ciągnika wraz z osprzętem minimum 24 miesiące lub 2.000 mth, w zależności od tego co nastąpi pierwsze;

UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż., jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144440-4 - Piaskarki

44614000-7 - Beczki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 100%

oferowana najniższa cena łączna brutto*
C = ----------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100%
cena łączna brutto oferty ocenianej

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu
Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia.
2) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą załącznika nr 2 – Kluczowe elementy oferowanego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem
był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę.
Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:
(a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;
(b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie;
(c) precyzować zakres umocowania;
(d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania
wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
(e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę,
jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;
Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie
będzie wskazywało inaczej. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o
udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Wykonawcy
występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę
regulującą współpracę tych wykonawców. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy
zawartej pod warunkiem zawieszającym.
W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Prawo
zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2024r. poz. 1320 z późn. zm.) oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
przedmiotowe środki dowodowe, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, niewystawione przez
upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone
własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z
dokumentem w postaci papierowej.
Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wszelka korespondencja między
Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego
Pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

Dokładny opis dotyczący wymagań znajduje się w art. XXII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiany ilości serwisów - w wyniku zmniejszonej eksploatacji Ciągnika oraz będąca jej następstwem zmiana ceny łącznej umowy oraz sposobu płatności w tym zakresie,
2) zmiana terminu wykonania umowy, jeżeli w terminie określonym w umowie nie zostaną wykonane wszystkie zobowiązania w niej wskazane, a przyczyna niewykonania nie leży po stronie Wykonawcy,
3) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, spowodowanego wystąpieniem siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nieprzewidywalne, o charakterze zewnętrznym, w szczególności: huragany, powódź; epidemia lub inne kataklizmy, działania wojenne , akty terroryzmu, nie do uniknięcia i pozostające poza kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające Stronie realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy,
4) inne zmiany wynikające z art. 455 uPzp, z zachowaniem warunków tam opisanych,
5) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy w przypadku dokonania przez niego zmiany rachunku bankowego dla prowadzonego przez niego przedsiębiorstwa, pod warunkiem że nowy rachunek będzie zawarty w wykazie podmiotów prowadzonym przez SKAS, zgodnie z art. 96 b ustawy o podatku od tow. i usł z dnia 11.03.2004r.
6) zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT na skutek zmiany przepisów powszechnie obowiązujących poprzez dostosowanie stawki VAT do zmian zgodnych ze zmienionymi uregulowaniami prawnymi.
7) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie Serwisów Ciągnika (wartości netto ceny z tego tytułu) tj. zmiana wynagr. Wyk. w zakresie % wartości ceny netto za serwisy wskazane w ofercie Wyk. (załączniku nr 2 do umowy) w przypadku zmiany min. wynagr. za pracę ustalonego na podstawie art. 2 art. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o wysokość zmiany tego wynagr. min.; pod warunkiem pisemnego udowodnienia przez Wyk., że zmiany te mają rzeczywisty wpływ na koszty wyk. tej części umowy. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić najwcześniej miesiąc od wejścia w życie zmian uregulowań prawnych wymien. powyżej i dotyczyć mogą tylko wynagr. należnego za zobowiązania umowne wykonane przez Wyk. po dokonaniu zmiany umowy.
8) zmiany wynagr. należn. Wyk. za wykonywanie Serwisów (wartości netto ceny z tego tytułu) tj. zmiana wynagr. Wykon. w zakresie % wartości ceny netto za serwisy wskazane w ofercie Wykon. (załączniku nr 2 do umowy), w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpiecz. społ. lub ubezp. zdrowotnemu lub w wysok. stawki składki na ubezp. społeczne lub zdrowotne o % wzrostu ich wartości; pod warunkiem udowodnienia przez Wyk., że zmiany te mają rzecz. wpływ na koszty wykonania tej cz.umowy. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić najwcz. miesiąc od wejścia w życie zmian uregulowań prawnych wym. powyżej i dot. mogą tylko wynagr. należnego za zobowiązania umowne wykonane przez Wyk. po dokonaniu zmiany umowy .
9) zmiany wynagr. należnego Wyk. za wyk. Serwisów Wyk., (wartości netto ceny z tego tytułu) tj. zmiana wynagr. Wyk. w zakresie % wartości ceny netto za serwisy wskazane w of. Wyk. (załączniku nr 2 do umowy), w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do ppk, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych o % wzrostu lub obniżenia ich wartości; pod warunkiem udowodnienia przez Wyk., że zmiany te mają rzecz. wpływ na koszty wyk. tej części umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyk., po przedstawieniu przez Wyk. pisemnego i szczegółowego sposobu wyliczenia proponowanej zmiany ceny wraz z uzasadnieniem i wykazaniu, że zmiana tych zasad ma wpływ na wynagr. Wyk. Zmiana taka może być wprowadzona po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia zmian opisanych w zdaniu pierwszym i dotyczyć mogą tylko wynagrodzenia należnego za zobowiązania umowne wykonane przez Wyk. po dokonaniu zmiany umowy,
10) zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1209356

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 17:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia:
1. Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (za wyjątkiem zobowiązań z tytułu wykonywania Serwisów ciągnika rolniczego wraz z osprzętem) nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
2. Zakończenie wykonania umowy z tytułu wykonywania Serwisów 24 m-ce lub 2.000 mth pracy (w zależności, co nastąpi pierwsze), licząc od daty dokonania odbioru ciągnika rolniczego wraz z osprzętem w sposób opisany w §5 wzoru umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.